• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chiara Cinxi
    Haar haren hingen wild langs haar gezicht, en in combinatie met de strakke kleding en het mutantenbloed kon ze voorstellen dat ze er levensgevaarlijk uitzag. Met een zucht veegde ze het mes af aan één van de grote bladeren, mikte het exemplaar in de simpele, zwarte rugzak en liep verder. Ze wilde niet nog langer bij de mutant zijn.


    -

    Jill

    Bij beide gevallen is de tribuut of dood, of de mutilant is dood. Zij heeft niks meer te vrezen. Maar wij wel. "Rennen", zeg ik.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Daiyh
    Stilletjes grijnzend keek ik toe. Ook Lughnasadh was nu stil, eindelijk. Maar dan verdwijnt de grijns, als ik, tot mijn afgrijzen, tot een conclusie kom. Ik mis Chiara. en dat is absoluut onacceptabel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Gaan ze dan niet vechten? *denkt terug aan laatste gesprekken* (cat) Und wat gaan ze bij Amycus doen?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik denk wel dat als Fayan weer boos wordt, Amycus hem serieus een klap gaat geven als ik eerlijk ben :'D]


    -

    [ Uhm, haar vertellen over Daiyh? Weet ik veel o.o *inspiloooos*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hoe kun je Fayan nou slaan D: Hij is zo lief D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Derp. *is weer terug van d'avondwinkel, waar ze toevallig de "echte" Felan nog tegenkwam*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Ja, maar hij ziet Amycus toch al als een kreng, dus dat maakt voor haar niet echt meer uit :'d]


    -

    [De echte Felan? =3]


    -

    Cassie - District 9
    'Snel,' knik ik. Meteen grijp ik mijn spullen en zet het op een lopen, zo snel als mijn benen me dragen willen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Nee oké (cat) maar wat moeten ze vertellen over Daiyh dan? :'x]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus schreef:
    [De echte Felan? =3]


    [Mijn buurjongen heet Felan. Ik kon geen naam verzinnen toen ik het personage aanmaakte en toen keek ik uit het raam en zag ik hem buiten lopen. En Felan-de-tribuut was geboren. o3o inspiloosheid]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    [Derp. *is weer terug van d'avondwinkel, waar ze toevallig de "echte" Felan nog tegenkwam*]



    [De echte, Felan?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Dat hij evil is, weeeet ik veel. (cat) Iemand anders nog ideeën? *Heeft geen ideeën meer*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.