• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    -Topic 5

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave[q])
    8: Saph ([q]Maeleena
    )
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)[/q]

Voor de mensen die er even niet zijn geweest komt hier zometeen te staan waar iedereen is.

En je kan inspringen wanneer je maar wilt, we don't bite hard

Happy Hunger Games and may the odds be in your favor!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:19 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Cathal
    Ik glimlachte snel en drukte een lichte kus op haar wang.
    'bij een paar andere tributen,' vertelde ik. Ik legde kort uit hoe we Fayan de stylist en zijn nieuwe "vriend" bespioneerd hadden.
    'En jij?' vroeg ik erachter aan.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Degene die de beide rollen van District 1 heeft is wel online nu, maar ik betwijfel of ze komt. :/]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Misschien moet iemand haar PB-en]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    Op de gang draaide ik me, keek Saph aan en keek toen weer weg.
    "Ik moet naar mijn tributen toe, want ik moet ze hun kostuums geven maar eh... zie ik je vanavond... bij de interviews?" Mijn stem werd weer heel zacht en ik draaide een beetje heen en weer.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Saph
    Ik glimlachte naar hem. 'Geen probleem,' antwoorde ik. 'Veel success vanavond.'

[Nouja, we zien wel. Ik zit te denken of ik nog een tribuut zal maken, want dan lijkt het me handig als die ook nog naar de interviews komt x]]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Ik PB haar dan wel]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Eigenlijk heeft zij nog helemaal nooit gereageerd (nou ja, misschien in topic 1...). Dus ze kent de hele verhaallijn niet, haar tributen kennen ook nog niemand, en zover ik weet houdt niemand echt van inspringen... Maar ja, we zullen zien.]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Fayan - Stylist
    "Dankje. Tot vanavond!" Ik draaide me om en de eerste trap liep ik rustig op, maar daarna kon ik me niet meer inhouden en huppelde ik verder, breed grijnzend. Saph was leuk. Saph was heel leuk.
    Ik stormde verdieping 12 binnen. Ik zou Felan echt niet mijn humeur laten verpesten. Wat hij ook zei, het kon nooit te erg zijn.
    "Hoi! Daar ben ik weer! Kom op, ik moet jullie allebei klaarmaken!" zong ik.

Tariq Timaeus
    Hij volgde de styliste met zijn ogen, om vervolgens het pak van de stoel te pakken. Met een zucht streek hij even over de stof, en keek weer op naar de plek waar Aralys zonet stond.
    Er was iets aan haar, waardoor ze anders was dan de stylisten.

Amycus Calcia
    Haar grijsblauwe ogen keken bedenkelijk over de ruimte, waarna ze zich tot de twee tributen richtte. 'Hebben jullie toevallig al een insteek voor het interview bedacht? Hoe jullie over willen komen? Boos, charmant, nuchter, grappig, arrogant?' somde ze een paar mogelijkheden op, en liet haar blik even heen en weer schieten.

Alyda Alma
    'In mijn kamer. Ik moest even.. denken,' mompelde ze, en keek op.
    'Bespioneerd, hoe bedoel je? Hadden ze het over -' begon ze, maar kapte zichzelf af. De camera's waarvan je niet wist waar ze zaten werkten haar op de zenuwen. Geërgerd trok ze de speld uit haar lokken die ze er voor een korte tijd in had gedaan, waarna het over haar schouders viel.

-

[Natuurlijk is Saph héél leuk (wbw)
    .. (no_chears) Mhm... zal het Capitool Saph ontvoeren nu ze van de plannen weten en hij alleen is, of is dat te vroeg?]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:53 ]

[Nee, ze moeten eerst hun liefde aan elkaar bekennen, dan is het nog erger :'D
    "I love you!" "I love you too!" *gets kidnapped*]

Cathal
    Ik bekeek bewonderend haar prachtige lokken zilverwit haar. God wat was ze beeldschoon.
    'Uhm, we hebben wel ideeën waar ze eht voer hadden,' zei ik voorzichtig. 'Maar volgens mij was het vooral romantische... alleen-tijd.'

Reachell
    Ik liep er achtena .Was het normaal ook zo'n chaos voor de spelen? Ik was wel weer blij dat ik niet mee deed aan de 50 spelen.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[You are brilliant :Y) Ze zijn zoooo schattig >.<]