• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    -Topic 5

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave[q])
    8: Saph ([q]Maeleena
    )
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)[/q]

Voor de mensen die er even niet zijn geweest komt hier zometeen te staan waar iedereen is.

En je kan inspringen wanneer je maar wilt, we don't bite hard

Happy Hunger Games and may the odds be in your favor!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:19 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[-gaat snel een jongenstribuut bedenken-]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Fayan - Stylist
    "En?" vroeg ik. Ik wilde commentaar. Ik wilde altijd commentaar.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Tariq Timaeus
    'Tariq,' stelde hij zichzelf ook voor, en legde een enkel op zijn rechterknie. Zijn vingers trommelden op de stoelleuning terwijl hij toekeek hoe Aralys de make-up bij haar aanbracht.

Alyda Alma
    Twijfelend keek ze hem aan, en schudde even met haar hoofd. 'Jij hebt vrienden gemaakt, Cathal. Bondgenoten. Ze zullen je niet als eerste keuze zien om te vermoorden. Mij wel.'

-

Maeleena schreef:
    [okay, wie kan/wil Ceasar spelen?]

*Quotes herself because i'm nice*

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Mai gawsh, ik loop echt hopeloos achter bij Aralys. -.- jullie zijn zo sneee-heeeeeeel....]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Tariq Timaeus
    Hij keek bedenkelijk naar Aralys, aangezien Amycus inmiddels ook was vertrokken. Geamuseerd trok hij zijn wenkbrauwen omhoog.
    'En, heb je er zin in?'

-

[Ik snap er ff niks meer van @.@ . Ik raak in door de namen in de war D:]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Cathal
    ik glimlach. 'Nah,' antwoord ik. 'Ik zal recht achter je staan om je te beschermen, weet je nog? Jij bent de enige persoon in die arena die belangrijk voor mij is.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Saphje? Amycus dwaalt vindbaar door de gangen :'3]

Alyda Alma
    'Ik weet niet hoe we dit moeten doen,' mompelde ze, en omvatte zijn gezicht even met haar handen. 'Ik bedoel.. als we bij elkaar blijven, zien we misschien hoe de ander vermoord wordt.. Maar ik wil niet bij je wegblijven daar, Cathal. Juist niet daar.'

-

[sorry *druk druk, gaat antwoorden*]

Cathal
    ik knik en kijk diep in die prachtige groene ogen. Ik snap precies wat ze bedoeld.
    'Ik blijf bij ja,' beloof ik. 'Liever dat, dan niet weten hoe het met je gaat. Dat zou ondragelijk zijn'

Aralys
    "Nee", zei ik koel, terwijl ik de laatste hand aan Raechell's make-up legde en toen aarzelend richting Tariq liep. "Zal ik... Of heb je het liever niet?" vroeg ik, met een vragende blik richting de make-up-kwast die ik in mijn handen hield.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Reachell
    Ze gaf me de jurk. 'Hij is mooi!.' En dat meende ik echt want hij was echt mooi.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[Parsel, kent mijn tribuut die van jou dan al?]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Saph
    'Amycus?' Zeg emn alsjeblieft dat ik haar eindelijk gevonden heb, denk ik. ik check voor spelmakers, maar de enigen die ik zie lopen weg. snel loop ik naar haar toe.

[:'3]

Alyda Alma
    Ze moest er niet aan denken dat Cathal voor haar ogen zou sterven. Ze zou degene die dat had gedaan net zo lang najagen tot hij gek werd, tot het haar lukte om wraak te nemen.
    'Ik hou van je,' zei ze opeens met een zachte stem, en keek naar hem op.

-