• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    -Topic 5

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave[q])
    8: Saph ([q]Maeleena
    )
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)[/q]

Voor de mensen die er even niet zijn geweest komt hier zometeen te staan waar iedereen is.

En je kan inspringen wanneer je maar wilt, we don't bite hard

Happy Hunger Games and may the odds be in your favor!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:19 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[@Fae
    Niet dat ik weet :'d]

Amycus Calcia
    Met een ruk draaide ze zich om, haar blik vond de mentor die ze diezelfde middag had horen praten met die stylist. Over het Capitool.
    'Ja?' vroeg ze, terwijl ze achterdochtig zijn gezicht bekeek.

-

Cathal
    ik wist zeker dat ik aan eht blzoen was. Rustig wond ik mijn armen om haar slanke middel. 'Ik hou ook van jou, Alyda,' antwoorde ik zachtjes.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[*waits for Felan*. Ja. Echt. Fayan wacht op Felan :'D]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Alyda Alma
    Haar armen sloeg ze voorzichtig om zijn hals, en ze haalde het witte masker langzaam weg. Daarna drukte ze haar lippen op de zijne, haar ogen gleden dicht.

-

[Dan zien we wel xd]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Aralissyne
    Een oprechte glimlach kwam op mijn gezicht toen het meisje me vertelde wat ze van de jurk vond. "Echt? Vind je?" vroeg ik opgewonden, hoe onprofessioneel ook.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Fayan schreef:
    [*waits for Felan*. Ja. Echt. Fayan wacht op Felan :'D]

[Whaat, heb ik je post gemist? *slaps herself*]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Saph
    Ik kijk nogmaals rond.
    'Heb je even tijd?' vraag ik. 'Ik zou een paar dingen willen bespreken. Over de interviews.' okay, dat loog ik, maar ze zal eht wel snappen. ik gebaarde naar de dichtsbijzinde deur, die naar buiten leide.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Tariq Timaeus
    Vanaf zijn plek keek hij zwijgend toe hoe het licht op Aralys' gezicht verscheen, terwijl Raechell de jurk in de spiegel bekeek. Hij sloeg zijn armen over elkaar, zijn wenkbrauwen krulden in die eeuwige frons.

-

[Ja, je keek zo over Fayan heen D:]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Felan
    "Hmpf. Gaat wel", bromde ik, hoewel de uitdrukking op mijn gezicht verraadde dat ik het pak eigenlijk wel meer dan "gaat wel" vond. Opluchting straalde van me af dat ik toch iets normaals aanmocht.

Cathal
    Zachtjes zoende ik haar volle lippen. Ze pastte precies in mijn armen, alsof ze daar altijd al had horen zijn.

Amycus Calcia
    Haar ogen stonden vol kou, maar dat was niet meer dan normaal. Zwijgend knikte ze even, en duwde de deur open. Dankbaar ademde ze de frisse lucht in, en draaide zich vervolgens om naar Saph.
    Met haar armen afwerend over elkaar geslagen liet ze haar blik over het gebouw glijden. 'Nou, wat is er?'

-

Alyda Alma
    'Ik weet niet wat ik moet doen bij die stomme interviews,' mompelde ze, nadat de kus was verbroken. Haar ogen verdronken in de zijne, ze waren prachtig.

-

Saph
    'Ik en Fayan willen een plan maken om zoveel mogelijk tributen levend de arena uit te krijgen, het liefst met zo weinig mogelijk doden,' zei ik in één adem.