• Ja, ik zag dit mooie topic:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125223. (even kijken als je niet weet waar ik het over heb) en het is best wel beschamend om te zien dat google na quizlet als suggesties geeft ''one direction 16+'', dus dat gaan we veranderen! Ik stel voor dat we allemaal op google gaan zoeken naar: ''Quizlet is awesome''. WE moeten de suggesties veranderen!

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:05 ]

''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

Done.

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Chimaera schreef:
    Done.

Your make-up is terrible

En hoe wil je dat dan doen, dat de suggestie veranderd naar 'quizlet is awesome'? Nee ik weet niks van computers and shit (krul)

Inspiration can hit you any time

Chimaera schreef:
    Done.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Chimaera schreef:
    Done.

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Alles om Quizlet meer leden op te brengen (:

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Constantine schreef:
    En hoe wil je dat dan doen, dat de suggestie veranderd naar 'quizlet is awesome'? Nee ik weet niks van computers and shit (krul)

Nou, google geeft de meest ingetypte quotes, dus als iedereen quizlet is awesome intypt, zal hij dat als meest gezocht zien. Snappie?

''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

Yay, hij staat er nu al bij! *O*

"Well, well. Look who we've got here!"

Gedaan (:

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Done

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Chimaera schreef:
    Done.

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

Done.

"Ignite, my love. Ignite."

Muggle schreef:
    (...)

Nou, google geeft de meest ingetypte quotes, dus als iedereen quizlet is awesome intypt, zal hij dat als meest gezocht zien. Snappie?

Ahh okeej (:

Inspiration can hit you any time

Cherokees schreef:
    Yay, hij staat er nu al bij! *O*

Dat komt omdat je het hebt ingetypt. Voor nieuwe mensen zal er nu nog gewoon One direction 16 + staan :]

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Done ^^ en hij staat er al bij trouwens!

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien