• Heyy! Ik zoek een cover en trailer voor mijn nieuwe Fantasy story, nog zonder naam. Waarschijnlijk heet het "Gezocht", "De Ogen van een Dode" of "Scherven".

    Bij het eenzame meisje Vyra Purpose is een nieuwe jongen, Cleave, op school gekomen. Alle meisjes vinden hem leuk, maar de jongens en Vyra vinden hem maar niks. Niet dat Claeve al die aandacht leuk vindt. Hij doet er alles voor de menigte van zich af te schudden, maar dat lukt hem niet. Vyra vertrouwt hem niet. En al helemaal niet als hij haar blijkt te zoeken om zijn, Magische, wereld te redden.


    Als je een trailer wil maken, is een echt filmpje met bewegende beelden natuurlijk het leukst. Maar als je alleen plaatjes achter elkaar kan afspelen, is het ook goed. Het liefst heb ik dat er eerst een meisje van ongeveer 16 jaar (Uiterlijk maakt niet uit, maar een beroemd iemand pakken is natuurlijk handig, dan kan je het gezicht vaker gebruiken) spiegelscherven met haar handen bij elkaar veegt. Ook wil ik haar rennend in beeld hebben, waar maakt niet echt uit. Lichtflitsen zijn natuurlijk ook leuk. Maar als je zoiets niet kan vinden, iets in die richting. Als achtergrondliedje is Never forget van het Eurovision wel geschikt.

    Voor de cover een meisje van ongeveer zestien, haar uiterlijk maakt nog even niks uit. Een oog of scherven zou er ook goed bij passen. Ik vind de kaft van Iron Fey erg mooi, dus misschien iets wat er een beetje op lijkt. De sfeer? Mysterieus, duister, maar ergens wel mooi.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 15:03 ]


    obsessive rage

    Ik wil graag wat proberen! (:


    I just caught the wave in your eyes


    Ik heb wat geprobeerd:)
    Als er iets anders moet, voel je vrij dat te zeggen^^


    I solemly swear that I am up to no good

    Ik wil wel wat proberen om een trailer te maken.


    Vampire + Servant = Servamp

    Pippilotta schreef:


    Ik heb wat geprobeerd:)
    Als er iets anders moet, voel je vrij dat te zeggen^^


    Ik vindt 'm prachtig! (:


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    (...)

    Ik vindt 'm prachtig! (:


    Jay, dankje^


    I solemly swear that I am up to no good

    Uhu tja xp, hopelijk niet te erg haha

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 17:10 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    Uhu tja xp, hopelijk niet te erg haha



    Die is ook mooi! Oh oh.... Straks dan kan ik niet meer kiezen :| Maar ben er eigenlijk best blij mee, het laat zien dat jullie het er voor over hebben :)


    obsessive rage

    Ik wil ook wel proberen een trailer te maken, maar wanneer moet het af zijn?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb hem iets aangepast


    I just caught the wave in your eyes

    Hmmm, weet niet wat ik er precies van moet vinden, maar goed. Ik heb tekst nog even achterwegen gelaten, maar dat kan ik er heel makkelijk opzetten.



    Edit:
    Nog even snel een andere kleursetting geprobeerd:


    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 21:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    JamesPotter schreef:
    Ik wil ook wel proberen een trailer te maken, maar wanneer moet het af zijn?


    Ik heb nog ruim de tijd, doe rustig aan. :)


    obsessive rage

    Rider schreef:
    Hmmm, weet niet wat ik er precies van moet vinden, maar goed. Ik heb tekst nog even achterwegen gelaten, maar dat kan ik er heel makkelijk opzetten.



    Edit:
    Nog even snel een andere kleursetting geprobeerd:




    Wow, jij kan het echt goed :O


    obsessive rage

    Rider schreef:
    Hmmm, weet niet wat ik er precies van moet vinden, maar goed. Ik heb tekst nog even achterwegen gelaten, maar dat kan ik er heel makkelijk opzetten.



    Edit:
    Nog even snel een andere kleursetting geprobeerd:




    Waar heb je die randversiering vandaan? Ik kan die namelijk niet vinden ):


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    Waar heb je die randversiering vandaan? Ik kan die namelijk niet vinden ):


    Ik heb Iron Fey gegoogled en daar afbeeldingen van gebruikt om die in de cover te verwerken.

    En bedankt SirenSinging :$


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ik heb Iron Fey gegoogled en daar afbeeldingen van gebruikt om die in de cover te verwerken.

    En bedankt SirenSinging :$


    Ohww oki (:


    I just caught the wave in your eyes