• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    -Topic 5

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave[q])
    8: Saph ([q]Maeleena
    )
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)[/q]

Voor de mensen die er even niet zijn geweest komt hier zometeen te staan waar iedereen is.

En je kan inspringen wanneer je maar wilt, we don't bite hard

Happy Hunger Games and may the odds be in your favor!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:19 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Uhm, moet jij weten :'D Hij is nu in innig gesprek met Saph (wbw)]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[@Fauvism, ja dat moet nog :'D]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[Trouwens, het is denk ik logischer als mijn tribuut zich maar eens gaat voorbereiden op de interviews. Dus je zal Cassie moeten missen! Arme jij(A)]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Aralissyne
    Er zat weer een stressbui aan te komen. De interviews zouden vanavond al zijn en hoewel de tributen van District 1 ondertussen ook al langs waren geweest, was ik nog steeds op zoek naar het meisje van District 11. Ik had zelfs mijn verlegenheid al opzij gezet en had enkele passerende tributen aangeklampt met de vraag waar ze was, maar niemand wist het.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Cassie - District 9
    De interviews beginnen al over een half uur en ik begin me te realiseren dat ik dan echt niet in deze kleren kan blijven rondlopen. Ik draag nog steeds een donkerbruine broek tot iets over mijn knieën en een groen shirt zonder mouwen. Beide hebben een paar vlekken en er zit een gat ter hoogte van mijn knie. Schoenen draag ik niet en inmiddels zijn mijn voeten gevoelloos. Dus, met mijn gezicht op onweer, loop ik naar boven op weg naar mijn styliste.

[Olla peeps :'3]

-

[¡hola!]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:34 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Haaaiii *O*]

[Ik ben terug *O* Wat heb ik gemist? wat is Fayan's laatste bericht? ^^]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Oew, zijn we al bezig met de voorbereidingen voor de interviews? (krul)]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:35 ]

-

[*lost* (cat) i want Fayan back *O*]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:35 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    Rebel. Ik was nu een rebel. Het klonk zo vreemd.
    "Dat weet ik wel," zei ik als antwoord op zijn stukje over Felan. Ik wreef even in mijn ogen met mijn mouw.
    "Ik stel me gewoon aan." En ik toverde ik een lach tevoorschijn.

[En verder eigenlijk weer alleen maar gepraat :3]

Saffier - Styliste District 9
    Oh, waar blijft die stomme tribuut nou?! Ik moet haar nog een jurk aantrekken voor het interview! Precies op dat moment gaat de deur open en komt het meisje binnen. 'Ik draag geen hakken,' moppert ze. Ik rol met mijn ogen en duw haar in een stoel. 'Omkleden!' commandeer ik terwijl ik dan maar een lichtblauwe jurk naar haar gooi. We hebben bijna geen tijd meer en ik kan het me nu niet veroorloven om door te gaan over de roze jurk.

Tariq Timaeus
    Vanuit zijn ooghoeken zag hij Raechell lopen, en met een zucht ging hij naar haar toe. 'Hee, die styliste zoekt je.' Zijn donkerblauwe ogen keken haar even onderzoekend aan.

-

[Welkom terug ^^]