• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    -Topic 5

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave[q])
    8: Saph ([q]Maeleena
    )
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)[/q]

Voor de mensen die er even niet zijn geweest komt hier zometeen te staan waar iedereen is.

En je kan inspringen wanneer je maar wilt, we don't bite hard

Happy Hunger Games and may the odds be in your favor!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:19 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Fayan - Stylist
    Ik vond het vreselijk dat Saph nu bij me kwam. Ik wilde praten, maar ook niet weer niet. Ik had het trouwens toch niet gekund, er waren veel te veel tranen.
    Ja, ik huilde vanwege Felan, maar ook omdat ik verward was over Saph en omdat ik vandaag zo met mijn neus op de feiten gedrukt was van waar ik mee bezig was als stylist. En nu schaamde ik me ook nog eens dood. Kon ik niet gewoon door mij bed heen zakken en even verdwijnen? Saph mocht mij zo niet zien!

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Saph
    Fayan gaf geen antwoord. Ik dwong mezelf mijn mond te houden. Ik had verwacht dat hij zou stoppen met huilen, maar Fayan was nieit zoals ik. Ik kon tranen terug dwingen als ik dat wilde, maar bij Fayan leken ze er gewoon uit te moeten.
    Ik ging op de grond naast zijn bed zitten, en wachtte rustig tot hij stopte met huilen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    Ik wist niet zeker of Saph nu weg was gegaan, maar durfde niet te kijken. Ik probeerde diep in te ademen, kneep het kussen fijn en beet op mijn tong om de tranen tegen te houden.
    Het duurde even, maar uiteindelijk snikte ik alleen nog maar zachtjes.

Saph
    De minuten tikten voorbij. Fayan's gesnik werd al minder, en k bleef met moeite stil. Om mezelf bezig te houden nam ik mijn mes uit mijn zak en legde het naast me op de grond, net buiten mijn normale bereik.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

CrispsPink schreef:
    [@Fauvism je weet toch nog wel wie Rue is?]

[Volgens mij wel... Dat was toch dat ene meisje die doodging, en toen ging Katniss bloemen rond haar hoofd leggen?]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Fayan - Stylist
    Net toen ik mijn kussen weer wilde wegleggen, hoorde ik een geluid vlak naast me. Saph was er nog.
    Ik trok het kussen van mijn hoofd, maar bleef naar de grond staren, recht naar het mes. Oh god. Zo dichtbij.
    Snel de andere kant opkijken maar. Oh god. Recht in Saph's ogen.

Fauvism schreef:
    (...)

[Volgens mij wel... Dat was toch dat ene meisje die doodging, en toen ging Katniss bloemen rond haar hoofd leggen?]

[Ja]

Saph
    Ik keek Fayan onderzoekend aan. Zijn mooie ogen waren rood van het huilen en stonden bang. Hij had waarschijnlijk het mes gezien, maar mijn beiden handen waren er niet in de buurt.
    'Gaat het weer een beetje?' vroeg ik zachtjes. Ik wilde niet dat hij weer begon te huilen, niet nu hij net rustig was.

[God, I adore these two. <3]

[Echt, was het maar echt, dan stond ik nu achter de deur te spioneren (wbw)]

Fayan - Stylist
    Ik bloosde. "Jawel. Sorry voor mijn hysterische gedrag," zei ik fluisterend. Mijn stem was schor en ik kuchte even.
    "Waarom ben je me gevolgd?"

[Aaawwwwww <3]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Saph
    Okay, hoe moest ik daar in godsnaam antwoord op geven zonder stalkerig te klinken?
    'Uhm,' zeg ik twijfelend. 'Nou, ik... maakte me zorgen.'

[Me too (wbw) <3]

Fayan - Stylist
    Ik knipperde verbaasd met mijn ogen. Hij? Bezorgd? Om mij? Wat lief!
    Nee, wacht. Niet zo raar denken Fayan, je gaat hopen. Stop daarmee.
    "Eh... en de rest? Zijn die nog steeds op het dak?" En Felan, is die alweer neergedonderd? Nee, dat vroeg ik maar niet.

Saph
    ik haald ongemakelijk mijn schouders op. Alsof me dat iets uitmaakte.
    'Dat weet ik niet, ik ben jou bijna meteen gevolgd,' antwoord ik maar. Ik twijfel nog even, maar vraag eht dan toch.
    'Uhm, dus... waarom..?' Ik gebaarde naar hem, maar kwam niet goed uit mijn woorden, iets dat niet vaak gebeurden. 'Waarom huilde je?' wist ik eindelijk uittebrengen.

[Hij is af, maar niet goed gelukt:

Wat vinden jullie ervan?]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 19:09 ]

[Ik had me Cinna nooit als Lenny Kravitz voorgesteld trouwens /offtopic
    Maar leuk ^^]