• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    -Topic 5

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave[q])
    8: Saph ([q]Maeleena
    )
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)[/q]

Voor de mensen die er even niet zijn geweest komt hier zometeen te staan waar iedereen is.

En je kan inspringen wanneer je maar wilt, we don't bite hard

Happy Hunger Games and may the odds be in your favor!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:19 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Psh, alles valt stil als ik verdwijn :'D *voelt zich even speciaal*

Saph
    Ik glimlachte terug. Hij zag er gelukkig al weer iets meer als zichzelf uit.
    'Mooi,'antwoorde ik opgelucht.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Amycus Calcia
    Ik word gek, spookte door haar hoofd, terwijl ze de tributen afzocht naar Tariq en Raechell. Ze moest ze spreken voor de interviews, maar ze leken spoorloos. Alweer.

-

Fayan - Stylist
    "Dankjewel dat je me alweer blij maakt," zei ik zonder erbij na te denken. Daarna vervloekte ik mezelf in iedere taal die ik kende.
    My god. My god. Wat zei ik nou net? Ik wilde mijn kop weer onder de kussens steken, maar dat zou het alleen maar erger maken dus het enige wat ik kon doen was knalrood worden en weg kijken.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Alyda Alma
    Haar donkergroene ogen keken bedenkelijk naar degenen die voorbij liepen, de teams die bezig waren met de tributen. Ze was al klaar, en Cathal waarschijnlijk ook. Maar waar was hij nou weer? Straks kwam hij niet, en moest ze aleen naar de interviews gaan.
    Binnenmonds vloekend stond ze op, en liep een willekeurige kant op.

-

Reachell.
    'Ow die zocht ik juist!. Ik weet niet welke kamer ik moet zijn.Ik heb mijn mentor vandaag niet gezien.'Zei ik terug.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Cassie - District 9
    Stom, zeewierhoofdig, truttig, oppervlakkig mens dat het is. Dat denk ik. Maar dat zeg ik niet. Ik zeg helemaal niks en trek gedwee de lichtblauwe jurk aan, die ik eigenlijk best mooi vind. Ze laat me bijpassende ballerina's aantrekken en gaat dan aan de slag met mijn haar. Zelf ben ik redelijk kalm, behalve dan dat ik me aan haar irriteer, maar zij is helemaal in de stress geschoten. Alsof we echt een kwartier voor mijn haar nodig hebben. Pfft.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Saph
    Ik keek hem een beetje verbaasd aan. Hij zag inmiddels knalrood.
    'Alweer? Wanneer deed ik dat dan nog?' vroeg ik met een kleien grijns.

Cathal
    Ik rende inmiddels de trappen af. Doordat ik met Cassie aan het praten was waren we beiden bijna te laat voor de interviews.
    'Alyda?' riep ik toen ik dacht dat ik haar zag lopen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Tariq Timaeus
    'Ja, die zal ons ook wel zoeken,' verzuchtte hij, en keek over zijn schouder. Hij zag de blauwe lokken onrustig heen en weer springen terwijl ze op zoek was naar Raechell.
    'Kom maar mee,' zei hij, en bracht haar naar Aralys toe.

Amycus Calcia
    Een opgeluchte zucht ontsnapte haar toen ze zag dat Tariq samen met Reachell naar de styliste liep, terwijl ze haar lokken naar achteren duwde liep ze erheen.
    'Daar zijn jullie,' zei ze, en keek van naar het Capitoolmeisje. Haar afschuw verborg ze niet, iets wat Tariq niet leek te waarderen.

-

Felan
    Geweldig. Nadat ik weer naar beneden was gegaan (op het dak was het iets te fris geworden) was ik een tribuut tegengekomen die me vroeg waar de interviews gehouden werden. Blijkbaar was het vanavond al zover, en ik had geen idee wat ik moest dragen. Ik had alvast voor mezelf besloten dat ik onder geen beding in een glittercreatie van Fayan op de rode loper zou verschijnen, maar hoe ik het anders op moest lossen wist ik niet. En ik zou die idioot mooi niet zelf gaan zoeken. Primrose was ook al onvindbaar, en ik vroeg me af waar ik nu in 's hemelsnaam heen moest.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Fayan - Stylist
    "N-nou... t-toen met.. toen..." hakkel. Stotter. Bloos. God, dit was erg. Dit was gênant.
    "Eh, zullen we gaan?" Ik sprong overeind.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Alyda Alma
    Toen ze haar naam hoorde, draaide ze zich met een ruk om. Een opgeluchte, flauwe glimlach verscheen op haar gezicht, waarna ze snel naar hem toeliep.
    'Waar was je?' vroeg ze, en streek even over zijn gezicht.

-

[Wie speelt die Caesar eigenlijk? :'P]

-

[Ik hoop wel dat district één er op tijd is, die moeten toch als eerste?]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Saph
    Ik keek hem verbaasd aan. 'Okay,' zei ik dan maar. Blozends liep Fayan de kamer uit, dus volgende ik hem maar. Ik vroeg me af waarom hij zo schattig begon te stottere- wacht, schattig? Ik schudde mijn hoofd en volgde hem de trappen op.

Aralissyne
    Onrustig ijsbeerde ik heen en weer door mijn atelier. Ik was zo gefocust op mijn eigen gedachten en het getik van mijn hoge takken op de vloer dat ik maar amper hoorde hoe er iemand binnenkwam. Ik merkte het pas toen ik ze weerspiegeld zag in het glas van de deur naar de inloopkast.
    Blijkbaar hadden ze hun mentor meegenomen, die me nu met een walgende blik aan stond te staren. De openingszin die ik had verzonnen was ik nu al vergeten.
    "Eh, hoi", stamelde ik, en gebaarde slap naar enkele stoelen. "G.. Ga maar zitten, dan ga ik even het voor... het voorbereidingsteam halen."

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.