• Hi! Wie van jullie heeft net de aflevering van puberruil gekeken? & wat vonden jullie van 'Skaak de draak'? Ik heb namelijk 5 jaar bij die Sven in de klas gezeten, kende echt iedereen die voorbij kwam en woon ong. 100 m van zijn huis af. Ben dus wel benieuwd wat jullie ervan vonden!
    xoxo.


    It's time to be happy again.

    Kijk dat nooit (krul)

    Ik keek de eerste 10 minuten en ben toen naar boven gegaan, het was saai.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ken ik niet.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    heb niet echt gezien, maar die zender stond wel op. haha


    <3

    Kijk geen nederlandse series ofzo (:

    Ik heb dat 1 keer gekeken voor school, was wel grappig, maar ik zoek het niet om dat te gaan kijken.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Bestaat dat? nooit van gehoord.


    (Be)lieve in (you)rself

    Naaah, heeft niemand een mening over skaak de draak? weet iemand überhaupt wat het is?


    It's time to be happy again.

    Huh? Wattte? Ken het niet....

    Ik heb het niet gezien maar ik ken het programma wel. Mijn ouders dreigden daar ooit mee toen bleek dat ik kostschool alleen maar leuk zou vinden (dat was hun eerste dreigement als ik mijn kamer niet op zou ruimen).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kyou schreef:
    Ik heb dat 1 keer gekeken voor school, was wel grappig, maar ik zoek het niet om dat te gaan kijken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Is Sven die wit blonde jongen die aan marathon lopen deed?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kyou schreef:
    Ik heb dat 1 keer gekeken voor school, was wel grappig, maar ik zoek het niet om dat te gaan kijken.


    Firm believer of all that is magic

    Ik ging voor oh oh cherso.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ken ik niet ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor