• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    -Topic 5

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave[q])
    8: Saph ([q]Maeleena
    )
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)[/q]

Voor de mensen die er even niet zijn geweest komt hier zometeen te staan waar iedereen is.

En je kan inspringen wanneer je maar wilt, we don't bite hard

Happy Hunger Games and may the odds be in your favor!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:19 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Huh? Capitool? Plannen?
    Wat is er gebeurd? o.o]

-

Cassie - District 9
    Oke, dus ik ga zeggen dat ik thuis een broertje en een zusje heb. En ik vertel niets over mijn ouders, want dan stoppen ze Dario en Aurora in een weeshuis en weeshuizen zijn niet goed. En ik heb geen vriendje. Niet in paniek raken, Cass. Keep breathing en gewoon naar beneden gaan.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Ik wil mijn eigen Saph en Fayan :9~
    Wanneer gaan ze trouwens die liefde aan elkaar bekennen?]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[@Parsel: Saph (mentor) en Fayan zijn aan eht plannen om, op de een of andere manier, zoveel mogelijk tributen de arena uit te krijgen. alleen hebben ze nog geen concreet plan, en het capitool heeft ze afgeluisterd. *O*]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Fayan, als je maar wacht tot ik online ben hoor!]

[Haha, okaaay :'D]

Alyda Alma
    Een glimlach verscheen op haar gezicht, en ze keek even over haar schouder. 'Over romantische alleen-tijd gesproken,' mompelde ze, en liet haar vingers even door de zijne vlechten.

-

[I don't know? o.o Niet te snel, anders is het saai, maar het moet ook neit te lang duren, en, en *rent rond in panike* Ik weet het niet. (cat)
    De tributen moeten toch nog eerste die training dagen krijgen? Voordatze de arena in gaan? ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Maeleena schreef:
    [@Parsel: Saph (mentor) en Fayan zijn aan eht plannen om, op de een of andere manier, zoveel mogelijk tributen de arena uit te krijgen. alleen hebben ze nog geen concreet plan, en het capitool heeft ze afgeluisterd. *O*]

[Nooh, Amycus wilt helpen o.o]

-

[EN HET BEGIIINT! We hebben dus inderdaad geen District één, hoe gaan we dat dan doen?]

Felan
    Toen ik Fayan met een noodgang langs me zag stormen, richting de kleedruimtes van District 12 besloot ik hem maar te volgen. Helaas bleek Primrose of Seamus daar niet te zijn, maar ik was er nu toch al, en ik moest toch íets aan tijdens dat interview.
    Er leek iets met Fayan te zijn waardoor hij nog vrolijker en hyperactiever leek dan anders. Het irriteerde me, maar ik had zo'n gevoel dat het toch niet zou werken als ik er iets over zou zeggen, dus ging ik maar gewoon zwijgend in een stoel zitten en besloot alle "martelingen" maar over me heen te laten komen.

Aralissyne
    Tariq had zijn pak al gevonden, dus liep ik onder de waakzame ogen van de mentrix naar de inloopkast om de jurk voor Raechell te halen. Deze was wit, net zoals Tariq's pak, maar met een veel wildere print erop. Terwijl ik naar de kast liep gebaarde ik naar het meisje om me te volgen.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Cathal
    Ik glimlachte en hield haar hand vast. 'daar hebben we volgens mij een tekort aan.' Ik hief onze handen omhoog en kuste de achterkant van haar hand lichtjes. 'hopelijk hebben we nog wat tijd na de interviews.'

[Jep. En dat duurt ook een paar dagen :'D
    Maar stiekem is dat voor de interviews :W]

[Stiekem wel, want eerst meot de openeingceremony komen, maar dat vergeten we maar even XD]

Cassie - District 9
    Ik race achter een willekeurige tribuut aan en ga ergens op een willekeurige plek staan. Ik ben niet in paniek. Niet heel erg. Misschien een beetje. Oké, ik ben in paniek.