• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    -Topic 5

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave[q])
    8: Saph ([q]Maeleena
    )
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)[/q]

Voor de mensen die er even niet zijn geweest komt hier zometeen te staan waar iedereen is.

En je kan inspringen wanneer je maar wilt, we don't bite hard

Happy Hunger Games and may the odds be in your favor!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:19 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Oké]

CrispsPink schreef:
    [Oja wie is jullie minst favoriet van De Hongerspelen?]

[Katniss. Ik heb een gruwelijke hekel aan personages die zichzelf opofferen voor een ander. aandachtsgeilheid much]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Fauvism schreef:
    (...)

[Katniss. Ik heb een gruwelijke hekel aan personages die zichzelf opofferen voor een ander. aandachtsgeilheid much]

[Ze deed het niet voor de aandacht, ze wilt niet dat Prim doodgaat.]

Saph
    Met een zucht begin ik deuren te openen. Ik wist niet goed waarom ik hem zo graag wilde vinden, me zo'n zorgen maakte. Fayan was een stuiterbal van eens tylist die het nooit zou uithouden in de Arena. Ik gooide nog een deur open. Lege kamers.
    Maar Fayan realiseerde zich hoe erg de spelen waren, dacht ik. Hij was de enige persoon die me hiermee kon helpen. en hij leek niet meer bang te zijn en-

Eindelijk gooide ik de juiste deur open. Tenminste, dat dacht ik. Een persoon lag op het bed, zijn hoofd onder een kussen.
    'Fayan? Ben jij dan?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fauvism schreef:
    (...)

[En je favoriete?]

Fayan - Stylist
    "Nee." antwoordde ik snikkend.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

CrispsPink schreef:
    (...)

[En je favoriete?]

[Ffffff, I don't know, ik heb de Hongerspelen twee jaar geleden gelezen ofzeau. *is alles alweer half vergeten*]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Favoriete: Cinna. I adore him.
    Minst favoriete: Gale. I'm sorry]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fauvism schreef:
    (...)

[Ffffff, I don't know, ik heb de Hongerspelen twee jaar geleden gelezen ofzeau. *is alles alweer half vergeten*]

[Effie?Haymitch?Cinna?Portia?Venia?Octavia?Madge?President Snow? Gale?Clove?Cato?Glinster?Wonder(De jongen uit District 1 die Rue heeft vermoordt)? Prim?Hazelle?Posy?Rue?

Maeleena schreef:
    [Favoriete: Cinna. I adore him.
    Minst favoriete: Gale. I'm sorry]

[Geeft niks-Team Peeta forever-]

Saph
    'Oh, okay so-' Ik begon de deur al dicht te doen toen ik Fayan's stem herkende tussen de snikken. Het was hem dus wel. Onzeker liep ik naar hem toe.
    'Waarom huil je? Is het vanwege wat Felan zei?' vroeg ik. Ik was niet goed met huilende mensen, ik bleef maar praten.
    'Want van hem moet je je niets aantrekken hoor, hij weet niet waar hij het over heeft.'

CrispsPink schreef:
    (...)

[Effie?Haymitch?Cinna?Portia?Venia?Octavia?Madge?President Snow? Gale?Clove?Cato?Glinster?Wonder(De jongen uit District 1 die Rue heeft vermoordt)? Prim?Hazelle?Posy?Rue?

[Ik moet toegeven dat ik de helft van de namen uit dat lijstje niet eens meer ken. *shame*]

[Het heeft met het geheime project te maken]

Fauvism schreef:
    (...)

[Ik moet toegeven dat ik de helft van de namen uit dat lijstje niet eens meer ken. *shame*]

[Oh je hoeft je nergens voor te schamen]

[@Fauvism je weet toch nog wel wie Rue is?]