• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    -Topic 5

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave[q])
    8: Saph ([q]Maeleena
    )
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)[/q]

Voor de mensen die er even niet zijn geweest komt hier zometeen te staan waar iedereen is.

En je kan inspringen wanneer je maar wilt, we don't bite hard

Happy Hunger Games and may the odds be in your favor!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:19 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Fayan - Stylist
    Ik keek speurend om me heen, maar zag Primrose nergens dus ik hing haar jurk op en legde de accessoires en schoenen vast klaar.
    Nu kon ik me richten op Felan en ik deed gewoon alsof hij de zoveelste klant was. Niet iemand die me haatte.
    "Kleed je vast uit, dan pak ik je kleren," zei ik tegen hem en ik liep terug naar mijn kamer om zijn kleding te halen. Ik besloot hem gewoon in het originele pak dat ik had bedacht te laten lopen, niet in gênants.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[AMYCUS WILT MEEDOEN MET CAPITOOLRELLEN O.O]

-

[*O* mooi! *stuurt Saph op haar af zodat hij iets doet*]

Saph
    ik loop inmiddels door de vele gangen van eht centrum. Ik kijk niet naar de interviews, die tributen redden zich wel. ik heb andere dingen aan mijn hoofd. Waar is die mentor van eerder?

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[CASSIE OOOOKKK]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Alyda Alma
    'Laten we het hopen,' mompelde ze, en keek op naar hem. Ze vroeg zich af of hij zou weten dat zij als eerst vermoord zou worden. Het kon niet anders, of wel dan? Ze had het contact met de tributen zoveel mogelijk vermijd, anders dan Cathal die misschien vriendschappen had gesloten. Bondgenoten.

Tariq Timaeus
    Nadat hij zich had omgekleed, liep hij terug de kamer in. Hij keek vanuit zijn ooghoeken naar Amycus en Raechell, en plofte op één van de stoelen neer.

Amycus Calcia
    'Arrogant en ongeïnteresseerd, dus,' merkte ze op toen Tariq niet antwoordde. Leunend tegen een bankje keek ze naar het meisje, en trok haar wenkbrauwen op.
    'En jij?'

-

[Ik ben heel zielig en eenzaam bij District 9. Ik heb geen mannelijke tribuut en ook geen mentor! En ik ben mijn eigen styliste. Snik. Arme ikke.]

[@Fae: ik heb ook weinig te doen :'D Iemand al enig idee hoe we die interviews nu meoten doen?]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fae schreef:
    [Ik ben heel zielig en eenzaam bij District 9. Ik heb geen mannelijke tribuut en ook geen mentor! En ik ben mijn eigen styliste. Snik. Arme ikke.]

[Same at District 8 --"]

-

Maeleena schreef:
    [@Fae: ik heb ook weinig te doen :'D Iemand al enig idee hoe we die interviews nu meoten doen?]

[Iemand moet die Caesar even willen/kunnen spelen :'3 En dan gewoon op volgorde van District 1 naar District 12, neem ik aan?]

-

Reachell.
    ik liep de hele tijd achter mensen aan.Ik moest weer iemand achter aanlopen...
    'Ik ben Reachell by the way.' Zei ik ff snel. Dan weten ze mijn naam een beetje.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Parsel schreef:
    (...)
    [Same at District 8 --"]

[Maak jij mijn mentor, word ik jouw jongenstribuut(A)]

Cathal
    Ze leek niet echt overtuigd, merkte ik op. Ik drukte een kus op haar voorhoofd. 'Waar denk je aan? ' vroeg ik bezorgd.

[khee, die meisjestribuut van district 11 negeert Amycus een beetje :'3]

Amycus Calcia
    Nadat het afgehandeld was en ze een aantal dingen had uitgelegd, liep ze de kamer uit. Haar blik vond die van een aantal spelmakers, en zwijgend keken ze elkaar even aan. De haat in haar ogen vlamde op, en zonder er iets tegen te doen liep ze rakelings langs hen heen een andere gang op.

-

[okay, wie kan/wil Ceasar spelen?]

Felan
    Met een emotieloos gezicht pakte ik het pak van hem aan en ging naar een kleedruimte om me om te kleden. Zie je wel dat Primrose had overdreven? Ik hoefde helemaal niet in iets gênants naar de interviews. Keurend bekeek ik mezelf in de spiegel. Eigenlijk zag dit er helemaal niet verkeerd uit, hoewel sommige delen van dat pak toch écht te overdadig waren. Ach, in ieder geval hoefde ik niet naakt ingesmeerd met steenkool en met mijn haar in de fik naar de interviewer. De gedachte aan hoe de tributen van vorig jaar eruit hadden gezien toverde zelfs een glimlach op mijn gezicht, die gauw verdween toen ik de deur van de kleedruimte opendeed en ik Fayan weer zag.

Aralissyne
    Ik gaf de jurk aan Raechell, en glimlachte verlegen naar haar, hopend dat ze niet zo'n desastreuze reactie zou geven als Tariq. "Alsjeblieft", voegde ik nog maar even toe, voor ik haar alleen liet in de kleedruimte en terugging naar het atelier, waar Tariq en de mentor nog zaten.
    Ik moest toegeven dat hij er werkelijk oogverblindend uitzag in dat pak.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.