• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    -Topic 5

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave[q])
    8: Saph ([q]Maeleena
    )
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)[/q]

Voor de mensen die er even niet zijn geweest komt hier zometeen te staan waar iedereen is.

En je kan inspringen wanneer je maar wilt, we don't bite hard

Happy Hunger Games and may the odds be in your favor!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:19 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Parsel schreef:
    [OF WE BEGINNEN NU GEWOON =D]

[JAAAAAA =DD]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[*heeft het boek erbij* in het boek lopen alle tributen eerst gezamenlijk het podium op en gaan ze daar zitten in een halve cirkel en worden ze een voor een naar voren geroepen en de rest zit op de eerste rij en dan begint Caesar met praten (cat)]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[.. okay, kunnen we neit gewoon een algemeen deel schrijven? 8D dat neit iedere tribuut dat hoeft te doen?]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

James Werreson - District 1
    Ik laat mijn vingertoppen glijden over de snee is mijn gezicht die Aitnhe heeft veroorzaakt per ongeluk volgens haar.
    Aitnhe geeft me nog een dodelijke blik, het enigste wat ze heeft gedaan sinds we in het capitool warren mij per ongeluk verwonden en dodelijke blikken toe werpen.
    [Had district 1 een stylist anders kan ik niet verder]

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

[Of we beginnen gewoon dat punt dat ze allemaal op die stoeltjes zitten xd]

-

[Goed idee :Y)]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

ALLE TRIBUTEN
    *zitten op stoelen*

[Niet serieus, I know. Het moest even :Y)]

-

[nou, we meoten toch beginnen :'D Volgens mij heeft de helft het opgegeven ofzo.]

LWTomlinson schreef:
    James Werreson - District 1
    Ik laat mijn vingertoppen glijden over de snee is mijn gezicht die Aitnhe heeft veroorzaakt per ongeluk volgens haar.
    Aitnhe geeft me nog een dodelijke blik, het enigste wat ze heeft gedaan sinds we in het capitool warren mij per ongeluk verwonden en dodelijke blikken toe werpen.
    [Had district 1 een stylist anders kan ik niet verder]

[Yesh, me. Maar ik heb jullie "zogenaamd" al opgemaakt, schreef ik een paar pagina's eerder, anders duurt het hele gedoe nóg langer.]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[HELLO PEEPS?
    BEGINNEN OP DE STOELEN? :'D]

-

Caesar
    Met een grote stap sprong ik het podium op, in het midden van alle tributen die in de gebruikelijke halve kring zaten. Ik lachte, zwaaide en boog even naar de camera's, maar nam toen mijn plaats in op één van de twee gemakkelijke stoelen vooraan. Ik zou beginnen met het meisje van District 1.

Cathal
    Ik zit neer op een van de vele stoelen, Alyda's hand stevig in de mijnen. De interviews kunnen elk moment beginnen, en de zenuwen slaan eindelijk toe.

Caesar
    "Dames en heren, ik open deze avond met de prachtige tribute van District 1!" Ik kondigde de vrouwelijke tribute aan en wachtte af.

[And now I wait (cat)]

Aithne Brennan - District 1
    Mijn ogen schieten naar James die zenuwachtig rond zich heen kijkt, wat een sukkel is het ook, maar toch ik zou het niet over mijn hart krijgen om hem te doden niet door hem maar door zijn ouders die erg aardig zijn.
    De zenuwen slaan toe, de interviews zullen bijna beginnen en ik moet als eerste

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)