• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    -Topic 5

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave[q])
    8: Saph ([q]Maeleena
    )
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)[/q]

Voor de mensen die er even niet zijn geweest komt hier zometeen te staan waar iedereen is.

En je kan inspringen wanneer je maar wilt, we don't bite hard

Happy Hunger Games and may the odds be in your favor!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:19 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Reachell
    ik bekeek de jurk in de spiegel. Hij was echt heel mooi.Ik reeg een kleine echte glimlach op min gezicht.'Ik moet hem zeker nu aan trekken?'vroeg ik

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Cathal
    Ik schoof mijn masker terug en glimlachte naar haar. 'je hoeft neit veel te zeggen,' antwoord ik zachtjes. 'Je kan gewoon je mysterieuze zelf zijn en vage antwoorden geven.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    Ik begon meteen helemaal te stralen toen ik zag dat hij het niet vreselijk vond. Ik had zelfs Felan overtuigd! 'Gaat wel' stond bij hem gelijk aan 'mooi'.
    "Dankjewel, Felan, voor je compliment," zei ik, oprecht dankbaar. Ik was echt zo blij, dat ik zelfs aardig deed tegen Felan. Wow. Saph deed wel vreemde dingen met me.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Amycus Calcia
    Even keek ze hem bedenkelijk aan, en duwde zichzelf daarna weg van de muur waar ze tegenaan had staan leunen. Bedenkelijk beet ze op haar onderlip. Ze kon meer voor hem en Fayan doen dan hij waarschijnlijk dacht, ze wist precies welke mensen in het gebouw bereid waren om te helpen en welke beslist niet.
    'Weten jullie al hoe?' vroeg ze, en trok haar wenkbrauwen op.

-

Alyda Alma
    'Daar heb ik ook niks aan,' zei ze met een flauwe glimlach, en keek over haar schouder.
    'Hopelijk hebben ze tenminste pijl en boog in die arena.'

-

Felan
    Ik grijnsde zwakjes. "Je gaat me nu toch niet nog volpoederen met die make-up van je?"

Aralissyne
    "Natuurlijk moet dat," zei ik, en wierp toen een haastige blik op mijn met edelstenen ingelegde polshorloge. "En er is wat haast bij geboden, want de interviews beginnen al bijna en ik moet je make-up ook nog doen."

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Als iemand even wilt zeggen wat er allemaal gebeurt is, vind ik het heel lief]

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Saph
    Urgh, iedereen stelde dezelfde vragen. okay, het was een normale vraag, maar toch.
    'Nee, daarom vraag ik hierbij jou hulp.' zei ik. 'We moeten sowieso eerst zorgen dat we de juiste tributen in vertrouwen nemen, zodat er zo weinig mogelijk gevecht is. Dan moeten ze alleen rekening houden met de spelmakers. en dan meoten wij ons concentreren op het breken van de barriére.'

Ik was zo kalm, dankzij Fayan. ik snapte het niet goed, maar tijdens die lange uitleg keek ik geen enkele keer om me heen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Tariq Timaeus
    Het meisje liep richting de omkleedkamer, waarna hij omkeek naar Aralissyne. Hij schraapte zijn keel even, en zette een stap weg van de stoel waar hij bij had gestaan.
    'En, heb je er zin in?' vroeg hij.

-

Cathal
    Ik lachte zacht. 'Sorry, ik heb zelf ook geen flauw idee wat ons te wachten staat,' zei ik eerlijk. 'Maar zolang we samen blijven komt eht wel goed.'

Fayan - Stylist
    "Nope." Hij zuchtte opgelucht. "Dat gaan mijn assistenten doen!" Haha. Dacht ie daar even mooi vanaf te komen, maar nee hoor.
    Ach, hij had niets te klagen. Hij kreeg niet veel make-up op, eigenlijk bijna niets en aan zijn haar hoefde ook niet veel gedaan te worden. Ik wilde niet nieuwe mensen creëren.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Reachell.
    Ik trok gewoon snel ff mijn kleren uit en de jurk aan.Hij paste perfect.
    Ik ging alvast in de stoel zitten voor de make-up

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

LWTomlinson schreef:
    [Als iemand even wilt zeggen wat er allemaal gebeurt is, vind ik het heel lief]

[Iedereen is zich aan eht klaarmaken voor de interviews.
    Weet al iemand hoe we dat nu gaan doen?']

Amycus Calcia
    'Ik weet het niet van alle tributen, maar in ieder geval wel van alle andere mensen in het gebouw. Welke zouden willen helpen, en welke niet.' Haar donkere haar begon te wapperen in de wind, en geïrriteerd streek ze het naar beneden.
    'Qua tributen zullen we het te weten moeten komen, misschien via de andere mentoren.'

-

Saph
    Ik knikte, mijn gedachten al bij andere dingen. 'Het zou geweldig zijn als je dat wilde doen,' zei ik. 'Nu denk ik dat we beter bij de interviews kunnne kijken?' stel ik dan voor.