• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    -Topic 5

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave[q])
    8: Saph ([q]Maeleena
    )
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)[/q]

Voor de mensen die er even niet zijn geweest komt hier zometeen te staan waar iedereen is.

En je kan inspringen wanneer je maar wilt, we don't bite hard

Happy Hunger Games and may the odds be in your favor!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 18:19 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Maeleena schreef:
    (...)

[Iedereen is zich aan eht klaarmaken voor de interviews.
    Weet al iemand hoe we dat nu gaan doen?']

[Iemand misschien een presentator spelen? en dan dat 2 mensjes het doen voor awiselingen. Btw kan ik dan eerst *wilt heel graag film kijken*]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Felan
    Een mistroostige zucht kwam over mijn lippen, maar toch ging ik gehoorzaam in de stoel zitten en liet de assistenten met mijn kapsel aanrommelen. Ik wilde niet dat ik nu opeens nog een bananenpak of iets dergelijks aan moest.

Aralissyne
    "Hmm?" Ik keek op van Raechell's ogen, die ik omlijstte met eyeliner, toen Tariq een vraag stelde. "Gaat wel", antwoordde ik, "ik... ben alleen best zenuw- ik bedoel, nieuwsgierig naar wat anderen van mijn creaties vinden", verzon ik gauw.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Amycus Calcia
    'Dat lijkt me wel.'
    Saph trok de deur open, waarna ze weer naar binnen liepen. Bedenkelijk keek hij naar de mentor, waarna een kleine, flauwe glimlach op haar gezicht verscheen. 'Het is maar goed dat sommige Capitoolinwoners toch nog een hart hebben, toch?' vroeg ze, en keek even naar hem. Misschien wist hij waar ze op doelde, misschien niet.

-

[Als we nog heeel even wachten, hebben we nog twee extra tributen. (mijn tweede & ik heb een vriendin van mij naar dit topic gesleept(A))]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

saph
    ik knikte afwezig. zou Fayan nog bezig zijn? zijn ontwerpen waren vast behoorlijk goed.
    'Uh, ja,' antwoord ik snel.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Tariq Timaeus
    'Ik bedoelde in de Spelen.' Toen hij die woorden uitsprak, voelde hij de spanning in de ruimte meteen stijgen. Toch liep hij naar de spiegel, en ging een paar meter achter de stoel stan waar Raechell in zat.
    'Daar zul je wel zin in hebben. In het bloed, het geschreeuw. De drama.'

-

[*idee* Kan niet iedreen de interviews voor zijn/haar eigen persoon schrijven? Dat we zelf Ceasar zijn, zodat neit 1 persoon hem moet spelen?

en anders, als eht meot, speel ik hem wel]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    Ik gaf de assistenten nog wat advies over hoe ik zijn haar en make-up wilde ("Zo min mogelijk veranderen.") en besloot toen dat mijn werk hier erop zat, dus draaide ik me om naar Felan.
    "Oké, jij mag mij niet, ik mag jou niet, maar toch, succes vanavond." Ik wilde niet wachten op een antwoord, want ik was veel te hyper en dus huppelde ik naar mijn kamer en kleedde mezelf om, ook in pak.
    Daarna ging ik, niet zo huppelend om kreukels te voorkomen, vast naar beneden, vrolijk fluitend.
    Saph. Saph. Saph. Saph.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Amycus Calcia
    De meeste mentoren hadden zich al verzameld in de grote zaal, waar de stylisten straks ook heen zouden gaan. Haar blik gleed de gezichten af, tot ze uiteindelijk de mentor van District 6 gevonden had, en erheen liep. Ze kon het beste meteen beginnen.

-

[Moet ik Ceasar spelen? Ik heb toch alleen Fayan.]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Reachell
    Ik hoorde wat mensen praten achterin. Ik kon niet verstaan wat ze zeiden. Ik draaide me om en vroeg er naar. 'Waar hebben jullie het eigenlijk over?'Vroeg ik.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[*leest stukje van Fayan, gaat plat* XD <3]

Maeleena schreef:
    [*idee* Kan niet iedreen de interviews voor zijn/haar eigen persoon schrijven? Dat we zelf Ceasar zijn, zodat neit 1 persoon hem moet spelen?

en anders, als eht meot, speel ik hem wel]

[Dan speel je met jezelf :'3]

-

Fayan schreef:
    [Moet ik Ceasar spelen? Ik heb toch alleen Fayan.]

JA alsjeblieft!

[@Parsel: Dat klonk verkeerd o.o]