• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Alyda Alma
    Voordat de deuren geruisloos achter haar sloten, wierp ze nog een blik over haar schouder naar Cathal. Hopelijk bleef hij ook echt op zijn plek.
    Toen ze omkeek naar de grote ruimte, merkte ze hoe haar wenkbrauwen onwillekeurig omhoog schoven. Het was enorm, licht en luxe. Meer dan het tegenovergestelde van de simpele, praktische huisjes in District 5.
    De helpers van Maeleena stonden al enthousiast te trappelen naast een aantal stoelen en koffers met alle mogelijke rotzooi die ze konden bedenken erin.


    -

    Percy
    Ik grijnsde. 'Ik denk het wel,'antwoorde ik. Het koste echt al mijn wilskracht om niet to blozen. Ze was echt schattig, en bloedmooi en- okay, tijd voor een ander onderwerp voordat ik begon te stuntelen als de idioot die ik was.
    'Misschien moeten we later onze stylist maar weer opzoeken,'bedacht ik me. Hij is waarschijnlijk neit erg blij dat we wegliepen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Ik merkte de trilling in zijn stem op. Oh, dus ik had zijn zwakke plek gevonden? Opmerkingen over zijn geaardheid vond hij duidelijk niet fijn.
    'Felan, waar ben je mee bezig...', fluisterde een stem in mijn hoofd. Inderdaad, ik zat het mezelf alleen maar moeilijk te maken. Maar nu het toch al zeker was dat ik en de roze stuiterbal-kledingfreak-vrouwmens nooit vrienden zouden worden, wilde ik zeker niet degene zijn die als "verliezer" uit de strijd kwam.
    "Ach, wat maakt het uit. Het gaat om vechten in die arena en niet om hoe stylish je broekje en hoe netjes gestreken je colbertje zijn. Laat me raden; jij hebt nog nooit een wapen in je zachte vrouwenhandjes gehad."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik was zo geraakt door zijn woorden dat ik iets vreselijks terug zei, maar het was al te laat voor ik goed en wel had beseft wat ik zei.
    "Ach, ik kan tenminste mijn hele leven colbertjes strijken. Jouw leven is best snel voorbij."
    Heel goed, Fayan, heel goed. Wat ben je toch ook weer harteloos en lekker volwassen bezig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*volgt gesprek tussen Fayan en Felan zeer geïnteresseerd o.o*]


    -

    Elaine
    ''Zou hij blij zijn met het feit dat hij ook nog een bruidsjurk moet maken?'' Grinnikte ik, en draaide mijn vinger om een losse krul die uit mijn vlecht was gesprongen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Hé Fayan heeft fans! Wat leuk! *deelt handtekeningen uit* *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maeleena
    Ik knipte met mijn vingers en begon aanwijzingen te geven. Ten eerste moest mijn model een complete behandeling ondergaan, besloot ik. Ze moest gewassen, gescrubt, en compleet naturel zijn voordat ik mijn talenten op haar losliet.

    Cathal
    Met een zucht viel ik neer op de bank. wabnt het was hélemaal niet irritant als je moest wachten terwijl je emt zoveel vragen zat, bedacht ik me sarcastisch. ik haalde een meisje en stuk hout uit mijn zak en begon te snijden. tijdverspilling, noemde mijn vader het. nou, ik had wel wat tijd te verspillen nu.

    Maeleena
    'Okay,' zei ik toen mijn model terug was. Ze was compleet schoon en gekleed in de jurk die ik had ontworpen. Tevreden bekeek ik het resultaat. 'Wat vind je zelf?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik wil Fayan knuffelen! T_T Maeleena gaat dat straks wel doen ofzo. XD]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Liever een eervolle dood, vechtend in de Arena, dan zielig sterven achter de strijkplank naast je mannelijke parrrrrtner", kaatste ik direct terug. Hij leek oprecht geraakt door mijn woorden, wat me een vreemd gevoel van macht gaf.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Tariq Timaeus
    Enigzins geïnteresseerd volgde hij met zijn ogen het kleine handje stylisten dat langsliep. Wat zouden die capitoolmensen met blauw, roze, groen en paars haar hebben? Onwillkeurig haalde hij een hand door zijn halflange, zwarte lokken. Straks wilde die gek van een styliste zijn haar geel verven.


    -

    Maeleena schreef:
    [Ik wil Fayan knuffelen! T_T Maeleena gaat dat straks wel doen ofzo. XD]


    [Laat het dan een grouphug worden; dan kan Aralys ook meedoen. ^vv^]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Laat het dan een grouphug worden; dan kan Aralys ook meedoen. ^vv^]

    [Zet Aralys trouwens eens in, ik zie net dat ze stylist van District 11 is :'3]


    -

    Fayan - Stylist
    Ik opende mijn mond, sloot hem toen weer en deed hem toen opnieuw open.
    "Ik ben blij dat ik tenminste nog liefde mag kennen voor ik sterf. Dat kan ik van jou niet zeggen, hoewel ik het sowieso betwijfel of je wel een hart hebt."
    Ik zag dat hij ervan genoot me pijn te doen, maar ik gaf me niet zo gemakkelijk gewonnen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy
    Toen ze dat zij, kon ik het me bijna voorstellen. Elaine, in een prachtige bruidsjurk... Ik schudde mijn hoofd om eht prachtige beeld te verjagen. Hoewel we sponsors zouden krijgen, en Elaine een geweldig plan had, was de kans dat ik zou overleven nog klein. Mijn tijd ind e Arena zou puur gericht zijn op Elaine veilig houden.
    'Ik denk het,' zei ik met een glimlach. 'en anders, pech voor hem.' Ik lachte. 'Had hij maar geen stylist moeten worden.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.