• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Elaine
    ''Ik heb geen idee hoe lang de spelen bezig waren, wie het waren of wat. Het was heel wazig.. Maar er waren allemaal giftige planten en donkerblauw water. Ik draaide me om naar jou, want ik had het krachtveld kapotgemaakt. Ik voelde de lucht buiten de Arena. En toen ik je wilde halen vervaagde je ineens.'' Fluisterde ik. Ik fronste en probeerde me alles voor de geest te halen, maar ik kreeg er geen tast op. ''Ik had het scherm kapot gemaakt. We konden weg maar ik was alleen. Helemaal alleen en toen kreeg ik ineens die barstende hoofdpijn.'' Prevelde ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Primrose
    "Wat zeg je veel 'oh'." Zeg ik
    Ik glimlach zwakjes en wil doodgraag dat we nu op een andere plek waren en geen tributen waren. Maar wat heb ik te willen? Ik kan het Capitool niet aan in m'n eentje.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cathal
    Ik lachte om haar opmerking en knikte. 'Inderdaad, heb je onze styliste gezien? Met die felblauwe lippen en diamanten in haar huid..' ik schudde mijn hoofd. Doe maar maar gewoon mijn gemakkelijke kleren.
    'Dus, wat was je eigenlijk aan het doen terwijl je je verstopte? ' vroeg ik nieuwschierig. Ik wilde niet dat ze weg zou lopen ofzo.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 19:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leave schreef:
    Elaine
    ''Ik heb geen idee hoe lang de spelen bezig waren, wie het waren of wat. Het was heel wazig.. Maar er waren allemaal giftige planten en donkerblauw water. Ik draaide me om naar jou, want ik had het krachtveld kapotgemaakt. Ik voelde de lucht buiten de Arena. En toen ik je wilde halen vervaagde je ineens.'' Fluisterde ik. Ik fronste en probeerde me alles voor de geest te halen, maar ik kreeg er geen tast op. ''Ik had het scherm kapot gemaakt. We konden weg maar ik was alleen. Helemaal alleen en toen kreeg ik ineens die barstende hoofdpijn.'' Prevelde ik zacht.


    [zijn de spelen al bezig?]


    I'd rather die than be famous.

    [Nee, je moet even teruglezen om het te begrijpen (A)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ben er weer :'D]

    Alyda Alma
    'Binnenmondse pessimisme.' Vanuit haar ooghoeken zag ze een vrouw met inderdaad duidelijke felblauwe kleuren hun kant op komen, de stylist die ze nog niet had ontmoet dankzij haar subtiele ontwijkingsgedrag. Ze voelde de ogen van de vrouw over haar heen glijden, blijkbaar had ze haar ook nog niet gezien.
    'O fijn, daar komt ze,' mompelde Alyda, en haalde de vlecht uit haar zilverblonde, steile lokken die over haar schouders vielen.


    -

    [@Leave de Spelen zijn nog niet bezig. De intervieuws zijn niet eens geweest.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Percy
    Ik knikte langzaam en dacht daar overna. Ik pakte haar hand stvig beet, en probeerde mijn stem rustig te laten klinken.
    'Als dat gebeurt,' zei ik. 'Ben je zelf in ieder geval al uit de arena. Dat is alles wat ik wil. Ik red mezelf daarna wel.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@StoryBelle
    Weet jij eigenlijk of we al een mentor hebben? :'P]


    -

    CrispsPink schreef:
    [@Leave de Spelen zijn nog niet bezig. De intervieuws zijn niet eens geweest.]

    [Ik denk dat het wel handig is om daar een datum en tijd voor af te spreken, zodat alle tributen er gewoon bij zijn.. :3]


    -

    Elaine
    ''Je snapt het niet. Je was dood. Maar ik twijfel zelf aan de waarheid. Maak je er maar geen zorgen over. Ik pas echt wel op je.'' Glimlachte ik subtiel. Ik vertelde er niet bij dat ik zulkte dingen thuis had, maar die gingen meestal over oplossingen van elektronica. Dit was iets veel ergers, maar, het was te voorkomen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cathal
    Inderdaad, Maeleena was al naar ze opzoek. hij ahd haar wel al ontmoet, en Maeleena zou zijn masker snel herkennen.
    'kom op,' zei ik. ik nam haar hand en leidde haar zonder na te denken door de mensenmassa. Er waren stylisten, mensen van eht Capitool en tributen die ons in de wegstonden, maar die duwde ik gewoon uit de weg.

    [Nee, volgens mij niet, maar we kunnen er eentje verzinnen. ^^]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 19:35 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Parsel schreef:
    (...)
    [Ik denk dat het wel handig is om daar een datum en tijd voor af te spreken, zodat alle tributen er gewoon bij zijn.. :3]


    [Ja, dat moeten we misschien bespreken met degene die is begonnen met deze RPG-Ik weet ff haar username niet meer-]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Percy
    'Ik pas wel op je,' beloofde ze. Geweldig, ze zag me waarschijnlijk als een klein jongetje, met de manier waarop ik bezig was. Ik knikte, maar hield mijn mond. Ik zou haar beschermen tijdens de Spelen. Dat was alles wat belangrijk was voor mij.
    'Gaat het al weer een beetje?' vroeg ik. 'Met je hoofdpijn enzo...'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jill

    Ik vroeg Jack of hij samen met mij een packt wou vormen in de arena, ik zou zijn aanwezigheid hard nodig hebben. Hij vertelde mij dat hij niet zo'n samenwerker was, maar dat het wel nodig zou zijn om te winnen. Als we maar uit elkaar gingen als de spelen al een tijdje bezig waren zodat we elkaar niet hoefde te vermoorden.
    We liepen samen terug naar verdieping twee om daar samen onze mentor te gaan zoeken, we wouden tactiek doornemen.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.