• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Percy
    Ik knikte, en ging naast Elaine zitten. Ze was echt slim, zoiets had ik zelf niet bedacht. Ik probeerde me op de spelen te concentreren, wat niet echt lukte met zo'n mooi meisje naast me.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Primrose
    "Ik ben Primrose, mijn bijnaam is Prim. Mijn zus is een paar jaar terug door iemand uit District 2 tijdens de Spelen vermoordt en mijn vader is omgekomen bij een mijn- explosie en ik woon in de Laag." Zeg ik
    "Wil je nog meer weten?" Vraag ik

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[CrispsPink: haar? ze? Fayan is van het mannelijke geslacht, als je 't nog niet doorhad]

Felan
    Hij had me dus gehoord? Nonchalant sloeg ik mijn armen over elkaar en keek weer uit het raam. Als dat rozeharige halfzachte ei maar niet dacht dat hij me in zo'n dom mijnwerkerskostuum kreeg. Dit hele gedoe was al erg genoeg zónder die vreselijke kostuums. Ik luisterde maar half naar zijn verschrikkelijke, bekakte stem waarmee hij Primrose iets vroeg wat ik amper kon verstaan, en vroeg me af of ze hem écht aardig vond of alleen maar deed alsof.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Pascal
    Na de wat sponsors en Kritiek te horen gekregen van de mensen in het Capitool ging ik weer terug naar het gebouw. Ik stapte de lift in en ging naar verdieping 2.Daarna ging ik naar de Keuken, ik was toe aan een wijntje.Ik ging o een stoel zitten en keek naar de tijd. De tributen moeten nu bij hun stylisten zijn.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Fayan - Stylist
    "Primrose... wat een prachtige naam," zei ik bewonderend. Op haar vraag of meer wilde weten schudde ik mijn hoofd, maar richtte me tot de jongen.
    "En jij dan?" vroeg ik op mijn gebruikelijke enthousiaste toon.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Elaine
    Ik wees het een en ander aan, en schreef het een en ander op, op een notitieblok. Dingen over planten die ik niet wist, hoe je water echt goed kon zuiveren, waar je op moet letten in een moeraserig landschap. Uiteindelijk werd mijn blik gevangen bij een Spelen waarbij ene liefdespaar over was. ''Hee, dat is Keayleigh!'' Riep ik uit. Ze was zo onschuldig, zo vol lust en leven. Haar haren krulden en waren zachtblond. Haar hand was verstrengelt met die van een medetriibuut, ''Dat moet Adrew zijn.'' Fluisterde ik zacht. Ik kom een kreet van schrik niet onderdrukken toen de jongen zichzelf in het water wierp om de verkleumde Keayleigh te laten winnen. ''M-maar. Dat zei Keayleigh niet.'' Fluisterde ik zacht.

Feel the fire, but do not succumb to it.

[Ik deed het dan ook expres hé, Fauvism.]

Primrose
    "Dank je. denk ik." Zeg ik

[Gotta go, ben er morgen weer]

Felan
    Ik vertrok mijn gezicht enigszins toen de rozeharige mij aankeek. "Ik ben Felan, ik kom uit de Laag, ging bijna dood van de honger tot ik werd uitgekozen voor de Hongerspelen en in de trein van een vijfgangenmenu mocht genieten", grom ik. Zo, eens zien wat die Capitool-idioot daarvan vond. Waarschijnlijk deed het hem helemaal niets.

Percy
    In verbazing staarde ik naar het scherm. god, gaan wonder dat onze mentor zo bitter was. Als elaine zoiets zou doen zou ik ok verbitterd door eht leven gaan. Ik deed mijn arm om haar schouder heen terwijl we verder keken.
    'Dat is verschikkelijk,' zei ik zachtjes.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[@Maeleena
    :'3]

-

Evan

"Jullie zijn er, eindelijk. Dat duurde echt een eeuwigheid. Mijn voorbereidingsteam was te laat geweest. Eigelijk had ik nog tijd met de tributen dus ging ik ze snel zoeken.
    Ik vond ze uiteindelijk op de gang, zoekend naar hun mentor. Ik sleurde ze mee naar mijn kamer en liet ze achter bij het voorbereidingsteam. Dadelijk zouden ze omgetoverd worden van lelijk naar beeldschoon. Ik glimlachte in mezelf, en liep tevreden door het gebouw.

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

[Byee, tot morgen :3]

Fayan - Stylist
    Ik beet even op mijn lip bij het horen van zijn kille stem, maar herpak me al snel. Zijn woorden waren bedoeld om pijn te doen.
    "Nou, dan is het toch alleen maar positief dat je uitgekozen bent?" riep ik uit. Ik besloot hem ook een beetje te pesten.
    "Felan... dat lijkt wel een beetje op mijn naam, hè? Je lijkt op me!" Ik lachte breed.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[@Parsel:
    Oh god, sorry! *Had je bericht neit gezien, gaat antwoord geven*]

Maeleena schreef:
    [@Parsel:
    Oh god, sorry! *Had je bericht neit gezien, gaat antwoord geven*]

[Ik moest vorige keer ook nog even terugbladeren omdat ik het niet had gelezen, haha ;d]

-