• Vandaag was mijn laatste dag op mijn school. Na de herfstvakantie ga ik namelijk naar een andere school.
    En wat heb ik veel gehuild. Ik wist niet dat een mens zoveel kon huilen. Het begon Woensdag toen ik echt tegen een echte goede vriendin vertelde. Zij begon kei hard te huilen en ik hield het ook niet droog.G Gisteren moest ik ook al van sommige afscheid nemen omdat ik die vandaag niet meer zou zien.
    En vandaag heb ik iedereen een knuffel gegeven en gehuild. En ook een stel vriendinnen moesten huilen. Maar het meest verbaasde me een vriend van mij die ook traan ogen had. Ik ken hem nu meer dan een jaar en ik heb hem nog nooit zien huilen.
    Och ik ging echt kapot van binnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik snap je. Ik ben na hele korte tijd van school veranderd en toen moest ik ook heel erg huilen toen ik het mijn vriendin vertelde. Het is natuurlijk heel jammer en ik hoop dat je weer veel nieuwe vrienden vindt op de nieuwe school! [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Aah, dat spijt me voor je. Ik hoop dat je snel weer heel bent.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Continue schreef:
    Aah, dat spijt me voor je. Ik hoop dat je snel weer heel bent.


    Wauw. Ik ging echt strijk.

    OT: veel succes op je nieuwe school! Mag ik vragen waarom je naar een andere school gaat?


    To infinity and beyond •

    Continue schreef:
    Aah, dat spijt me voor je. Ik hoop dat je snel weer heel bent.


    Oké, nu lach ik

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 22:53 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    zayntastic schreef:
    (...)

    Wauw. Ik ging echt strijk.

    OT: veel succes op je nieuwe school! Mag ik vragen waarom je naar een andere school gaat?


    Ik moest altijd een uur en een kwartier met de bus, ik raakte oververmoeid en daardoor was ik te vaak ziek.
    En ik had totaal geen leuke klas.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb wel eens huilende leraren bij me gehad. DÁT is pas eng...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aw, das wel jammer voor je. Maar je vrienden geven duidelijk veel om je. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Aawh, het spijt me voor me. Maar ergens vind ik het zo een mooi en lief gebaar van je vriendne!!
    Veel sterkte nog(flower)

    Sympathy schreef:
    Aawh, het spijt me voor me. Maar ergens vind ik het zo een mooi en lief gebaar van je vrienden!!
    Veel sterkte nog(flower)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Het is lastig, maar bedenk je eens hoe leuk het zal gaan zijn op die nieuwe school. Daar zul je het vast wel naar je zin hebben en onthoud: vrienden komen en gaan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Veel succes op je andere school.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat lijkt me zo pijnlijk !
    Ik woon al 14 jaar in mijn huis hier en 14 heb ik al vriendinnen die ik bij e heb ! Ik heb nog nooit ECHT afscheid moeten nemen !
    Lijkt me echt heel erg pijnlijk


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Het is voor een goed doel geweest. Echt heel veel plezier en succes op je nieuwe school.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Aww, dat is zo vervelend.
    Ik hoop voor je dat je nieuwe school leuk is!


    Don't dream your life, but live your dream!

    dat is echt kut, maar wel leuk dat iedereen voor je huilt,, dat is ook een goed teken XD


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!