• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik zag hem even een vies gezicht denken toen hij hoorde van mijn homo zijn en ik lachte. Ik had dus niet alleen een Capitoolhater voor me, maar ook een homohater. Die ging het nog zwaar krijgen.
    "Ik was van plan jullie wat meer kleur te geven, in plaats van die saaie mijnwerkerskostuums, maar goed, waarom zou ik er met jou over praten? Het maakt niet uit wat ik je aantrek, je zult het toch niet op prijs stellen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elaine
    Ik was het die het initiatief nam. ''Ik wil dolgraag trouwen met Percy. Niets liever. Maar niet voor die godvergeten mensen die met briefjes staan te zwaaien. Ik wil trouwen uit liefde, niet uit noodzaak!'' Mijn stem sloeg over van de bedrukte emotie, terwijl Keayleigh een zelfvoldane grijns op haar gezicht kreeg. ''Hoor ik nou een ja?'' Glimlachte ze triomfantelijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cathal
    Geïrriteerd keek ik naar de felblauwe verschijning die ozne styliste was. Net nu Alyda iets wilde zeggen over haar verleden, iets van haar mysteries wilde onthullen. ik zuchtte en stond op.

    Maeleena
    'Ik heb wel een uur naar jullie lopen zoeke!' klaagde ik. Ik nam hun beiden handen en trok ze terug naar de lift. Ik was in een slechte bui en had geen zin in aankleedpoppen die constant wegrende. Ik had al extra uren verspild omdat ik twee extra outfits moest creeën. Stomme spelmakers en hun last-minute oplossingen.
    'Kom,' zeg ik terwijl ik ze in de lift duw. 'Tijd voor jullie make-over.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy
    'Ga je er een gewoonte van maken, om me te verrassen?' mompelde ik haar toe. Het ontmoeten van Elaine op de boete had mijn leven wel even omgekeerd. Maar toch nam ik haar zachte hand in de mijne.
    'Dat is een ja,' bevestigde ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Wat denk jij? Iedere man die zich wél gewoon aangetrokken voelt tot vrouwen wil toch niet in van die glitterpakjes gestoken worden?" Mijn razernij vloeide als een lange, stromende zin uit mijn mond met een vurig uiteinde - ik ging steeds harder praten. Opluchting maakte zich van me meester toen het eruit was; én toen ik besefte dat ik ook geen mijnwerkerskostuum aan hoefde.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Alyda Alma
    Eenmaal in de lift kon ze eindelijk haar hand met een ruk lostrekken zonder dat ze voorover op haar gezicht zou vallen, en daar nam ze dan ook gebruik van. Haar lange lokken streek ze naar achteren, zodat haar blikveld vrij was.
    Toen de lift in beweging kwam, sprong het licht ook aan. Alyda zag de blik van Maeleena bedachtzaam en uitgebreid over Cathal glijden, waarna ze hetzelfde bij haar vrouwelijke aankleedpop herhaalde.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik was beledigd. Alweer. Die zich 'gewoon' tot vrouwen aangetrokken voelde?
    "Toevallig," begon ik. "Was ik niet eens van plan om jullie glitterpakjes aan te trekken, maar bedenk héél goed dat ik je kleed en het kost maar héél weinig tijd om een pot glitters over jouw kostuum te laten vallen!"
    Zou ik het gewoon doen? Of zou ik hem in een roze pakje steken? Eentje met bloemetjes? Of een waar op stond: I love my gay stylist?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jill

    Het leek wel uren te duren (misschien was dat nog waar ook) maar uiteindelijk was de marteling voorbij. Gelukkig. Ze hadden me helemaal verminkt, en perfect gemaakt. Mijn benen geharst, haar gedaan, make-up opgesmeerd, oneffenheden weggehaald. Ik voelde me afschuwelijk. Jack voegde me weer bij zich, net zo erg mishandeld als ik. We strompelde de gemeenschappelijke kamer in. We wisten zeker dat Evan hier nooit zou zijn, dat was namelijk de laatste persoon die we ook maar tegen wouden komen.
    Ik zuchtte en plofte neer op de bank.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Elaine
    Ik beet beledigd op mijn onderlip. ''Het is niet eerlijk hoe jullie me laten praten.'' Mompelde ik zacht tegen voornamelijk Kealy. Ik stond toe dat Percy zijn hand door de mijn vleide, en vastpakte. ''Ik ga het een en ander voorbereiden. En eh, niet te hitsig met die huwelijksnacht.'' Kealy wiebelde met haar wenkbrauwen en verliet toen weer als een steen de kamer. ''Jemig. Dat mens word mijn ondergang.'' Kreunde ik lachend, en werd toch welweer rood door haar laatste woorden. ''Zou ze dat menen?'' Vroeg ik met hardop af, met een kinderlijk, schattig stemmetje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [O my god, I'm falling for Fayan _O_]


    -

    Felan
    "Jíj kleedt ons?" Mijn stem klonk schel; scheller dan ik eigenlijk wilde. "Van televisie kennen we toch écht die beelden van een stylist met knappe vrouwelijke helpers die de tributen in de kleding steken. Of ben jij soms stylist en vrouwelijke helper in één?" Ik moest toegeven dat er iets van zenuwen in mijn borst groeide. Wat als hij me écht een belachelijk pak zou geven? Ik wilde me de reactie van de andere tributen niet voorstellen...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Maeleena
    Ik bekeek eerst het mannelijke tribuut. Lang, sterke schouders, en behoorlijk knap Het masker dat hij weigerde te dumpen zat me nog altijd dwas, maar afijn. daar zou ik wel wat op vinden.
    Het meisje, ze keek nogal geïrriteerd, was prachtig. Ze had een mysterieus aura rond haar heen, en prachtig zilverblond haar. Ja, dit zou geen probleem worden, dacht ik met een echte glimlach.

    Cathal
    Ik volgde Maeleena en Alyda de lift uit, op de vijfde etage. De enige reden dat ik volgde, was zodat ze me niet zou meeslepen. Ik keek opzei naar alyda. ik vroeg me af wat ze wilde zeggen op het dak.
    'Okay,' zegt Maeleena. 'Cathal, jij wacht maar in je kamer.' Ze kijkt me waarschuwend aan. 'En blijf daar ook, dit keer.' Ik knikte vaag terwijl ze alyda meenam naar een andere kamer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Parsel schreef:
    [O my god, I'm falling for Fayan _O_]


    [Who doesn't? o3o]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Fayan is gewoon een heel erg sexy stuiterbal. (wbw) Everyone loves him *Gaat typen voor Percy*

    Edit: *over post odner me* Nu voel ik me zo slecht voor arme Fayan >.< I want to hug him]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 21:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ja, ik kleed jullie en pas op jochie," mijn stem werd dreigend zacht. "Ik mag dan wel een of andere vrouwelijke homo zijn, maar ik kan je goed voor schut zetten voor je de arena in gaat."
    Mijn stem trilde. Ik vond het altijd vreselijk als mensen openlijk walgden van het feit dat ik niet hetero was. Ik snapte nog steeds niet wat daar mis mee kon zijn. Het was toch heel normaal? Tenminste, voor mij wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen