• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Elaine
    ''Ik snap waarom ze zo is geworden. Nou ik zou er achteraan zijn gesprongen. Arme Keay. Ze was zo jong. Ze is nog steeds zo jong en maakt het ieder jaar opnieuw mee.'' Fluister ik zacht, en slik. Ik spoel de beelden terug en kijk naar Kealy. Zwag, verhongerd, verkleumd. De jongen is nog op en top fit. Hij drukt een kus op haar blauwe lippen en springt dan zonder angst van de ijsschots. ''Hij moest veel van haar gehouden hebben.'' Murmel ik zacht, en knijp in Percy's hand. ''Dat deed hij zeker.'' Glimlacht Keayleigh achter ons. Betrapt keek ik om. ''Waarom zei je het niet?'' Vroeg ik verward. Ze zuchtte, en plofte naast ons neer. ''Omdat jullie samen me aan mijn spelen deden denken. Ik wilde ook springen, maar bedacht me toen dat Adrew zijn leven voor mij had gegeven. Hij zou niet willen dat ik het verspilde om hem.'' Glimlachte ze. Ze kreeg zelfs tranen in haar donkerbruine ogen.

[ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 20:13 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Cathal
    ik keek haar bezorgt aan. Ze was niet alleen mysterieus, maar vooral erg gesloten. Ze trok haar hand weg.
    'voel je je wel goed?' vroeg ik bezorgt.

Ik moet wat doen voor mn ouder. Terug in 20/30 minuten]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Oke, ik was weer even weg. Zijn we nu bij de intervieuws?]

I'd rather die than be famous.

Adyla Alma
    'Ik voel me prima,' antwoordde ze met klem. 'Waarom zou ik me niet goed voelen?' Haar stem klonk sarcastisch, een pijnlijke glimlach verscheen op haar gezicht waarna ze op de rand van het dak ging zitten. Haar benen bungelden over de rand, het veld zat toch een stuk lager.
    Haar donkergroene ogen keken strak voor haar uit, de duisternis in.

-

Jill

Ik weet niet wat er gebeurde, maar het ene moment waren we nog aan het zoeken naar Pascal, en het andere moment waren we opgesloten in een ruimte met een paar gekke. Het waren twee vrouwen en een man die zich voorstelde als ons voorbereidingsteam. De man nam Jack mee en de vrouwen namen mij onder handen. De een had een oranje huid en zwart, kort, stekelig haar. Terwijl de ander paarse lang haren had.
    Ze begonnen me te wassen, mijn haar te doen, nagels, gezicht, en weet ik veel wat nog meer. Terwijl ze de hele tijd aan het kletsen waren over wat er in het Capitool gebeurde.
    Ik haatte Evan, dat hij me dit had aangedaan.

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

Felan
    "Oh nee", zei ik kil. "Dan lijk ik op een roze-harige vrou- nee, wacht! Het is toch een man." Mijn gezichtsuitdrukking was nog steeds zo kil als ijs. Ik vroeg me af wat nou eigenlijk datgene was wat me zo gruwelijk afstootte aan deze man. Waarschijnlijk het aura van Capitool-gekheid dat er om hem heen hing. Roze haar... Ik durfde te wedden dat hij helemaal niet geïnteresseerd was in mij, en dat hij me meer zag als een levende paspop dan als een denkend, voelend wezen.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Laat ik nog maar eens iemand inschrijven :'P]

-

[Brb, moet wat doen voor m'n ouders ben er over 30 minuten weer :D]

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

[Terug *gaat schrijven voor Cathal*]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[En Elaintje dan? ^-^]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Cathal
    Ik liet haar even zitten, en wachtte op een afstandje. Ze staarde de duisternis in. Ik vroeg me af waar ze aan dacht, en of i kiets verkeerds had gezegt. ik ging na vijf minuten naast haar zitten.
    'Ben je nerveus?' vroeg ik. 'Bang voor de arena?'

[ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 20:31 ]

Percy
    Ongemakkelijk luisterde ik naar de rest van Keayleigh's verhaal. Vergeleken met wat zij heeft meegemaakt, waren onze levens maar nietig.
    'Het is afschuwlijk,' mompelde ik met een zachte stem. 'Dat het Capitool mensen in zulke situaties dwingt.'

[Tariq Timaeus: District 11 (:]

Alyda Alma
    'Ik heb niet echt een reden om bang te zijn. Niemand zal me missen, en ik heb zelf ook niemand om te missen.' Zoals altijd was ze eerlijk, hoe vreemd haar woorden voor anderen ook konden zijn.

-

[I'm back, moest ff naar andere pc.]

Fayan - Stylist
    "Ach, schat, zit dat je dwars? Je weet niet of je me nu als man of vrouw moet zien?" zei ik poeslief. Deze jongen, Felan, haatte mij. En aangezien hij niet eens de moeite nam om mij te leren kennen, besloot ik dat ik er ook niet teveel moeite in zou steken, om het gezellig te maken tijdens de kledingsessies. Hij moest toch behoorlijk wat uren met me doorbrengen en uiteindelijk was ik degene die hem naar de Arena bracht.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen