• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    "Ik denk dat ze er zo zal zijn." Zeg ik
    Ik loop naar de gezamelijke ruimte en zie dan een persoon staan die alleen onze stylist kan zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Jack in idd slachtoffertje :D en Leave no problem]


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [I'm back People ^^]
    Reachell
    Ik liep weg. Dan maar geen Ryan. Ik ging naar de lift en drukte nummer 11 in.
    Toen ik op verdieping 11 was, stapte ik de kamer binnen waar ik moest zijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fayan schreef:
    [Zeg, dat kost geld hoor (joehoe)
    Nee awesome, ik vind Maeleena echt vet mooi klinken :'D
    Oh, und mijn naam moet ook even veranderd worden in de beginpost (bloos)


    [Stiekem is eht de naam voor mijn toekomstige dochter (wbw) *Gaat typen)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    [Waar zijn de tributen van District 12 nu? Felan en Primrose? Die waren toch op het dak?]


    [Nee. Gewoon ergens op verdieping 12]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [@Maeleena
    Hmm, ik denk dat ik echt slecht ben ik het spelen van een mentor :'3
    Dus tenzij jij dat wilt doen - wat ik niet zou willen, want je hebt al drie rollen -, moeten we denk ik iemand anders zover krijgen]


    -

    Fayan - Stylist D12/3
    En toen kwam er spontaan meisje binnen gelopen. Was dat mijn Tribute?
    "Hello there," zei ik met mijn vreselijkste Engelse accent. "Ik ben Fayan, jouw stylist! En die van je mannelijke medetribuut, die hier niet is, blijkbaar." stelde ik mezelf voor en schudde haar hand.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cathal
    Het was een warme dag gelukkig, en het dak was verlaten. ik keek haar grijnsend aan.
    'Je hebt geen hoogtevrees hoop ik?' vraag ik haar. Ik neem haar hand in de mijnen en loop richting de rand. 'Met die moderne technology kunnen we er toch niet afvallen.'
    Het is moeilijk om haar reacties te lezen, ze is zo mysterieus. Hopelijk vind ze me niet raar...

    [ik zal wel mentor zijn, ^^]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 19:54 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Alles aangepast in de beginpost ^^]

    Felan
    Ik volg Primrose naar een ruimte. "Zé?" herhaal ik sprakeloos een woord uit Prim's zin. Het is namelijk een man die voor ons staat - wel één met knalroze haar, maar toch: een man. Enigszins ongemakkelijk bekijk ik zijn kleding, waarna mijn blik weer onafwendbaar naar dat kapsel toegetrokken wordt. "Stomme Capitool-idioten", mompel ik zachtjes. "Róze haar..."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Percy
    ik bloosde toen ze haar armen om me heen sloeg.
    'erger, denk ik,' antwoorde ik zonder te denken. Het was een stom antwoord, ik wilde haar neit bang maken. 'Maar je bent geweldig, je zult eht goed doen ind e Arena,' stelde ik haar metteen gerust.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Ik schudde haar hand en zeg: "Oh, Felan is hier in de buurt."
    Nu maar hopen dat ze niet zo vreselijk is als die andere Capitoolmensen.
    "Even tussen ons: Ik vind elke outfit geweldig als ik maar geen mijnwerkerskostuum moet dragen of naakt met steenkool op mijn lijf."


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jill

    "Waarneer heb jij onze mentor voor het laatst gezien?", vraag ik aan Jack. "Een paar uur geleden net voor onze stylist binnenkwam. Slim van je om alvast tactieken te bedenken, ook al zijn wij vast de laatste die het doen. Ik hoorde dat meisje van district 3 praten, volgens mij is zij ook een beroeps". Ik haal mijn schouders op, meisje van district 3, ik ken haar alleen van de tv. Zij en de jongen uit district 3 waren een stel.
    We gingen alle kamers op verdieping 2 af, op zoek naar Pascal.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Fayan - Stylist D12/3
    "Stomme Capitool-idioten. Róze haar..." hoorde ik de jongen zachtjes mompelen. Ik kneep mijn ogen half toe en besloot me dan maar niet aan hem voor te stellen. Wat een geweldige instelling weer. Daarna richtte ik me tot het meisje.
    "Nee, allebei niet. Ik heb iets fantastisch voor jullie geregeld!" riep ik uit, een stuk enthousiaster.
    "Maar eerst... vertel eens wat over jullie zelf, dan kan ik jullie een beetje leren kennen." Ik zei dit naar het meisje, want de jongen leek echt niets van me te moeten hebben. Ik was een beetje beledigd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elaine
    ''Laten we spelen terugkijken. Misschien komen sommige technieken ons van pas.'' Stelde ik meteen vrolijk voor, kroop van het bed af, en zette de tv met dvds aan. Ze speelden achter elkaar af, dus dat was handig kijken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alyda Alma
    Haar hand glipte subtiel uit de zijne, haar ogen gleden naar de diepte beneden hen. 'Ik denk dat ik er wel tegen kan,' zei ze met een zachte stem. Hij kon er ook niks aan doen dat ze zich meestal ongemakkelijk voelde bij lichaamscontact, net zoals hij er niks aan kon doen hoe ze was. Eigenlijk was ze gewoon gemuteerd. Zou hij het weten? Waarschijnlijk wel, zo ongeveer heel District 5 was ervan op de hoogte.

    [Oké (:
    Dan moet ik alleen nog de mentor toevoegen, en dan ben ik klaar met de story]


    -