• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Alyda Alma
    'Geweldig,' siste ze sarcastisch, haar mondhoeken krulden omhoog in een glimlach die zowel bitter als bloedmooi was.
    Haar ogen gleden even naar de styliste. Eigenlijk kon ze er ook niks aan doen, dat ze in zo'n simpel bestaan was geboren, als één van degenenen wiens leven nooit onzeker was, die zich verhulden in felle kleuren en opvallende kleren. Ach ja.

-

Percy
    Ik had mijn armen nog steeds om Elaine heen toen Fayan binnen kwam. Ik kreeg de glimlach toch niet van mijn gezicht.
    'Oh, je hoeft niet te gaan,' zei ik snel. 'We wilden je eigenlijk nog wat vragen stellen.' Het duurde een voordat ik mijn onbeleefde gedrag van hiervoor herinerde.
    'Sorry, trouwens,' voegde ik toe. 'voor het plotselinge weggaan.'

[ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 21:42 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Elaine
    ''Ne, kom terug Fayan.'' Glimlachte ik. Ik wilde hem mijn excuses aanbieden voor eerder, vragen voor mijn trouwjurk en eh.. Praten? Hij leek wel aardig, een beetje actief maar hij had ook gevoel, dacht ik dan wel.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Aralys
    Ik voelde me al iets zelfverzekerder toen hij me niet uit begon te lachen, hoewel dat grijnsje van hem natuurlijk ook kon duiden op een binnenpretje met mij als onderwerp. Ik besloot het maar te negeren, en mezelf voor te stellen. "Mijn naam is Aralissyne Nyria, en ik ben jouw stylist." De naam kwam eruit als een lange waterval van klinkers, en ik was verrast over de snelheid en toonhoogte van mijn eigen stem. "Weet je trouwens ook waar het meisje van jouw district is?"

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Fayan - Stylist
    Ik draaide me op mijn hakken weer om en keek Elaine en Percy om en om aan. Ze wilden allebei dat ik bleef en wat had ik anders te doen?
    Een beetje twijfelend liep ik de kamer in, afwachtend op de vragen die Percy me wilde stellen. Stiekem was ik daar best een beetje bang voor. Wat voor vragen had hij?

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Maeleena
    Ik trok mijn perfecte wenkbrauwen omhoog. Ach, ze was maar een model. Ik knikte tevreden. 'mooi,' zei ik. Nou, wees voorzichtig met die make-up, ik heb geen zin om het opnieuw te doen.' Ik wees naar de deur. 'Stuur Cathal maar naar binnen.'
    'Daar ga ik een hoop werk aan hebben,' zuchtte ik erachter aan.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Tariq Timaeus
    'Ik zou het niet weten,' antwoordde hij eerlijk, en haalde zijn schouders even op. Hij krulde zijn donkere wenkbrauwen in een lichte frons, bevochtige met het puntje van zijn tong zijn lippen. 'Aralissyne,' herhaalde hij haar naam bedenkelijk.

-

Elaine
    Ik beet zacht op mijn onderlip. ''Sorry dat ik zo eh.. Gemeen was? Ik heb gewoon nogal nare herinneringen aan Capitoolmensen.'' knikte ik tergens langzaam. Mijn moeders dood, onder andere. Ik zuchtte, en glimlachte toen weer.

Percy
    Ik wachtte tot Elaine utigepsroken was, en bekeek onze suikerspin-achtige stylist. Hij was niet zo springerig als hiervoor. ik zou elaine later meoten vragen over haar haat tegen eht capitool. ik glimlachte lichtjes.
    'Heb je ooit trouwjurken ontworpen?' vroeg ik aan Fayan.

[ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 21:47 ]

Fayan - Stylist
    Ik kon het niet helpen dan breed te grijnzen. Elaine had vooroordelen gehad, maar zag nu in dat ik anders was en Percy... vroeg hij me of ik een trouwjurk wilde ontwerpen?
    "Nee, maar dat is één van mijn grote dromen," antwoordde ik dromerig. Mocht ik? Mocht ik? Mocht ik?

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Alyda Alma
    Zonder nog iets tegen de vrouw te zeggen liep ze naar de schuifdeuren, onderweg kwam één van Maeleena's hulpjes naar haar toe om een losgeraakte slag van haar lokken terug te duwen. Met één blik legde ze de jongeman het zwijgen op, en liep door de inmiddels geopende deuren.
    Ramp nummer één was achter de rug, en dan zal straks hun mentor op het toneel verschijnen. Hun mentor, die een poging zou doen hun tweeën levend uit de arena te halen, een onmogelijke opgave. De kans was één op vierentwintig.
    Onwillekeurig voelde ze zich opgelucht toen ze Cathal nog op dezelfde plek zag zitten, voorovergebogen over een stukje hout. 'Jij bent,' zei ze.

-

Aralys
    Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht. Hij zag er echt heel schattig uit nu, alsof hij zich heel hard iets probeerde te herinneren. Stiekem was ik blij dat zijn medetribuut er niet was, ook al moest ik haar natuurlijk nog wel op tijd vinden, net zoals de tributen van district 1. Ik voelde me zenuwachtig worden toen ik daaraan dacht.
    "Je mag wel Aralys zeggen", flapte ik eruit. Half hopend dat hij het niet gehoord had begon ik weg te lopen richting het atelier, hem wenkend dat hij mee moest komen.

Cathal
    Ik sloeg een diepe zcht en gooide het stukje hout op tafel. Het was het logo van eht capitool geworden, meteen pijl er door. De details waren redelijk goed, maar nu irriteerde het me alleen. ik glimlachte naar alyda.
    'Was het heel erg?' vroeg ik. Maar Maeleena's hoofd verscheen al om de hoek en ik ging snel naar binnen. Enge capitool styliste ook...

Elaine
    Mijn wangen kleurden rood. ''Bezwaar om er een voor mij te maken?'' Murmelde ik een tikkeltje verlegen. Wist is veel. Misschien had hij het wel superdruk met andere ontwerpen. Maar ik wilde trouwen. Dit was misschien de enigste keer dat ik die kans kreeg.

Tariq Timaeus
    Op zijn dode gemak liep hij achter haar aan, hij voelde verschillende verbaasde blikken op hem rusten. Het was waarschijnlijk ook vreemd om te zien, hoe rustig hij was. Hij had al jaren eerder bedacht dat het ooit zijn beurt zou zijn om zichzelf op te offeren voor het vermaak van anderen.
    Lichtelijk geërgerd streek hij zijn donkere haar weer aan de kant, dat voor zijn donkerblauwe ogen hing.

-