• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Tariq Timaeus
    Iedereen was weg. Zijn medetribuut, mentor en stylist. Niet dat het hem echt uitmaakte, hij was liever alleen. Om na te denken, over hoe hij dit in hemelsnaam aan moest pakken. Hij was beroerd met wapens, en kon onmogelijk alleen op zijn kracht rekenen. Zich op iemand storten die een speer voor zich uit hield, zeker.


    -

    Elaine
    Keayleigh zuchtte. ''Het is niet anders. Jullie moeten gewoon goed naar jullie Stylist luisteren. Door hem zul je ongetwijfeld veel sponsors binnenhalen als stel tijdens de intervieuws. Als jullie echt bereid zijn om samen te winnen kunnen jullie er ook een schepje bovenop doen.'' Kealy glimlachte, en keek toen even naar een nietszeggend punt in de kamer. Ze richtte toen haar aandacht op Percy. ''Vraag haar ten huwelijk tijdens de intervieuws voor heel Panem.'' Glimlachte alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Iets dat je zo maar even deed met ieder ander.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Felan
    Ergens voelde ik een steek van spijt dat ik direct al zo stom op hem gereageerd had - ik zou inderdaad nog heel wat uren met hem moeten doorbrengen, en dan was het toch iets handiger als je samen door één deur kon - maar toen ik weer naar hem keek overviel me de afkeer weer. Soms waren er van die personen die je écht heel erg tegenstonden, en recht voor me stond het levende voorbeeld daarvan.
    "Nou", ik deed alsof ik heel diep nadacht, "je lijkt me een vrouw, maar ik kan het mis hebben, toch?"

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 20:44 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cathal
    Ik bekeek Alyda aandachtig. Voor de Boete had ik haar nog nooit gezien, wat best zeldzaam was sinds ik zoveel onder de mensen kwam. Met elke zin die ze sprak voelde ik mezelf nieuwschieriger worden naar haar afkomst, haar verleden... maar dit was niet het moment om daarnaar te vragen, leek me.

    'Ik zou je missen,' zei ik waarheidsgetrouw. Ik glimlachte naar haar. 'Je bent de enige persoon hier die me een beetje normaal aanspreekt.' Ik keek richting de duisternis voor ons. 'Ik weet dat we elkaar niet goed kennen, maar we zitten hier toch samen in vast.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Je hebt het mis. Moet ik het je laten zien of zal ik dat maar beter niet doen?" antwoordde ik met een overdreven knipoog. Hij walgde van me, ik kon het erger maken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Felan
    Een scheut walging trok door mijn keel omhoog. Gadverdamme, hoe verwijfd kon een kerel zijn?
    "Nee, ik heb het al door. Je lichaamstaal zegt al genoeg. Wat een mannelijke knipoog was dat." Ik wierp weer een blik op zijn roze haardos. "Ik durf te wedden dat je van de mannenliefde bent."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Percy
    Ik staarde dom naar Keayleigh. Ik was 16, dus in principe was het legaal. Maar wat moest ik hier in godsnaam op antwoorden?
    Ik keek in verbazing naar Elaine, om haar reactie op dit voorstel te zien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alyda Alma
    Een paar tellen keek ze zwijgend voor zich uit, waarna ze voorzichtig omkeek naar Cathal. 'Je weet het niet,' constateerde ze, aangezien het niet anders kon. Mensen die wisten wat er met haar was gebeurd, keken haar meestal met walging aan, met wroeging. Alsof ze geen mens meer was.
    Ergens zou hij het wel begrijpen, met hemzelf was namelijk ook iets gebeurd wat hem altijd bij zou blijven, zichtbaar voor anderen.


    -

    Cathal
    Het gesprek nam een heel andere wending dan ik verwacht had. ik was klaar voor een sarcastisch of mysterieus antwoord van haar. nu staarde ik haar alleen in verbazing aan.
    'Wat weet ik niet?' vroeg ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Dat heb je goed geraden," antwoordde ik. Ik was inderdaad homo. Nog nooit verliefd geweest op een meisje, of zelfs maar gekust.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [and that, is why I adore Fayan *volgt het gesprek met intresse (wbw)(joehoe)]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 20:53 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik kruiste met mijn blik die van Percy, maar durfde niets te zeggen. ''Ik weet dat het enorme klap voor jullie is,'' Grinnikte Kealy, en trok haar gezicht daarna weer in haar vaste grimas. ''Maar heel Panem zal dan achter jullie staan. Sponsors die jullie helpen als er iets mis is.. Het kan niet beter. Wie zal een liefdeskoppel willen vermoorden? Doe alsof je zwanger bent, wil ook nog wel eens helpen.'' Knikte Keayly. ''Ho, ho, ho. Ik kan geen invalide zwangere spelen in de Arena.'' Suste ik dat idee af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Felan
    "Dat was ook echt heel moeilijk om te raden." Keurend gleed mijn blik weer over Fayan. Het beeld van hem, zoenend met één van die andere verwijfde mannen die hier rondliepen drong zich aan me op, en gauw knipperde ik met mijn ogen om het te laten verdwijnen. Aan zulke dingen wilde ik al helemáal niet denken.
    "Nou, wat ben je met ons van plan?" vroeg ik spottend, terugdenkend aan de openingsceremonie van vorig jaar, waarin het haar van de tributen van ons District in de fik was gezet. De vlam sloeg over op iemand van District 11, maar het was letterlijk en figuurlijk nog met een sisser afgelopen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Percy
    'Uh,'zei ik om de stilte te vullen. 'Als het helpt met sponsors krijgen... Ik bedoel,' ik kijk snelterug naar Elaine. 'als jij het er mee eens ben. Het kan in ons voordeel werken.'
    Oh god, ik walg van mezelf. Een gespeelde liefde kan ik mee leven, gezien het voor mij niet gespeeld is. Maar een aanzoek? Alleen voor die sponsors? ik glimlachte enrvbeus. Als het Elaine in leven hield, maakte het niets uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alyda Alma
    Lichtelijk ongemakkelijk trok ze één van haar slanke benen omhoog, en zuchtte even zacht. 'Wat mijn vader heeft gedaan.'
    Opeens klonk een harde knal achter hen, waarna een enthousiaste 'Daar zijn jullie!' over het dak werd geroepen. Alyda draaide zich om, en zag een grote glimlach op het gezicht van hun styliste.
    'Geweldig,' siste ze sarcastisch, en ging langzaam staan. Vanuit haar ooghoeken keek ze naar Cathal, die waarschijnlijk met veel vragen zat opeens. Ze nam het hem niet kwalijk, als ze niet eens had opgevangen dat de helft van zijn gezicht was verbrand had ze ook willen weten waarom hij dat masker droeg.


    -