• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Whaha, ik zie Fayan ook echt helemaal voor me :'D]


    -

    Aralys
    Toen ik de moeilijke blik in zijn ogen zag voelde ik direct alle zenuwen weer terugkomen. Ik had niet veel tijd gehad om dit te ontwerpen, aangezien ik toen ik deze ochtend was opgestaan nog niet eens wist dat ik District 11 er ook bij moest doen, maar had toch mijn best erop gedaan. Het was niet het standaard boerenpak met foute kniebroek en overhemd - of nog erger: de stylist van vorig jaar had de tributen van 11 in een geblokte overall hun entrée laten doen -, maar een net pak zoals men die in het Capitool ook droeg, met prints van koren en gras erop. Het was niet echt het beste wat ik ooit gemaakt had, en ik moest toegeven dat de vrouwelijke variant hiervan een stuk beter was, maar vrouwenkleding lag me nu ook eenmaal beter dan mannenkleding. Enigszins bang voor zijn reactie hield ik hem het pak voor en wees hem waar de kleedhokjes waren.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cathal
    Ik haalde mijn enige zichtbare wenkbrauw op. 'Mooi is eht inderdaad,' antwoorde ik met een blik op haar prachtige verschijning. Onze outfits pasten perfect bij elkaar, zonder identiek te zijn. Het duurde even voordat ik realiseerde wat ze in haar hand had.
    'Ik uh, doe soms aan houtsnijden,' zei ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [missie Fayan blij maken: Geslaagd. (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik glimlachte waterig, en legde mijn hoofd op Percy's schouder. ''En een bijpassend pak.'' Glimlachte ik naar de übervrolijke Fayan. Ik beet zacht op mijn onderlip. Ik zou trouwen op mijn vijftiende. Had ik dat ooit overdacht in mijn jaren? Nee, niet echt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Wacht maar, hij zal Felan niet zomaar kunnen vergeten... (duivel)]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Maar wie mogen er dan blijven leven? (nerd)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Percy
    Fayan sprong rond terwijl ik Elaine dicht bij me hield. Fayan was misschien wel een erg hyper Capitool persoon, maar hij was aardiger dan de meesten hier. Ik was blij voor hem.
    'Hoe zit eht emt de itnerviews? 'vroeg ik Fayan. 'Wanneer beginnen die?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tariq Timaeus
    Hij schraapte zijn keel even, en keek vanonder zijn wenkbrauwen naar het meisje. De luchtige grijns verscheen weer op zijn gezicht toen hij de nerveuze uitdrukking op haar gezicht zag, en hij pakte het pak om zich om te kleden.

    Alyda Alma
    'Ik zie het.' Ze strekte haar arm, zodat hij het voorwerp kon pakken en in zijn zak kon laten glijden.
    'Weet jij waar die nietsnuttige mentor van ons uithangt?' vroeg ze zuchtend, en keek over haar schouder alsof hij/zij opeens aan zou komen rennen.


    -

    Fayan - Styliste
    En zelfs een pak! Wauw!
    "Ik ga meteen aan de slag!" riep ik uit en ik rende naar de gang. Echter toen ik de deur achter me had dichtgegooid besefte ik dat eerst andere dingen moest doen en ik rende weer terug.
    "Oeps! Ik moet jullie natuurlijk eerst klaarmaken voor de interviews van vanavond en dan..." Opeens besefte ik dat ze straks samen de arena ingingen. En daarom wilden ze zo snel trouwen. Ik werd overvallen door emotie en sloeg snel mijn hand voor mijn mond en beet hard op mijn lip.
    Fayan, stop! Niet nu! Maakt het niet nog erger voor ze, hoe tragisch het ook is! Ik haalde mijn hand weg, gaf mezelf een tik tegen mijn wang, ademde in en ging toen weer verder.
    "Is het voorbereidingsteam al geweest?"

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:07 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cathal
    Ik nam het stukje hout en schudde mijn hoofd. Ik had onze mentor nog geen enkele keer gezien.
    'Misschien kunnen we het iemand vragen,' stelde ik voor, met een blik richting Maeleena's kamer. 'Iemand... die niet een overenthousiaste styliste is.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (Kan ik een samenvatting krijgen?)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alyda Alma
    Een flauwe glimlach verscheen op haar gezicht, haar ogen vonden een groepje mentoren die met elkaar stond te praten als oude, bekende vrienden. 'Misschien weten hun het?' gokte ze, en streek een lok van haar zilverblonde haren naar achteren.


    -

    Aralys
    Hij schraapte zijn keel? Wat voor verholen betekenissen zou dat kunnen hebben? Ik nam plaats op de bank toen hij opstond en sloeg mijn benen over elkaar. Rusteloos vouwde ik mijn handen in mijn nek; vervolgens in mijn schoot; mijn benen zette ik weer naast elkaar voor ik mijn enkels kruiste; een voet op mijn knie legde; ze weer naast elkaar zette; aan mijn vingers friemelde en me afvroeg hoeveel tijd iemand in een kleedhokje kon spenderen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Percy
    Ik knikte, om het Fayan makkelijker te maken. Hij had volgens mij veel te veel emoties.
    'Bij mij wel,' antwoorde ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.