• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9

Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Alyda Alma
    'Het was heerlijk,' was haar antwoord, waar de sarcasme vanaf droop. Haar ogen vonden die van Maeleena even, waarna ze meteen weer wegkeek. Zou dat mens dit nu serieus doen omdat ze het leuk vond? Wat was er leuk aan om elk jaar weer twee kinderen op te maken die haar bij elke mogelijkheid vals aankeken om daarna vermoord te worden door de andere pubers?

-

Aralys
    Aangekomen in het atelier ging ik direct de grote inloopkast in, die volhing met mijn eigen ontwerpen. Tussen al de jurken en pakken die ik zelf had ontworpen, die gedragen waren door de hoogste piefen van het Capitool en waar ik toch best wel trots op was, voelde ik mijn op hol geslagen hartslag langzaam weer tot rust komen. Het was gelukt, ik had tenminste één tribuut binnen. Snel werkte ik mijn make-up iets bij voor ik voorzichtig het ontwerp voor de jongenstribuut van 11 van zijn kleerhanger haalde.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Misschien wilt het Capitool niet dat deze spelen doorgaan, omdat ik denk dat de helft verliefd op elkaar word :'3 En dan gaan ze met zijn allen in één grote, nieuwe Winnaarswijk wonen _O_]

-

[Ja echt hè, allemaal lovestories :'D Vind het vet lief om te lezen :'D]

Fayan - Stylist
    "Mag ik... mag ik jouw trouwjurk ontwerpen?" fluisterde ik met grote ogen. Het was net alsof ik zelf een aanzoek had gekregen. Een trouwjurk ontwerpen was mijn grote droom geweest, altijd al en voor zo'n prachtig meisje als zij... wauw! Wat een eer!

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Parsel schreef:
    [Misschien wilt het Capitool niet dat deze spelen doorgaan, omdat ik denk dat de helft verliefd op elkaar word :'3 En dan gaan ze met zijn allen in één grote, nieuwe Winnaarswijk wonen _O_]

[Eerlijk gezegd zat ik er serieus aan te denken of er niet meerdere tributen konden blijven leven. Op de één of andere manier raak ik altijd aan mijn personages gehecht, en ik wil niet dat ze doodgaan. :C]

Tariq Timaeus
    Bedenkelijk liet hij zijn amandelvormige, diepblauwe ogen over de ruimte gaan, en plofte neer op één van de luxe banken. Misschien moest hij maar gewoon genieten van zijn laatste momenten in leven.
    Vanuit zijn ooghoeken zag hij haar terugkomen, met in haar handen het ontwerp. Hij vreesde een boerenpak.

-

Cathal
    Gelukkig duurde het 'Maar' een uur voordat ze klaar was met me. ik werd gewassen, geschrubt en aangekleed. ik wist Maeleena te overtuigen me niet te scheren, daar had ik geen zin in. Ik wachtte in irritatie, ik ahd nauwelijks tijd gehad om Alyda's outfit te zien. Zodra ze klaar was ging ik terug naar de kamer, waar ze nog steeds zat. Ze had een prachtige jurk aan, en even wist ik niets te zeggen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Dat wordt nog een intressante spelen met al die koppeltjes, er is maar 1 winnaar :'(]

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

Fauvism schreef:
    (...)

[Eerlijk gezegd zat ik er serieus aan te denken of er niet meerdere tributen konden blijven leven. Op de één of andere manier raak ik altijd aan mijn personages gehecht, en ik wil niet dat ze doodgaan. :C]

[Same here dus ;o]

-

[Ja, net als bij de originele Kwartskwelling! Dat alle stylisten en mentoren hier ook een plannetje gaan verzinnen om er een aantal uit te krijgen]

[Jullie laten niet al die lieve mensjes doodgaan? Al die arme stellen ;3]

Elaine
    ''Dat was wel het idee ja.'' Glimlachte ik schaapachtig. ''Misschien krijg ik er nooit meer de kans voor, snap je?'' Glimlachte ik flauw, en sloeg mijn ogen neer. Er vormde zich een brok in mijn keel, iedere keer die ik dacht aan Kaely en Adrew.

[ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 21:59 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

(Guys, k bn er weer maar zt achter m'n BB)

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Percy
    Fayan leek het niet te kunnen geloven, dus knikte ik. We hadden geen enkele van zijn werken gezien, dus het was een grote gok, maar... Fayan leek me de beste persoon voor dit werkje.
    elaine bevestigde het, en antwoorde dat dit haar enige kans was. ik hield mijn arm iets steviger om haar heen.
    'we komen er samen uit,' beloofde ik haar in een fluistering.

[ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:00 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Alyda Alma
    Toen hij de ruimte weer binnenkwam, ging ze staan. Tussen haar slanke vingers hield ze het bewerkte stuk hout, waarna ze bedenkelijk naar keek. 'Het is mooi,' mompelde ze, en keek op naar hem. \
    'Niet verkeerd,' merkte ze op toen ze hem zag, met een dubbelzinnig glimlachje rond haar lippen.

-

Fayan - Stylist
    Ik moest me inhouden om niet te gaan dansen en gillen, maar maakte toch een klein sprongetje en slaakte een opgewonden kreetje. Ik wist dat mijn wangen knalrood van opwindingen moesten zijn en ik kon niet wachten om te beginnen met ontwerpen.
    "Dankje!" riep ik uit en ik rende op Elaine af en omhelsde haar en daarna ook Percy, omdat hij het ook goed vond.
    Ik was Felan alweer helemaal vergeten.