• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Leave schreef:
    [Haai, mag ik even de aandacht? ^-^. Ik wil een Hunger Games verhaal gaan schrijven, en jullie poppetjes, van iedereen, vind ik wel echt leuke mensen om d'r in te zetten. Ook de Mentors en Stylisten enzo. Dus heeft iemand bezwaar dat ik jullie karaktertjes er in stop? Wel met vermedling van de eigenaren (A)]

    [Nou ja, eigenlijk wel, aangezien ik Alyda ga gebruiken voor alle RPG's waar ik nog in ga spelen :'P]


    -

    [@Parsel: Daar heb ik ook overheen gelezen! o.o
    Maar eht is handig dat en de story up-to-date is, en dat alles in dit topic staat. ^^

    @Leave: Van mij mag je ze wel gebruike (Percy, Cathal en Maeleena) daar heb geen geen probleem mee.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Fayan: Awesome! :3
    Parsel: Ok, maar toch blijft het handiger om even snel in het topic te kijken dan in die story... Anyways, zoveel maakt het toch niet uit.
    Leave: No problem]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ardina
    Ik heb er altijd al van gehouden om in de spotlights te staan, maar ik wist niet wat ik hiervan moest denken. Ik had altijd maar gedacht, dat wanneer ik meedeed ik wel zou winnen. Maar nooit had ik er écht op gerekend dat ik met de Spelen mee moest doen. Ik krijgt ook geen steun uit mijn eigen District; Wij waren niet de meest geliefde mensen in 7. Maar nu kon ik er niet meer onderuit komen. Ik was het die met de Hongerspelen meedeed. Ik was het die waarschijnlijk op een vreselijke manier vermoord zou worden. Er liep een rilling over mijn rug. Dood.. Het was opeens zo dichtbij. Er waren districten die veel beter als mij waren, de Beroeps. Ik zal proberen bij hen te komen, dan heb ik het meeste kans om de Arena levend te verlaten. Ja, dat zou ik doen.


    I'd rather die than be famous.

    [Leave: van mij mag het hoor :'D Op voorwaarde dat je wel even laat weten wanneer je story online staat, of course *O*]

    Fayan - Stylist D12/3
    Ik liep de gezamenlijke kamer binnen, maar zag weer niemand.
    "Joehoe? Tributen? Jullie awesome stylist staat hier te wachten." zong ik. Ja, ik zong wel vaker. Niet dat het erg mooi klonk, maar het was gelukkig ook nooit vals.

    [Wat vinden jullie van mijn nieuwe naam (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Okee, Parsel. Geen probleem (:
    De rest, awesome en bedankt =]. ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    *Wacht op Elaine en Alyda* (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Wat zeg je veel 'oh'." Zeg ik
    Ik glimlach zwakjes en wil doodgraag dat we nu op een andere plek waren en geen tributen waren. Maar wat heb ik te willen? Ik kan het Capitool niet aan in m'n eentje.

    Felan
    Ik glimlach even zwakjes terug, en probeer er maar niet aan te denken hoe dubbel dit voor haar moet voelen. Als ze echt van me houdt - iets wat ik eigenlijk niet kan geloven: aangezien we nog nooit echt met elkaar gesproken hadden tot drie dagen geleden, zie ik het meer aan als een soort prille verliefdheid of gewoon een weerzin tegen het vermoorden van mij, wat zij interpreteert als liefde - dan zal dit voor haar nog erger zijn dan voor mij.
    "Dus...", zeg ik, om het gesprek maar op een ander onderwerp te brengen, "waar blijft onze stylist?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Elaine reageerde al, schat. Of ik word oud :'D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [.. fuck my life *gaat zoeken*
    Oh, wil iemand mijn naam in de beginpsot verranderen?
    StoryBelle -> Maeleena (wbw) Ja Caine, ik doe je na. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Waar zijn de tributen van District 12 nu? Felan en Primrose? Die waren toch op het dak?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alyda Alma
    'Het dak?' herhaalde ze vragend, waarna haar blik naar de gesloten deur naast hun gleed. Met grote letters stond er "NIET BETREDEN" opgedrukt, de twee woorden die haar laatste twijfels wegnamen.
    'Is goed.' Het was een zware deur, en aangezien ze niet zo sterk was moest Cathal haar helpen om hem open te trekken. Ze voelde zich nutteloos zonder pijl en boog.


    -

    [Zeg, dat kost geld hoor (joehoe)
    Nee awesome, ik vind Maeleena echt vet mooi klinken :'D
    Oh, und mijn naam moet ook even veranderd worden in de beginpost (bloos)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik voel me oud D:]

    Elaine
    Ik glimlachte, en sloeg mijn armen om hem heen. ''Hoe zou het zijn in de Arena? Zou het zijn als op tv? Of erger?'' Vroeg ik me hardop af, zonder los te laten of te verzitten. Als we dan wat Spelen zouden bekijken, konden we misschien wat technieken leren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [nevermind]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 19:51 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.