• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    CrispsPink schreef:
    (...)

    [Ja, dat moeten we misschien bespreken met degene die is begonnen met deze RPG-Ik weet ff haar username niet meer-]


    [Augamenti toch?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ja dat was het! Bedankt Lizz]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [@CrispsPink
    Ik zal het wel even zeggen, ik moet toch nog iets vragen over de rollenstory (:]

    Alyda Alma
    Onwillekeurig verstijfde ze even toen zijn vingers zich rond haar hand sloten, maar ze protesteerde niet echt. In plaats daarvan liet ze zich leiden, om één keer een blik over haar schouders te werpen. De vrouw stond zoeken om zich heen te kijken, haar handen in haar zij geplaatst.
    Opeens stopte Cathal op een stil punt, en met een halfgemeende glimlach op haar gezicht keek ze naar hem. 'Volgens mij is het gelukt.'
    Het was vreemd, om iemand opeens écht aardig te vinden. Als haar gevoel klopte, was ze de eerste bij wie ze dat had.

    [Het is natuurlijk wel handig ;3]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 19:39 ]


    -

    [Zal ik mijn username in Fayan veranderen?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Dat lijkt me cool. Ik zou zeggen doen!]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik heb een lijst van alle rollen in de beginpost gezet, leek me wel even handig omdat het rollentopic en de story niet echt up-to-date zijn :$ Als ik iemand vergeten ben / bij het verkeerde district heb neergezet: willen jullie het dan even melden?
    Oh, en zou ik ook de namen van alle 'slachtoffers' mogen hebben, dan kunnen die er ook bij.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [*Kijkt naar Maeleena, Percy en Cathal* dus.. je vind eht zeker neit erg om de rol van onze mentor op je te nemen? XD]

    Cathal
    Gelukkig leek ze niet te protesteren. Ik grijnsde, en bedacht waar we ons het beste konden verstoppen voor de glitterende styliste.
    'Ik weet denk ik wel waar ze ons nooit zou vinden. Ben je al op eht dak geweest?' vroeg ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Caine: Ja! *Denkt eraan om Maeleena te nemen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Jack is een slachtoffer voor district 2, herinner ik me?
    Goed idee trouwens, die rollen in de beginpost!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Caine: Ik zeg: doen. (banana)]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Oké, dan ga ik dat nu doen en kom ik daarna de mensen van District 12 lastigvallen. Muwhahahahahahaaaaa *kuch* (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [@Fauvism
    Als je gewoon had gelezen, had je gezien dat ik nu met de story bezig ben..]


    -

    [Haai, mag ik even de aandacht? ^-^. Ik wil een Hunger Games verhaal gaan schrijven, en jullie poppetjes, van iedereen, vind ik wel echt leuke mensen om d'r in te zetten. Ook de Mentors en Stylisten enzo. Dus heeft iemand bezwaar dat ik jullie karaktertjes er in stop? Wel met vermedling van de eigenaren (A)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [@Fauvism
    Maar zo'n lijst in dit topic is natuurlijk wel handig, daar niet van :'3 De uitgebreide rollen komen dus in de story]


    -

    [Ik vindt het geen probleem, Leave.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.