• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik zag hem kijken naar Elaine, achter me en grijnsde breed.
    "Is dat even jammer! Ik ga straks haar trouwjurk ontwerpen, dus misschien is het beter als je even ergens anders overheen kwijlt." zei ik pesterig en ik ging even mijn kamer in om vier badjassen te halen en een aantal spullen. Toen kwam ik weer terug.
    "Uitkleden en deze aandoen, dan kan ik jullie zo verder aankleden." zei ik en ik gaf Elaine, Percy en Primrose een badjas aan en gooide die van Felan over zijn hoofd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [@Maeleena
    That's good :'D]

    Alyda Alma
    'Anders zouden we niet naar je vragen,' sneerde Alyda's stem, waarna Yadiel zijn blik ook meteen weer van haar afwende.
    'Juist,' mompelde de mentor, en streek met een kleine grijns door zijn donkere haar. 'Laten we dan maar even gaan doornemen hoe we de intervieuws gaan doen, hmm?'
    Alyda wierp een korte blik naar Cathal, toen de man richting de zalen liep.


    -

    Percy
    De tributen van District 12 zaten verveeld op de bank. ik wierp één blik op ze, en glimlachte toen naar elaine. 'Ik denk dat Fayan zich eerst maar met jou ebzig meot houden,' zei ik. 'jij hebt immersd het minste werk nodig. Ik nam de badjas aan van Feyan.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:23 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aralys
    "...Oh."
    Teleurstelling verspreidde zich als bijtend gif door mijn aderen. "Het was niet verkeerd." In andere woorden, hij vond het niet mooi...
    "Ik eh, ben even weg", stamelde ik haastig, voor ik de inloopkast weer intuimelde. De tranen stroomden nu vrijelijk, en ik probeerde mijn gezicht iets te drogen met een groene jurk, maar het had geen enkele zin meer. Ik gooide mijn hoofd in mijn nek en vroeg me af wat ik hier in 's hemelsnaam deed.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Elaine
    Ik zuchtte, liet Percy los, en plofte neer op een stoel. Mijn gestold bruine ogen gleden een moment door de kamer. En uit verveling draaide ik een lok om mijn vinger. Ondertussen bekeek ik ongewillig de andere tributen. ''Ik ga me echt niet naakt uitkleden hoor,'' Mompelde ik toen wat verontwaardigd. Wat dacht hij wel niet?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:24 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cathal
    Ik volgde onze mentor naar de zalen. zijn bewonderende blik van eerder irriteerde me nog steeds, maar dat verborg ik makkelijk. ik glimlachte naar Alyda. 'Dat was makkelijk.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Helaas. Kans verprutst.
    Ik viste de badjas van mijn hoofd, wetend dat ik compleet voor lul stond met dat ding op m'n kop. "Ik ga me toch niet uitkleden als ik weet wat er hier met mij in deze ruimte staat", wierp ik er tegenin.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Tariq Timaeus
    Verbaasd volgde hij haar met zijn blik toen ze wegliep, en ging zonder twijfels achter haar aan. De tranen glipten over haar wangen, en met een zucht ging hij naast haar staan.
    'Wat is er?' klonk zijn lage stem lichtelijk bezorgd, waarbij hij bedenkelijk een hand optilde en die op haar rug legde.


    -

    Percy
    Okay, de mannelijke tribuut van 12 was best irritant, besloot ik. Ik keek richting Feyan.
    'Zijn er geen aparte badkamers waar we ons kunnen omkleden?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    Percy
    Okay, de mannelijke tribuut van 12 was best irritant, besloot ik. Ik keek richting Feyan.
    'Zijn er geen aparte badkamers waar we ons kunnen omkleden?'


    [(no_chears)]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik zuchtte diep. Ik was gewend met volwassenen te werken en ik had al zoveel naakte mensen gezien dat ik er echt niet meer van opkeek, maar ja, voor hun lag dat anders.
    Ik wees naar Elaine. "Jij mag de badkamer gebruiken als."
    Toen naar Percy. "Jij mag mijn slaapkamer gebruiken."
    Vervolgens naar Primrose. "Jij hebt hier een eigen kamer, natuurlijk."
    En als laatste naar Felan. "En jij zoekt het maar uit."
    Toen richtte ik me weer tot hun alle vier.
    "Niet zo preuts allemaal, je hebt toch een badjas?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alyda Alma
    Een flauwe glimlach hing rond haar lippen, maar die verdween toen de mentor op hun stond te wachten in één van de zalen.
    'Laten we beginnen bij jullie persoonlijkheid. Hoe kunnen jullie het best overkomen bij het publiek om veel sponsors te krijgen, om spullen te krijgen in de arena.' Yodiel ging op de bank zitten, en liet zijn enkel op zijn knie leunen, terwijl hij afwachtend naar de twee keek.


    -

    [Lizz, jij moet minder denken aan de kinderen van Felan en Fayan (cat)(cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik vind dat neit hoor, ik vind hem geweldig (op zijn homo-haterij na) :Y) Percy doesnt like him :'D
    And I'm sorry! (no_chears) Alles gaat zo snel dat ik er neit bij nadenk
    FAYAN. fa-yan. I can do this]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aralys
    Ik sprong bijna een halve meter in de lucht van schrik toen er opeens een hand op mijn rug werd gelegd.
    "Nee, nee, er is niets", wimpelde ik hem haastig af. "Gewoon... iets." Ik was het nu serieus voor mezelf aan het verpesten, maar op dat moment kon het me echt niets meer schelen.
    "Ik ga... ik ga maar even het voorbereidingsteam halen. Kunnen zij de make-up doen."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.