• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Felan
    God, wáárom had ik de irritanste stylist van het capitool? ik liet mijn badjas zakken, zodat ik alleen in mijn ondergoed stond. Iemand zal hier nogwel voor boeten.

    Percy
    Fayan riep iets dat mijn aandacht trok, en ik besefte dat de badjas uitmoest. snel deed ik wat er gezegd werd. Des te sneller was dit voorbij, dacht ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik staarde wazig voor me uit. Maar mijn gedachten werken ineens ook niet meer zo precies. Ik vroeg me af hoe het thuis ging. Met mijn familie, met de elektronica die ik nog niet had kunnen maken. Of er genoeg eten was, wie er kookte.. Ik was totaal niet hier, in het trainingscentrum.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Percy
    'Elaine?' vroeg ik toen ze nog steeds niets zei. 'Gaat alles wel goed?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik besloot dat ik beter eerst aan de slag kon met de jongens, want Primrose was nog altijd niet terug en Elaine leek er helemaal niet bij te zijn. Daarbij dacht ik dat ze dit erg moeilijk vond en dus liet ik haar nog maar even.
    Ik draaide me terug om en zag dat Felan zijn badjas ook had laten zakken en ik kon het niet laten te grijnzen. Ik kon wel dreigen. En hij zou luisteren.
    Ik bekeek hun lichamen en zag dat de voorbereidingsteam goed werk hadden geleverd. Ik nam een aantal maten op en tot mijn grote opluchting weken die niet veel af van de maten waarin de kleding gemaakt werd, dus daar had ik niet veel werk meer aan. Ik zat nog altijd te twijfelen over Felan. Mijn originele idee gebruiken, of hem voor schut zetten? Het laatste werd steeds verleidelijker.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alyda Alma
    Voorzichtig keek ze op, een verdrietige glimlach lag rond haar volle lippen. 'Mijn moeder was boos op me.'


    -

    Felan
    Ik keek Fayan geïrriteerd aan. Het had fijner geweest als hij een tribuut was geweest, bedacht ik me. hij zou de eerste persoon zijn die ik de Arena uit zou sturen. ik grijnsde bij die gedachte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik voelde diverse blikken op me branden, maar keek uiteindelijk op naar Percy's gezicht. ''Het gaat wel. Ik heb water nodig.'' Ik dwong mezelf te glimlachen, en liep de badkamer in, ik draaide de deur dicht, en liet me opnieuw langs de deur zakken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cathal
    'Boos op je?' vroeg ik. Ik hield mijn arm op haar schouder en wachtte op de rest van het verhaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik heb een dubbelganger van mijn kat gevonden o.o]


    -

    Primrose
    Ik loop naar Felan's kamer en klop zachtjes op de deur.
    "Felan, ben je in je kamer?" Vraag ik
    Wat heeft het voor zin? Ik lijk wel zo'n irritant kind dat je de hele tijd volgt. Bij de Training zal ik vrienden maken.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 23:34 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [CrispPink, leiverd, Felan is bij Fayan, die maten opneemt. ^^ (ik speel Felan terwijl fauvism weg is)]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 23:24 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adyla Alma
    'Ze vond dat ik een keuze had gehad,' lachte ze schamper, en keek opeens weer op. 'Mijn gezin is niet echt een.. gezin voor me geweest.' Haar donkergroene ogen keken hem bedenkelijk aan, ze vroeg zich onwillekeurig af hoe hij met iemand zou kunnen zoenen, aangezien de helft van zijn lippen bedekt waren.


    -

    [@Parsel: love cats *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [WEER HÈ 8D Weer Feyan. It's FAYAN en FELAN. :'D]
    *gaat typen*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [@Maeleena Me too :D]


    -