• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Oke ik heb iets gemist wie kan er een korte samenvattig geven D:]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:49 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Uhm.... Percy gaat zijn verloving met Elaine bekend maken in de interviews, Cathal en Alyda zijn net met hun mentor aan het praten, Fayan is bezig met zijn tributen aan te kleden...?]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cathal
    Ik knikte. We hadden duidelijk niets aan deze mentor, en waren op onszelf aangewezen. Ik keek de zaal rond. We waren alleen.
    'Wat wilde je zeggen,'vroeg ik haar. 'Op het dak, voordat Maeleena kwam.'

    [omdat hij zo zielig onderaan de pagina staat]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oke ik moest even verhuizen maar ik ben er weer (wbw)]

    Fayan - Stylist
    Ik zag hoe Elaine nu ook uit de badkamer kwam. Mooi, dat waren er al twee!
    "Als Primrose en die ander niet heel gauw komen, begin ik gewoon vast hoor," zei ik tegen Percy en Elaine.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alyda Alma
    'Ow,' mompelde ze, en streek haar lange, nog altijd golvende lokken naar achteren. 'Mijn vader werkt in een laboratorium in het district, hij ontwikkelt DNA voor Mutilanten,' begon ze, haar donkergroene ogen op de laminaten vloer gericht.


    -

    [Ik begon me al forever alone te voelen (cat)]

    Percy
    Ik hield Elaine's hand vast en zag de andere jongen ook verschijnen. Nu Primrose nog en we waren klaar.
    'misschien meot je dan maar beginnen,' stelde ik voor.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cathal
    Ik luisterde aandachtig, mijn ogen op het plafond gericht. Op die manier werd ik niet afgeleid door haar prachtige ogen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik knikte, half afwezig. Ik was heel ergens anders met mijn gedachten, en bekeek afwezig de grond. ''Goed.'' Antwoordde ik wazig, en zuchtte toen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    Ik knikte en kneep vervolgens mijn handen samen.
    "Oké, ik heb voor jullie allemaal al geweldige ideeën in mijn hoofd en al kleding klaarliggen, maar wie weet moet het hier en daar wat aangepast. Laat me nu eerst eens zien hoe het voorbereidingsteam jullie klaargestoomd heeft," zei ik en ik gebaarde naar de badjassen.

    [Wie doet Felan even? (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [doe ik wel (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alyda Alma
    'Hij en een collega van hem wilden een wezen ontwikkelen, met het DNA van een vrouw, zwaan en witte tijger. Het zou een vrouw moeten worden, met de mysterie en schoonheid van die twee dieren, de felheid, de aantrekkingskracht. Hij moest iemand hebben om het uiteindelijke DNA op uit te proberen, dus..' Halverwege de zin viel ze stil, en ze leunde voorover. Haar hoofd leunde op haar handen, en ze sloot haar ogen.


    -

    Elaine
    Ik voelde direct een knoop in mijn maag komen, en was blij dat ik mijn ondergoed had aangehouden, een bh verstond ik daar ook onder. Maar ik lette opnieuw niet op, en gleed alleen met mijn blik af naar de grond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Felan
    Ik haal mijn wenkbrauw op. 'Ik doe die badjas neit uit met jou in de kamer.' vertelde ik hem. 'geef me gewoon de outfit zodat ik hem aankan doen.'

    Percy
    Ik hou elaine's hand stevig vast en probeer me nniet teveel zorgen te maken. Ze ziet er niet erg blij uit, en heeft duidelijk gehuild. mijn ogen zijn op haar gericht, en ik hoor nauwelijks wat er gezegd word.

    [Fayan word gek met deze tributen. XD]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 23:06 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cathal
    Ze maakte het verhaal niet af, maar de boodschap was duidelijk. Stilletjes bekeek ik haar, en dacht na over wat ze zij. Ze was dus.. gemuteerd? Het was een bloedmooie mutatie, dat zeker. Maar het kon nooit makkelijk geweest zijn voor Alyda. Ik legde mijn arm om haar schouder.
    'Dat moet erg moeilijk voor je zijn geweest,'z ei ik zachtjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Goh, en ik had nog wel zo'n zin om naar je te kijken," ik aai even over Felan's wang, knipoog overdreven en loop dan weer weg, naar Percy.
    "Je luistert gewoon naar mij, of je mag naakt." riep ik hem nog even toe. Waarom verpestte Felan mijn humeur nu al iedere keer als ik hem zag?
    Hopelijk werkte Percy wel mee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen