• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    CrispsPink schreef:
    (Kan ik een samenvatting krijgen?)


    [We zijn nog stééds bezig met aankleden. Felan en Fayan hebben een zeer interessante dialoog gehad, waarop Fayan naar beneden is gerend en nu de trouwjurk van Elaine mag ontwerpen. Dus zitten Felan en Prim weer zonder stylist. >_<]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Tariq Timaeus
    Hij schoof het gordijntje weer aan de kant, en strekte lichtelijk ongemakkelijk zijn been. Nieuwe kleren, nog nooit gedragen. Het voelde vreemd, de stof was nog stug en schraapte over zijn huid.
    'En?' grinnikte hij toen hij Aralys zag zitten, en streek voor de zoveelste keer zijn te lange haar aan de kant. Ergens vond hij haar wel schattig, hoe nerveus en bang ze leek te zijn voor haar baan als styliste.


    -

    [Ik denk serieus dat Fayan nog eens uit elkaar knalt van emoties en dat er dan confetti uitkomt in plaats van bloed en ingewanden.
    Maar ik heb een idee!]

    Fayan - Stylist
    "Mooi zo! Komen jullie anders mee naar verdieping 12? Ik heb nog twee andere tributen die ik moet kleden en het is makkelijker om dat in één keer te doen dan om steeds heen weer te rennen." zei ik. Ik had geen zin in Felan maar goed, ik moest mijn taken volbrengen.

    [Zo, kan ik ze alle vier doen :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cathal
    Ik knikte, en nam Alyda's hand. Zonder nadenken, opnieuw, maar dat maakte neit uit. ik liep op de groep mentoren af.
    'Hallo,' zei ik vriendelijk. 'Weet iemand wie de mentor van District 5 is?' Een jonge man stapte uit de groep. Hij was extreem bleek met donker haar en licht groene ogen.
    'Dat ben ik,'antwoorde hij.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aralys
    Hij zag er écht schattig uit in dat pak... Nee, nu moest ik niet weer gaan blozen!
    "Wat vind jij ervan?" kaatste ik de bal terug. Hij moest het immers aan in de Arena. Ik hoopte maar dat hij het goed vond, en niet dat hij mij voortaan als een ronduit slechte styliste zou beschouwen. Het was in ieder geval beter dan die overalls, stelde ik mezelf gerust.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [you, are a smart person!]

    Percy
    ik knikte en volgde Elaine en Fayan. Ik liet haar hand geen seconde los.

    [ En nu ga ik eerst mijn bed opmaken, dat probeer ik al een uur te doen!]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Faaaaaaaaayan, niet Feyan D: Da's net een kruising tussen Felan en Fayan 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alyda Alma
    Ze voelde hoe de man zijn blik van Cathal naar haar liet gaan, en weer terug. 'Ik ben Yadiel Zosimus,' stelde hij zichzelf voor, en stak zijn hand uit.
    Cathal schudde die beleefd, maar Alyda keek enkel achterdochtig naar zijn uitgestoken arm. Haar donkergroene ogen keken op naar die van de mentor, die zijn hand weer bedenkelijk liet zakken.


    -

    [hun kindje (wbw)
    Ik was even snel aan het typen, ja? XD]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Kindje! HAHA, lol! Genius :'D]

    Fayan - Stylist
    Ik huppelde de trappen op, gevolgd door Percy en Elaine die verstandig waren en met de trap gingen, maar we waren toch nog bijna gelijk op verdieping 12.
    Ik zag Felan en Primrose allebei staan wachten en keek expres niet naar Felan.
    "Dit zijn de tributen van District 3. Ik moet jullie alle vier kleden, dus dat gaan we gezamenlijk doen." zei ik half springend, alsof het ontzettend gezellig zou worden met Felan in de buurt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elaine
    Ik zuchtte. Ik had altijd een naar voorgevoel bij district 12. ''Fayan? Ik wil ze niet leren kennen. ''Dat gaat niet goed in de Arena. Het is al moeilijk genoeg mensen te moeten doden. En ze dan ook nog te kennen? Dat kan ik echt niet.'' Fluisterde ik zacht.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:19 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [@Parsel: Het lijkt me makkelijekr als we de mentor beiden spelen (joehoe) zonder echt zijn point of view te beschrijven *lui*]

    Cathal
    Okay, dit was ongemakkelijk.
    'Uhm,' zei ik om de stilte te breken. 'Je bent best laat.' Yadiel rolde zijn ogen. 'jullie zijn de tributen waar ik dit jaar mee moet werken?' Ik knikte, en keek snel naar Alyda. Yadiel's blik naar haar was me net iets te bewonderend voor mijn smaak. hij was maar een paar jaar ouder dan mij, schatte ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tariq Timaeus
    'Voor een pak is het niet verkeerd,' mompelde hij, en haalde zijn schouders op. Hij had zijn hele leven enkel spijkerbroeken en t-shirts gedraagd, die dankzij het werk op de boerderij sneller vies werden en kapot gingen dan hij het aan kon trekken.
    Hij wierp een blik in de spiegel, zijn wenkbrauwen krulden meteen tot een diepe frons toen hij zichzelf zag. Godverdomme, bedacht hij zich, en wreef even met zijn vingertoppen door zijn ogen.
    Tristus, Tristus Timaeus. Zijn oudere broer, de enige die in de Hongerspelen was gestorven waarvan zijn dood op de tv te zien was geweest. Tot moes geslagen door de Beroeps. Hij voelde zijn spieren onwillekeurig aanspannen.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik draaide me om naar Elaine.
    "Hoeft ook niet. Jullie hoeven niets te zeggen, maar ik hou jullie wel allemaal hier. Negeer elkaar maar, maakt mij niet uit."
    Ik snapte heel goed waarom Elaine dat vond en het zou ook geen probleem worden met Felan. Maar Primrose leek me wel aardig. Had ik dit beter niet gedaan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Felan
    Nog steeds zittend op de bank keek ik maar half op toen die verschrikkelijke roze idioot weer de kamer binnenkwam.
    "Was het gezellig met je mannelijke vriendjes?" gromde ik naar hem als 'begroeting', tot mijn oog op het vrij knappe meisje dat hem volgde viel. ...Misschien moest ik mijn scherpe opmerkingen maar even laten varen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:21 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.