• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Misschien (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hey *laat* sinds wanneer staat mijn epic liefdes reactie in de beginpost?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik ademde diep in en uit. ''Lachen, Elaine.'' Fluisterde ik naar mezelf, en kleedde mezelf uit. Afschuwelijk die badjas, maar het moest maar. Dus raapte ik hem van de grond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    Ik legde al mijn spullen vast uit terwijl ik wachtte op de tributen tot ze zich eindelijk hadden uitgekleed en weer terugkwamen. Zo lang kon dat toch ook weer niet duren?
    Met mijn hoofd was ik al bij heel andere dingen. Bij de trouwjurk, voornamelijk. De meest wilde ideeën schoten door mijn hoofd, maar ik moest eerst praten met Elaine om te vragen wat ze precies wilde. Ik dacht niet dat ze hield van enorm en extreem, vol met allerlei kraaltjes en prulletjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Percy
    Ik liep terug naar Fayan.
    'Waar is de rest?' vroeg ik, omdat ik niet dacht dat eht zo lang zou duren.

    [No, don't leave us! *hangs aan je been*]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:40 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alyda Alma
    'Dat kan er vast mee door,' mompelde Yadiel, en ging in één snelle beweging staan. Hij keek even naar Alyda. 'Ik ben je vader toch dankbaar voor zijn vreemde experimenten.'
    Haar donkergroene ogen begonnen te vlammen, waarna Yadiel met een ongemakkelijk grijns naar Cathal keek. 'En jij vriend, doe dat masker af.' Met die woorden liep hij weg, Alyda keek voorzichtig naar Cathal.
    'Wat een lamlul,' siste ze, net hard genoeg om het hoorbaar voor hun mentor te maken.


    -

    [Whuaa D: Dag Felan, Fayan gaat je niet missen maar ik wel D: *waves dramatically*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oh, en jullie mogen Felan best even spelen voor nu, zolang je hem maar niet ál te gemene dingen tegen Fayan laat zeggen. Ghehe :3]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Elaine
    Ik leunde met mijn hoofd wat tegen de stenen muur. Uiteindelijk was het tijd om terug naar Fayan te gaan, en liep ik dan ook maar de kamer weer binnen. Mijn ogen neergeslagen, want anders zouden ze rood zijn van het huilen. En niemand hoefde mijn zwakke, emotionele kant te zien


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Awh, dus Felan heeft toch wel een hart? :'DDD]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cathal
    Okay, je blijft gewoon rustig, zi ik tegen mezelf. Kalmeer, hij is maar je mentor. alleen maar degen die je in leven houd in de Arena.
    Ik glimlachte naar Alyda. 'Maak je maar geen zorgen over hem,'zei ik. we hoeven neit naar hem te luisteren als we dat niet willen.'
    Stiekem wilde ik haar vragen waar hij het over had, welk experiment. Maar ik hield me in.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy
    Elaine had gehuild. Ze hield haar hoofd omlaag en haar ogen verborgen, maar eht was duidelijk. Ik pakte haar hand, maar vroeg er niets over. Niet in al dit gezeldschap.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alyda Alma
    Met een zucht ging ze op de bank zitten, en sloeg haar benen over elkaar. 'Je zou denken dat hij weet waar hij over praat,' zei ze, hoewel dit duidelijk het tegenovergestelde bleek te zijn.
    'Hij is verschrikkelijk.'


    -

    Cathal
    Ik knikte. We hadden duidelijk niets aan deze mentor, en waren op onszelf aangewezen. Ik keek de zaal rond. We waren alleen.
    'Wat wilde je zeggen,'vroeg ik haar. 'Op het dak, voordat Maeleena kwam?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.