• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:46 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Elaine
    ''Sorry Fayan dat ik een eerwaardige maagd ben. Maar ik draag liever meer dan een badjas.'' Verzuchte ik, en nam de badkamer. Ik liet me met mijn rug tegen de gesloten deur zakken, en boog voorover waardoor mijn krullen een schaduw over mijn gezicht wierpen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cathal
    Ik glimlachte. 'Nou, dat is makkelijk voor jou,' zei ik tegen Alyda. 'Mysterieus en bloedmooi zouden bij haar passen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik liep achter Elaine aan en klopte op de deur.
    "Elaine, als het echt veel voor je uitmaakt, hou dan je ondergoed maar aan. Ik wil je tot niets dwingen." zei ik, zo lief mogelijk. Ik begreep nooit zo goed waarom mensen zo'n probleem hadden met naakt zijn, maar als ze het echt niet wilde kon ik haar niet dwingen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Felan
    Ik wierp Fayan nog een woedende blik toe voor ik snel om me heen keek. Ik zag dat het knappe meisje van District 3 de badkamer nam, dus schoot ik gauw achter haar aan die kamer in. Even voelde ik weer een steek van spijt. Ik hield niet van deze kille, harde versie van mezelf, maar wat kon ik ertegen doen? Het was slecht om mijn emoties nu te gaan tonen. Ik was toch verdomme niet zo'n verwijfd type als die Fayan.
    "Je hebt er vast geen bezwaar als ik me hier even ga omkleden, niet?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Percy
    Ik knikte en ging me snel omkleden. Des te eerder dit gehele gedoe voorbij was, des te beter. Hoewel ik ngosteeds in een tophumeur was, hieldik niet van al die pracht en praal die meestal op de costums zaten. Ik liep snel terug naar de kamer waar Fayan zat, maar Elaine was er nog niet.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik antwoordde niet, want ik wist dat als ik zou praten, ik in tranen zou uitbarsten. Dus ik kroop naar de hoek van de badkamer, en verstopte mijn gezicht in mijn badjas. Ik trilde, en kon er niets aan doen. Alles leek ineens zo onzeker.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [@Fauvis,: now I really like Felan, because i'm twisted. o(wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tariq Timaeus
    Met een zucht pakte hij haar pols vast, en hield haar moeiteloos op haar plek. Zonder er echt bij na te denken ging hij voor haar staan, zonder bijzonder veel ruimte tussen hen in te laten. 'Je huilt, ik mag dan een boer zijn, ik ben niet dom.'
    Voorzichtig zette hij daarna een halve stap achteruit, en keek naar haar gezicht.

    Alyda Alma
    De grijns die op Yadiels gezicht verscheen deed haar walgen. 'Ik gooi het meer op mysterieus en sexy,' wierp hij tegen, en keek naar Cathal. 'En jij, jochie?'
    'Charmant en vriendelijk,' opperde Alyda voor ze het doorhad, waarna de wenkbrauwen van zowel Yadiel als Cathal omhoog gingen. De glimlach die op haar gezicht verscheen gaf duidelijk blijk van Yodiels keuze voor haar persoonlijkheid.


    -

    [Een driehoek ^^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maeleena schreef:
    [@Fauvis,: now I really like Felan, because i'm twisted. o(wbw)]


    -

    [Mensen jullie gaan te snel D:. I ga morgen weer schrijven ^^ ik ben daar nu te moe voor D:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cathal
    Okay, Yadiel begon me erg te irriteren. sexy, vond ik persoonlijk een erg degraderend woord. alyda was een bloedmooie vrouw emt een mysterieuze persoonlijkheid. En hij keek alleen naar haar alsof ze een stuk vlees was.
    'Charmant en vriendelijk,' hoorde ik haar zeggen. Ik haalde mijn wenkbrauwen omhoog en glimlachte naar haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Jongens,maak geen ruzie." Zeg ik
    Ik ren naar mijn kamer en plof neer op het bed.
    "Kunnen die stomme Spelen niet gewoon afgelopen zijn?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:42 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Percy zal Elaine zo wel redden (joehoe) Nu is hij nog even onwetend.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Felan: "Moet ik dit als een compliment beschouwen?"]

    Felan
    Enigszins van mijn stuk gebracht keek ik naar de huilende Elaine. Ik had nooit goed geweten wat ik moest doen als mijn zusje huilde, en dit was eenzelfde geval.
    "Dan maar de douche in...", mompelde ik tegen mezelf, opende de cabine (die godzijdank van die matte deuren had) en begon me daar zo snel mogelijk om te kleden. In de weerspiegeling van het bodempje water bij het putje zag ik dat ik er ronduit belachelijk uitzag in zo'n badjas.

    Aralys
    Mijn blos werd nog feller doordat hij nu zo dichtbij was. Ik was nooit zo dichtbij andere mensen. De plek waar zijn hand haar pols raakte voelde vreemd.
    Lichtelijk schudde ik mijn hoofd. "Er is écht niets, geloof me maar." Ik zuchtte diep.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.