• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

(Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

The story:

Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    +Leah [meisje, 19 jaar]
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Athan [jongen, 20 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar] ~DOOD~
    +Dan [jongen, 18 jaar]

http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 16:41 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

-athan-
    'ja sorry als je hier niet de romantische entree krijgt als je gehoopt had, daarvoor moet je niet bij mij zijn,' zeg ik een beetje kil, 'maar om nou helemaal erg te worden doe ik niet aan dus: wil je wat te drinken?' ik loop weer richtin mijn huisje- of bouwval. Of ze meeloopt of niet, ik zie het wel.

Do it scared, but do it anyway.

~Jura Sandriné Romensa~

Jura kijkt om. Vroeg hij me echt nou mee? Hij is toch interessanter dan ik dacht. Jura grinnikt. 'Ja, is goed', antwoordt ze en loopt achter Athan aan z'n huis in. Bedenkelijk kijkt ze rond. Van binnen ziet het er tcoh veel mooier dan van buiten. 'Wauw, best mooi hier eigenlijk', zegt Jura terwijl ze haar blauwe ogen door de kamer laat glijden. Fijn binnenkort die stomme 17de verjaardag bij Loronto thuis. Terwijl ze dat denkt gromt ze zacht.

[ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:46 ]

-athan-
    'ik wou nOg zeggen; verwacht er niet teveel van.' zeg ik. 'wat wil je te drinken? En ik heb geen koekjes.' ik loop naar de koelkast en pak er een fles water uit voor mezelf. Na het ingeschud te hebben leuk ik tegen het aanrechtblad en drink het leeg.

~Jura Sandriné Romensa~

'Doe ik ook niet. En doe maar iets van water ofzo', antwoordt ze. 'Ik hoef ook geen koekjes. Ik ben er niet zo dol op', vervolgt ze en kijkt Athan aan. Jura loopt een rondje door de woonkamer. Alles is er knus ingericht en het ziet er erg gezellig uit. Er staat een grote leren bank voor een open haard. Op die leren bank liggen kleine rode kussens. Jura glimlacht en gaat voor de open haard in een stoel zitten.

mijn athan is niet eng :P maarja wat vind je van athan Melanie?

EThan
    Ethan pakte de kleren van Eloise en gaf het aan haar. toen ze om gekleed was vroeg ze of we naar huis konden. We liepen snel naar huis en EThan pakte een deken en deed het strak om haar heen zodat ze het niet koud kreeg.
    'Eloise mag ik wat vragen?' ze knikte 'Ben je nou een sterfelijke of vampier?'zei hij voorzichtig bang om haar van streek te maken. hij liepnaar haar toe en om helsde haar.
    MJ keek raar en ging met Madelise naar haar kamer en duco ging weer naar de keuken.

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Ik vind um wel hip hoor ^^
    Maar ik ga slapen..
    Plz niet te ver doorschrijven anders loop ik weer achter :s

WolfDreams schreef:
    Ik vind um wel hip hoor ^^
    Maar ik ga slapen..
    Plz niet te ver doorschrijven anders loop ik weer achter :s

Haha ik wist dat hij niet eng is:P

nooooooooow
    wegaan toch heel veelschrijven muhshahahah

-Éloise-

'Ik ben een vampier,' zeg ik. 'Alleen kon Colin het niet over zijn hart verkrijgen me helemaal te doden en me "koud" te maken, je weet wel, zonder hartslag. Ik kan nog wel gewoon eten en slapen namelijk, alleen word ik niet ouder dan veertien - of ik moet er nu voor kiezen om weer geheel menselijk te gaan leven. Hij... was van plan om met me te trouwen maar hij is nooit teruggekomen.' zeg ik en ik bloos nu nog erger dan ik ooit heb gedaan. Ik heb het nooit echt verteld en ik sla mijn handen voor mijn gezicht.
    'Ik wilde niet, Ethan,' zeg ik en kijk hem aan. 'Hij kondigde het aan... het was niet eens een vraag...'

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ethan
    Eloise vertlede hem wat waardoor hij met open mond stond te kijken.
    maar hij vermande zich en keek weer normaal en lachte. 'Oke, dus je wilde niet met hem trouwen?' vroeg hij voor de zkerheid.
    'ne Ethan, dat zei ik net al tegen je het was een kondeging.'zei zed rustig tegen hem waardoor zij hem ging kussen en hij kuste terug.
    Duco kwam terug en keek verbaast.

-Mary-Jane-

Ik loop alvast vooruit met Madelise. Ik kijk even om om te kijken waar die twee blijven. Ik draaide m'n hoofd om en dacht even dat ik om zou vallen van schrik maar bleef gelukkig staan. Ik stopte abrupt met lopen en keek toe hoe Ethan opeens op z'n knieen voor voor Éloise ging. Hij gaat toch niet... Maar toch wel! Ik zag Éloise springen van geluk om vervolgens Ethan te knuffelen. ook Madelise stopte nu met lopen en kwam naast me staan. Beiden keken we toe hoe het gelukkige stel elkaar knuffelden en zoenden. ik moest m'n best doen om geen traan te laten gaan. Maar mijn poging mislukte, er gleed een kleine traan over mijn wang en ik zag dat Madelise zich ook niet meer kon inhouden en ze begon zachtjes te snikken en te huilen van geluk.

LadySparrow schreef:
    -Mary-Jane-

Ik loop alvast vooruit met Madelise. Ik kijk even om om te kijken waar die twee blijven. Ik draaide m'n hoofd om en dacht even dat ik om zou vallen van schrik maar bleef gelukkig staan. Ik stopte abrupt met lopen en keek toe hoe Ethan opeens op z'n knieen voor Éloise ging. Hij gaat toch niet... Maar toch wel! Ik zag Éloise springen van geluk om vervolgens Ethan te knuffelen. ook Madelise stopte nu met lopen en kwam naast me staan. Beiden keken we toe hoe het gelukkige stel elkaar knuffelden en zoenden. ik moest m'n best doen om geen traan te laten gaan. Maar mijn poging mislukte, er gleed een kleine traan over mijn wang en ik zag dat Madelise zich ook niet meer kon inhouden en ze begon zachtjes te snikken en te huilen van geluk. Duco kwam nu ook bij hen staan.

srry dubbel post

-Éloise-

Ethan sloeg zijn arm om mijn middel en keek me even aan. Nog geen tien seconden later zakte hij op zijn knieën en pakte mijn hand. Het drong niet tot me door wat er gebeurde maar hij slikte wat tranen weg en keek me serieus aan.
    'Lieve Éloise,' zegt hij en zijn stem slaat over waardoor ik een beetje moet lachen. 'Wil je alsjeblieft met me trouwen?'
    'Nee, ehh,' zeg ik uit pure verlegenheid en mijn hart slaat een paar slagen over. 'Natuurlijk Ethan, ja, ik wil heel graag met je trouwen..!'
    Ethan stond op en sloeg zijn armen om mijn middel. Hij drukte me tegen zich aan en zoende me, het leek alsof de tijd stil stond. Ik huilde van geluk en merkte dat Ethan hetzelfde deed.

Ik spring in op MJ, is dit goed zo?

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

neeehee hahahah hehehehe wraaaaaa n bcvhnevnqnIWMFOWEKNMVPFOD;

TROUWEN dat wikl ik niet WAAAAAAAAAAaaaaaaaahaaaaaa (zip)(zip)(zip)(zip)
    ach nouja ik ga al schriven want MJ heeft het al geschreven(huil)

[ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 0:01 ]