• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

(Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

The story:

Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    +Leah [meisje, 19 jaar]
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Athan [jongen, 20 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar] ~DOOD~
    +Dan [jongen, 18 jaar]

http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 16:41 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

NEEEE je moet trouwen! anders staan we hier met z'n allen voor niks te janken!

Ethan
    Ik ken Eloise al lang maar ik weet niet waarom ikhet ga vragen mar het kan geen kwaad
    'Eloise... ik wil je wat vragen, we hebben al lang een relatie, en ehh wil je met mij een echte verbintenis, door met mij te trouwen?'
    ze keek Ethan verbaast aan en Zei ja ik wil.
    Ethan sprong in de lucht en tilde Eloise op en kuste haar en zij kuste hem ook vol overgave.
    hij gaf haar een verlovings ring hij was zilver met een ijsblauw kristalletje.
    'Hij is prachtig ethan!'zei ze verliefd.
    en hij deedhet om haar vinger en hij keek ook de kamer rond en dat er meerdere mensen naar hun keken.
    Vooral naar Madelise die een beetje huilde van geluk en Mj die heel lief keek en ook huilde. maar waar hij het meest ok verbaasde was dat Duco ook keek en ook huilde.
    Ethan grinnikte daar om.

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Lekker, na een avond weg te zijn gebeurt er dit en is Ducos image naar de garnalen xD kon het nog beter ???

Do it scared, but do it anyway.

Lykos schreef:
    (...)
    Haha ik wist dat hij niet eng is:P

Ik vind um nie eg hoor ^^
    Ik vin um er best leuk uit zien :P

uhhhhhuuuuu

Ja, Duco kon ook voor watje worden uitgemaakt en een zacht ei. En dan kijkt iedereen hem aan en lachen ze um uit :P

Lykos schreef:
    Lekker, na een avond weg te zijn gebeurt er dit en is Ducos image naar de garnalen xD kon het nog beter ???

Misschien was het leuk geweest als Duco zijn diepliggende gevoelens voor Ethan uit zou spreken en het niet leuk zou vinden dat ze gingen trouwen, hahahahaha. NOT.

-Éloise-
    'Nou ga ik ook nog huilen...' lach ik een beetje beschaamd naar de mensen om ons heen maar als ik merk dat Duco ook huilt laat ik het gewoon gaan.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ethan
    'nu vraag ik aan jou bijna Eloise Scott, waanneer wilt ge trouwen?' vroeg hij normaal en hij ging weer voor haar zitten op zn knien.
    op dat moment komt duco naar Ethan toe en knuffelt hem en zegt.
    'Je hebt de goede meid, maat, heb het beste voor je !' zei hij met zn stoere mannen stem.
    en nu komt Madelise ook naar Ethan toe gerend en omhelsd Ethan lief.

O my god, Duco heeft zich echt weer van zijn beste kant laten zienxD

whahahaha ja en wij zitten lekker in een huis dat bijna op instorten staat xD

het lijkt bijna in te storten, werkelijk vin vin Athan het allemaal wel mee vallen, hij denkt: het kan erger

-Éloise-

'Wanneer?' vraag ik, nog steeds verbaasd. 'Waar dacht jij aan dan...?'
    Ik probeer mijn ring goed te bekijken maar ik word haast platgedrukt door Madelise die me omhelst en hevig snikt. Het is niet bepaald elegant huilen, maar ik kan zien dat ze het meent uit de grond van haar hart en het ontroert me enorm. Ik strijk mijn jurk even recht en kijk dan naar Duco die met zijn armen over elkaar staat te glimlachen. Het lijkt alsof hij zich stoer wil houden en daar moet ik om lachen. Ik ontbloot mijn hoektanden en lach hem toe.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

-Duco-
    Éloise ontblood haar hoektanden, 'met die dingen moet je wel oppassen ik wil niet nog een pleister in mijn nek,' zeg ik een beetje plagend. great, Ik heb me dus ook weer van mijn charmantste kant laten zien vandaag...

lekker kort...

Lykos schreef:
    het lijkt bijna in te storten, werkelijk vin vin Athan het allemaal wel mee vallen, hij denkt: het kan erger

Hihi ja...
    Ach iedereen ziet het anders he ^^

-Éloise-
    'OH SORRY, DUCO!' roep ik uit en sla mijn hand voor mijn mond. Langzaam maar zeker krimpen mijn hoektanden weer en word ik rustiger. 'Ik heb alleen al heel lang niets gedronken... vrijwilligers?' vraag ik blozend. Bijten en drinken hoeft niet perse dodelijk te zijn... ik heb genoeg zelfbeheersing om niet te doden, alleen wat drinken...