• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    +Leah [meisje, 19 jaar]
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Athan [jongen, 20 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar] ~DOOD~
    +Dan [jongen, 18 jaar]


    http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 16:41 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Éloise is nu langzaam dood aan het gaan, Colin's gettin' stronger every second]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Éloise-

    Alles dat ik voel is Ethan die probeert om me te reanimeren, maar het lukt niet. Colin wordt sterker en ik word steeds zwakker. Ik trek mijn ogen open en kijk in de diepblauwe ogen van Ethan. Tranen stromen over zijn wangen.
    'Ik zal over je waken...' fluister ik met alle kracht die ik in me heb en sluit dan mijn ogen. Alle kleur die ik op mijn wangen had trekt weg.
    Colin springt uit de boom boven ons en loopt naar de twee jongens toe. Ethan heeft zich huilend over mijn lijk gebogen en laat me pas los als hij ziet dat Colin er is, sterker dan ooit. Colin's zwarte haar is nog nat van het water en hij kijkt hem lachend aan.
    'Je dacht echt dat die slet sterk genoeg was hè? Ongelooflijk, hoe dom jullie honden zijn. Zie je, ze is dood. Morsdood, ik heb al haar energie in me. Hoe voelt dat nou, dat je me zou moeten doden om haar tot leven te wekken? Je voelt je nutteloos hè? Net zoals ik me voelde toen ze me vertelde dat ze me haatte en dat ze nooit van me zou kunnen houden!'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ethan
    ' eloise je zei toch dat de echt dood gaan als als we ze verbranden?' zei ethan en eloise knikte hefig.
    'duco dan gaan we achter die collin aan!'
    En ethan veranderde en rende al vooruit. Duco die vroeg nog of mj nog kon helpen zezei ja en duco veranderde in een wolf.
    Ethan rende hard vooruit en hij zag iets kruipen.
    'wow dat is makkelijk he, duco?' zei hij via telepatie maar toen dichter naar collin rende keek hij plots met zn bloedrode ogen hem aan.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    xAllstar schreef:
    Ethan
    ' eloise je zei toch dat de echt dood gaan als als we ze verbranden?' zei ethan en eloise knikte hefig.
    'duco dan gaan we achter die collin aan!'
    En ethan veranderde en rende al vooruit. Duco die vroeg nog of mj nog kon helpen zezei ja en duco veranderde in een wolf.
    Ethan rende hard vooruit en hij zag iets kruipen.
    'wow dat is makkelijk he, duco?' zei hij via telepatie maar toen dichter naar collin rende keek hij plots met zn bloedrode ogen hem aan.


    Éloise is dood, ze kan niet eens knikken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik schreef en toen ik klaar was toen had jij al geschreven :(
    maar wil je er nog aan toevoegen dat collin ging rennen? (flower)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    xAllstar schreef:
    Ik schreef en toen ik klaar was toen had jij al geschreven :(
    maar wil je er nog aan toevoegen dat collin ging rennen? (flower)


    Is goed hoor. Ze is toch al dood -en ze gaat niet leven totdat Colin dood is-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Madelise
    Ze hoorde veel buiten dus ze stapte uit haar bed en bont een tshirt en een broek aan haar beeb voor reserve.
    Ze rende naar buiten maar zag niks en rende naar het meer en zag eloise op de grond liggen.
    Ze rende er als een gek er heen en schreeude schrel ' NEEE!!!'
    Ze gaf haar mOnd tot mond maar reageerde niet tot ze MJ hoorde:' ze is dood door die collin gast, maar duco en je broer zijn acher hem aan ' vertelde ze bijnahuilend.
    'kom we gaan achter hem aan!' schreeude madelise en ze beefte van woede en veranderde in een witte wolf.
    Toen madelise ethan en doco zag, voede ze zich eraan toe.
    Ethan prong op collin en duco beet in zn gezicht en ethan rukte zn been er af.
    'zal ik het afmaken dan? Hihi ' zei mj ze gooit een brandende lucifer op collin.
    Alle wolfen sprongen op hem, maar collin zei nog wat; ik haaaaaaat jullie!!!!' zei collin als laatst tothij tltas is vergaan en duco at er nog aan samen met madelise. Maar ondertussen hoorde madelise ethan weg rennen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Ethan
    Hij rende zo hard als hij kon naar eloise.
    'eloiseeeeee!!!!!' schreeude hij tegen de lucht.






    Ik weet het
    Het is heeel kot maar eloise mag zelf weten of z wilt leven of niet xD


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Éloise-
    Ik voel hoe mijn hart weer begint te kloppen en kleine beetjes lucht stromen langzaam maar zeker mijn longen in. Ik voel hoe iemand op me gaat zitten en probeert mijn pols te voelen. 'Niet dood gaan... Nee!' zegt Ethan en hij legt zijn hoofd op mijn schouder. Ik geef een zachte kreun van pijn maar hij heeft het niet in de gaten.
    'Ga... eventjes... van... me... af...' kreun ik zachtjes en ik sla mijn armen om Ethan heen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ethan
    Hij blafte van geluk en ging achter een boom staan en deed zn kleren aan ,en kwam terug en kuste Eloise, en liet haar weer los.
    'weet je hoe blij ik ben dat je er weer bent!' en hij liet een traan los op haar.
    Terwijl hij haar weer kuste kwamen er 2 wolven en MJ.
    Ze gingen achter iets staan en kleedde zich om en kwamen naar ons.
    'man wat was die gast lekker!' schreeuwde Duco blij.
    En hij gaf ethan een klop op zn schouder.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Duco-
    'ik wist wel dat die lucifers van pas zoude komen,' zeg ik en ik raap mijn mes op. 'en de gast smaakte gebraden nog lekkerder als rauw, ik ga maar weeg afkicken op appels.' ik raap een appel op van de grond en zet er mijn tanden in. Iedereen is extra blij. Éloise gaat voorzichtig, steunend op Ethan zitten. Madolise, MJ en ik gingen er ook ik zitten.

    -Éloise-

    'Prima...' zeg ik tegen Ethan. 'Zou je me nu alleen wel wat kleren willen geven?' zeg ik en sla mijn handen voor mijn borsten en mijn privédelen. Ethan staart al een tijdje naar me en ik voel me een beetje ongemakkelijk. 'ze liggen bij die boom-' wil ik zeggen maar hij is al weg.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jura zet haar kopje neer op het aanrecht en loopt de deur uit. Ze begint doelloos rond te dwalen door het bos. Uiteindeljk komt ze bij een oud vervallen huisje terecht. De ramen zijn dichttimmerd en het huis lijkt bijna in te storten. Haar ogen glijden over het oude hout. Jura stapt naar het huisje toe en laat haar vingers over het hout glijden . 'Hmm, ebbenhout', fluistert ze en kijkt naar haar vieze vingers. Jura begint om het huisje heen te lopen. Ze schrikt als ze een takje achter haar hoort breken. Geschrokken kijkt ze om. 'Wat doe jij hier?', vraagt de overbekende stem van Athan. Jura kijkt hem aan en zwijgt.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -athan-
    'wat doe jij hier?' vraag ik verbaast aan Jura, 'dit is tenslotte nog wel mijn eigendom dus eigenlijk niet voor vreemde te betreden.' zeg ik kil en een beetje arogant. Ik loop dichterbij. Hmm, ze zal wel niet weten dat er ook mensen in zulke huizen wonen... mijn hand gaat weer een door mijn haar en daarna noncialant in mijn broekzak. Het kon me weinig schelen dat ik er eigenlijk angstaanjagend uitzag, het is tenslotte mijn stijl.

    ~Jura Sandriné Romensa~

    'Ik was gewoon aan het ronddwalen door het bos en ik kwam hiet toevallig terecht', mompelt ze. 'Het spijt me. Ik.. Uhmm.. Ik ga wel weg als je dat liever hebt', vervolgt ze en kijkt Athan met haar blauwe ogen aan. Hij komt dichter naar haar toe en Jura kijkt even geschrokken als ze merkt dat hij nu bijna paal voor haar staat. Jura kijkt ongemakkelijk en strijkt met haar lijkbleke hand door haar zwarte haar. Jura draait zich om naar de struiken. 'Ik zie je misschien nog wel', zegt ze en maakt aangestalte om de boom in te springen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †