• Ja, het lijkt mij een leuk beroep, maar heeft iemand enig idee, wat voor studie je ervoor moet volgen. Of waar je die kunt volgen?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ging even voor je op google kijken en toen kwam ik deze site tegen.
    Dus ik denk dat je ergens in de reichting van autotechniek moet gaan kijken. Verder kan ik je niet helpen want ik had er hiervoor nog nooit van gehoord.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 18:15 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Oeps, het moest Interieur Stylist zijn. ;$


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    O haha! Daarvoor zijn opleidingen die Interieur archituur heten. Ik heb dat zelf ook heel lang willen doen, tot ik een opleiding vond die me ietsje leuker leek:)
    Welk niveau doe je? Ik kan je misschien wel helpen wat scholen met die opleiding te geven aan je.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    O haha! Daarvoor zijn opleidingen die Interieur archituur heten. Ik heb dat zelf ook heel lang willen doen, tot ik een opleiding vond die me ietsje leuker leek:)
    Welk niveau doe je? Ik kan je misschien wel helpen wat scholen met die opleiding te geven aan je.


    HAHA, ik maak ook wel weer een verschrikkelijke fout ;$ Ik liep een keer rond (vorige week) en ik dacht dat lijkt me eigenlijk wel heel erg leuk!
    Ik doe vwo, als je dat wilt doen dan heel graag! (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Titel is aangepast. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Het zijn wel twee heel verschillende opleidingen jaxD
    Ik weet wel opleidingen op HBO niveau, ik denk dat het zelfs niet eens kan op een univesiteit. Hier een paar
    Gerrit Rietveld Academie
    Hoge school van kunsten Utrecht

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 18:43 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Het zijn wel kunstacademies, dat is de reden dat ik het niet gedaan heb. Ik heb geen goed portafolio. En dat heb je daar vaak wel nodig. Ik ga nu Product Design doen.
    Op MBO niveau zijn wel makkelijker opleidingen te vinden volgens mij. Maarja dat is niet echt een hoog niveau als je vwo heb gedaan.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    HAHA, hoge school van kunsten, ik heb wat met die school. Ik wil of dramaschrijfster of interieur stylist worden. Beide kunnen op de Hoge school van kunsten in Utrecht.
    Heel erg bedankt! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    HAHA, hoge school van kunsten, ik heb wat met die school. Ik wil of dramaschrijfster of interieur stylist worden. Beide kunnen op de Hoge school van kunsten in Utrecht.
    Heel erg bedankt! (:

    Alsjeblieft!
    Ik heb die site ook heel vaak bezochtxD Mijn opleiding kan je daar ook doen. Maar ik ga mijn opleiding in A'dam doen. Dat is dichterbij en niet in een kunstacademie.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Een vriendin van me doet die studie, ik zal eens vragen voor je (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Een vriendin van me doet die studie, ik zal eens vragen voor je (:


    Als je dat wilt doen, heel graag!
    @ Yuliette: Ik weet niet hoe vaak ik hem heb bekeken, maar in ieder geval erg veel. Nooit bij nagedacht dat het een kustacademie was. Hmm, voor mij is Utrecht niet echt dichtbij, maar hier in het Noorden is niet zoveel. (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Op het nimeto?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Neuer schreef:
    Op het nimeto?

    Hmm, dat is volgens mij een MBO opleiding en ik doe nu vwo.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)

    Als je dat wilt doen, heel graag!
    @ Yuliette: Ik weet niet hoe vaak ik hem heb bekeken, maar in ieder geval erg veel. Nooit bij nagedacht dat het een kustacademie was. Hmm, voor mij is Utrecht niet echt dichtbij, maar hier in het Noorden is niet zoveel. (':

    Dat is wel lastig ja als je zo afgelegen woont.
    Ik kan op de fiets naar A'dam, maar het is toch wel wat sneller om met de trein naar school te gaan:Y)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Artistique schreef:
    (...)

    Als je dat wilt doen, heel graag!
    @ Yuliette: Ik weet niet hoe vaak ik hem heb bekeken, maar in ieder geval erg veel. Nooit bij nagedacht dat het een kustacademie was. Hmm, voor mij is Utrecht niet echt dichtbij, maar hier in het Noorden is niet zoveel. (':

    Ik heb haar gewhatsapp't nu nog even wachten op antwoord c:


    Oeh antwoord!
    Ze studeert aan Koning Willem 1 college in Den Bosch en ze weet niet precies welke studie maar ze zei letterlijk 'onder het kopje life style' :'D


    your eyes are like stars in the night.