• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    +Leah [meisje, 19 jaar]
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Athan [jongen, 20 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar] ~DOOD~
    +Dan [jongen, 18 jaar]


    http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 16:41 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Mary-Jane-

    Ik zwaaide Duco gedag en liep vervolgens de trappen op om naar Ethan's kamer te gaan. Ik klopte zachtjes op de deur. Geen antwoord. Ik deed de deur heel zachtjes open en zag Ethan vredig in zijn bed liggen slapen. Ik maak hem natuurlijk niet wakker en ga opzoek naar pen en papier. Ha, gevonden!

    Ben even een wandeling maken door het bos.
    Groetjes Mary-Jane

    PS: Beterschap van Duco (ook van mij trouwens).


    Ik leg het briefje op het nachtkastje naast z'n bed en loop vervolgens terug naar beneden om naar buiten te gaan.

    Een wandeling door het bos doet me goed. Ik word er rustig van. Nogsteeds nagenietend van het heerlijke bloed van Colin, ga ik op een steen zitten. En kijk voor me uit naar de prachtige levensverschijnselen in het bos.

    -Éloise-

    Ik wurm me met enige moeite los uit Ethan's greep. 'Waar ga je heen?' vraagt hij slaperig en probeerde me terug te trekken.
    'Ik ga naar buiten, volgens mij is Jura daar.' lieg ik. Ik ga naar buiten om even alleen te zijn en even niet de sterke vampier te zijn maar een doodgewoo meisje dat het even niet meer weet. Ik loop naar het meer om even een duik te nemen, ik leg mijn kleren tegen een boom aan en zwem een stukje, totdat ik ongeveer op het midden van het meer ben. Het water os niet zo heel koud en het valt me op dat het afgezien van waar ik heb gezwommen niet stil is zoals normale meren.
    'Ethan?!' roep ik vragend 'Ben jij dat?!'
    Als ik naar beneden word getrokken door een paar koude handen geef ik een gil. Collin is niet dood en hij komt me halen, dom, dat had ik kunnen weten, het is een vampier.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Mary-Jane-

    Ik besluit op te staan van de steen en loop richting het meer. De zon staat laag aan het water en even blijf ik staan om van dit prachtig uitzicht te genieten. Ik loop verder langs het meer en zie iets verderop iets in het water bewegen. Is dat Éloise? Ik zwaai vrolijk naar haar maar ze ziet me niet. Plotseling wordt ze naar beneden het water ingetrokken. Zonder na te denken spring ik het water in en zwem zo hard als ik kan richting de plek waar Éloise zwom. Ik zwem even naar boven om adem te halen en te kijken of ik nog wat zie bewegen van boven het water. Niks. Ik duik meteen weer in het water. Ik kijk om me heen, ik zie niemand. ik zwem verder, dieper, weer omhoog. Er is geen enkel vorm van leven mee in het water te zien. 'Éloise!' roep ik nu keihard. Zoals te verwachten hoor ik niks terug. Maar tot mijn grote opluchting zie ik in de verte weer iets bewegen. Weer zwem ik naar het tafereel toe. Ik zie iemand omhoog komen. Maar het is Éloise niet, het is... nee! dat is onmogelijk! Het is de jongen die wij toch hadden... vermoord? Zo hard als ik kan zwem ik naar de jongen toe en val hem van achteren aan. ik voel hoe mijn hoektanden scherper worden en probeer hem in zijn hals te bijten. Maar helaas is hij me voor en duwt me onder water.

    Basecca het was een droom he ?
    Ethan had een droom :(
    Maar nu gebeurt het echt en collin in dood :(


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    xAllstar schreef:
    Basecca het was een droom he ?
    Ethan had een droom :(
    Maar nu gebeurt het echt en collin in dood :(


    Ja, het was een droom, maar het gebeurt nu echt en Colin leeft nog (vampiers moet je verbranden om ze dood te krijgen dacht ik)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    wacht, nu volg ik het dus niet meer. was mijn Colin doodmaak actie niet goed?? de verwarring slaat toe:(:S

    Lykos schreef:
    wacht, nu volg ik het dus niet meer. was mijn Colin doodmaak actie niet goed?? de verwarring slaat toe:(:S


    You need to kill him with fire. Dan is ie echt goed dood, haha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    You need to kill him with fire. Dan is ie echt goed dood, haha.

    hmm dat is dus eigenlijk een dubbel voordeel, kunnen we er meer van eten.xD had dat ff eerder gezegt dan was ie nu dood geweest (echt dood) en had Duco geroosterde Colin gegetenxD rara bui in vond mijn actie nog zo mooi....(huil) kan ik weer over nieuw zeker...

    Jup :(


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    wanneer krijg ik nog eens de kans, zorg ik dat ik lucifers of een aansteker bij hebxD nog steeds rare buixD

    Ethan
    Hij schrok nog een keer wakker maar nu door een gil. * eloise? Ik moet naar haar toe!*
    en hij stond op want zn been was bijna beter en deed zn normale broek en een blouse aan en liep naar beneden.
    Hij dacht dat ie wel kon veranderen dus dat deed ie maar piepte nog wel.
    Toen hijbij het meer was zag hij MJ en hij sprong in het water en pakte haar beet en legde haar bij de oever. Hij huilde, zo hard dat Duco hem misschien zou kunnen horen.
    Maar ondertussen ging hij onderwater en zocht naar Eloise hij zag wat roods.
    Hij ging weer omhoog en haalde diep adem en dook weer naar beneden. Hij zag eloise en dook nog diepr en zag haar gezicht. Ethan pakte haar hand en zo ook haar lichaam.
    Toen ze boven waren schudde Ethan zich uit en ging de bosjes in en kwam et gekleed uit als mens. Maar hijkeek beter in de verte en zag nog iemand.
    Hij rende naar Eloise en omhelsde haar.0


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Duco-
    Ik had een pakje lucifers in mijn hand, omdat ik de haard wou aanmaken. Op dat moment hoorde ik weer een gehuil. Ethan, alweer djuu ik deed het pakje in mijn zak, veranderde en sprinte naar het meer. Ethan was drijf nat en omhelse Éloise, die ook drijfnat was. Ook MJ was er, ook drijfnat. ik ging bij hun zitten en verandere. Het pakje lucifers haalde ik uit mijn zak en gooide het voor Ethan op de grond. 'En wat is dit keer het probleem?' zeg ik terwijl er een beetje sarcasme in mijn stem klinkt. 'Dit is dus al de 2de keer dat ik je hoor roepen. Is er geen telepathische verbinding mogelijk zodat ik gelijk weet wat er aan de hand is?'

    -Éloise-

    Colin trekt me steeds verder de diepte in en drukt zijn ijskoude lippen in mijn hals. Ik wil gillen maar er komen alleen luchtbelletjes uit mijn mond. Ik verzet me tegen hem maar dan wordt alles zwart. Pas een half uur later voel ik hoe een zachte arm me omhoog trekt. Ik bloed en voel hoe ik op de kant word gelegd.
    Colin zwemt naar de oppervlakte en kijkt met zijn bloedrode ogen ontzettend kwaad naar Ethan. 'Je kan doen wat je wilt maar ze is stervende, Ethan! Met dat Éloise zwakker wordt word ik alleen maar sterker, ik zal haar kapot maken en je mag toekijken, dat vind je toch zo leuk, naar haar kijken?!'
    Ethan begint te trillen en verandert weer in een wolf. Een paar minuten later springt Duco bij.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ethan
    ' ja tuurlijk maar we zijn toch niet tegerlijkertijd wolf?! ' zei ethan
    ' maar er is wat aan de hand, ja, collin was er weer' zei hij afgekapt en keek naar de grond. '
    W'waar is dat voor nodig? Ethan keek weer naar Duco.
    'we kunnen het wel met zn allen aan en oja mn been is nu helemaal beter maat!' zei ethan blij.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Duco-
    'Dat is dan tenminste iets positiefs. en misschien is het je nog niet opgevallen, maar die knakker doden door zijn keel open te snijden en hem op te eten heeft ook geen nut gehad, dus dat had ik nog in mijn hand toen je me riep. Ik heb het gewoon meegenomen.' zeg ik een beetje kil. ik gooi mijn mes bij het pakje lucifers. 'We moeten iets verzinnen om die vampier te doden, en ik ben een vampier dus heb geen idee hoe. maar dat is al mijn spul dat nu te gebruiken is, als iemand nog wat anders heeft of een plan die zijn erg welkom op het moment.'