• Hoi!
    Ik verveel me een beetje, dus ik wil graag je story lezen!
    Uhm, ja, ik hou eigenlijk wel van alle soorten stories, behalve vampires & wolves en dat soort dingen :)


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    I wanted a perfect ending. | Justin Bieber and friends.
    Body Language. | Justin Drew Bieber


    Next time, a boy says 'Forever' I'll slap him in the face.

    Gaia | onbekende personen.


    Just be yourself even when people want to change you

    En we dansten op gebroken glas.
    Onbekende personen | Drama


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "


    --

    Vijfentwintig nachten tot de dood.
    Onbekende personen | Fantasy | Avontuur


    Brys en zijn ridders hebben een naam. Ze zouden sterker zijn dan alle andere ridders; hun moed zou groter zijn; hun angst zouden ze lang geleden verloren zijn; en hun zwaarden zouden door het dikste metaal steken.
    Maar dan worden ze er op uitgestuurd met hun grootste en gevaarlijkste opdracht ooit. Zonder veel vertrouwen in de zaak rijden ze weg uit Gerenhir, om de burgers van Erodas te helpen een pijnlijke dood te ontsnappen. De weg, vol gevaren, is lang en als ze aankomen in Erodas blijkt pas hoe ernstig de zaak werkelijk is.
    Een verhaal vol spanning, intriges en geheime romantiek, om een vallende stad van haar ondergang te redden.


    I can't even think straight.

    Raindrops [Lily Luna Potter]



    Lily is vurig, slim, vriendelijk, avontuurlijk, moedig en ze lijkt sprekend op haar grootmoeder Lily Evans. Haar leven verloopt soepel en ze geniet voluit van haar schooltijd. Ze heeft een geweldige familie en haar beste vriend is haar neef Hugo Weasley. Ze zijn samen opgegroeid en beleven samen de gekste dingen. Maar dit jaar gaan er dingen veranderen op school. Lily's broers zijn van school, Scorpius Malfoy, de jongen die ze absoluut niet uit kan staan is blijven zitten en haar vriendje Aiden gedraagt zich vreemd.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:37 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    The others Als Xilay en Mette voor de belangrijkste opdracht in jaren worden uitgekozen kunnen ze elkaar nou niet bepaalt uitstaan, zal dit veranderen? En wat is er eigenlijk zo belangrijk aan die opdracht?


    Fade into darkness


    Het gaat over Luc die in een vriendengroep terecht is gekomen. Alleen zijn vrienden houden een geheim over hem achter. Als hij het te horen krijgt gaat zijn leven veranderen. Er gebeuren dingen die niet zouden moeten gebeuren. Lukt het zijn vrienden het op te lossen?


    #allebei onbekende personen.
    #genre is fantasie, actie.
    #de eerste zijn vampiers.
    #de 2de zijn wolven.
    #and last but not least, enjoy!

    oeps begin post niet goed gelezen, je kan evengoed kijken of je ze leuk vind. Ze hebben bijvoorbeeld niks te maken met dinge zoals Twilight

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:55 ]

    Wil je niet meer kwijt
    Over the Sea


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'





    # A bet (since year three) between the prince & the princess off the House of Slytherin. The bet says this; the one which had the most sex with different people at the end of year seven wins the bet. And there is only one important rule, they can not have sex with each other.
    # Leading Roles: Morgan Gisele VanCouver & Draco Lucius Malfoy
    # Soundtrack;



    10-15-2011

    Proloog en 2 delen zijn er al, ik probeer zo veel mogelijk te activeren. Maar ik zit op de universiteit dus dat is niet altijd even makkelijk. Klik op de afbeelding voor de link


    Out of sight but not out of mind



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien vind je het iets? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    http://www.quizlet.nl/stories/66101/gloss--a-model-story/



    Elle Brooks gaat aan de slag als Model.
    Maar wat ze niet weet is dat het hard vechten is om een hoog plekje in de mode wereld te veroveren.

    From the outside it looks easy
    But the inside is always difficult



    Dress me, I'm your manne-quin



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Enjoy ;3


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    i]Griekenland 3401
    De vorige dag was iedereen vrolijk, blij en praten we met elkaar, we waren met niemand vijanden, we praatte met elkaar, aten met elkaar, spraken met elkaar af en deden gezellig.
    Maar alles veranderde.
    Vulkanen werden wakker en barste uit, het regende dagen lang en het stopte niet met onweren, de water is wild, niet meer veilig om te zwemmen, niet meer veilig om te varen.
    En toen kwamen er leger mensen die vochten.
    Ik ben de enige die ziet wat er echt aan de hand is, ik als halfgod weet dat er monsters zijn dat de titanen oorlog voeren met de goden en ze zich nu op aarde bevinden.[/i]

    Xenia is de 16 jarige dochter van de water god Poseidon ze woont bij haar moeder in griekenland, die net als haar dochter de monsters kan zien.
    terwijl de huizen worden vernietigt probeert Xenia met een paar andere vrienden van haar dit te stoppen.




    http://www.quizlet.nl/stories/66119/war-of-the-gods/

    Hi,
    The empty's response
    Het is met onbekende personen. Het gerne is liefde en verdriet.

    Behind the sky, I’ll wait there for you.
    Together we will go to the light.
    Together we will let our smile rest over the world.
    Together we will be the sun, we will be the rain.
    We will be everything.
    Together we will fly.
    Together we will love.
    Together we will catch a falling star and make a wish.
    But for now,
    For now I’ll wait for you here.
    Looking down on you.
    Behind the sky.
    .


    Not all those who wander are lost

    een hp-story :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hedwig Wemel is de kleindochter van Ron en Hermelien Wemel, de dochter van Hugo Wemel. Haar vierde jaar op Zweinstein begint zoals altijd, met veel gezelligheid, vrienden en familie. Maar na een paar weken gaat het mis. Sinds Sem, één van haar vriendinnen een vriendje gekregen heeft, gedraagt ze zich vreemd en trekt zich steeds meer terug. Waar is ze toch altijd? en waarom doet ze zo koel tegen haar beste vriendinnen? Als ook Hedwigs andere beste vriendin verliefd wordt, op Hedwigs twéélingbroer nog wel, loopt het totaal uit de hand. Het vriendinnengroepje dreigt helemaal uit elkaar te vallen, en dat net op het moment dat ze elkaar het meest nodig hebben.
    En dan verdwijnt Sem plotseling helemaal. Wat moeten ze doen?

    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood