• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

(Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

The story:

Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    +Leah [meisje, 19 jaar]
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Athan [jongen, 20 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar] ~DOOD~
    +Dan [jongen, 18 jaar]

http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 16:41 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

Ethan
    Hij stond op maar eloise sprong op hem en kuste ethan om zn mond. Ethan kust haar terug.
    Ze liepen hand in hand nog in het bos. 'maar ik weet wel wat we kunnen doen' zei hij en duwde haar op de grond en plofte zelf op de grond en pakte haar hand.
    Hij voelde de ring die hij aan haar gaf, en keek ernaar. Eloise keen in ethans blauwe ogen die wittig werden van het maanlicht.
    Ethan keek de lucht in en zuchtte. 'wat is er ethan?' zei eloise.
    Hij keek geergerd naar een boom. 'duco, duco zit in de boom' zei hij weer normaal tegen eloise.

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

pff ik moet wachten tot er word gereageerd..

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

-Éloise-

'Wat is er, Ethan?' zeg ik nadat ik naast hem ben gaan liggen. Hij wijst naar boven, waar Duco in de boom zit.
    'Duco. Duco zit in de boom.' zegt hij weer normaal tegen me, en ik kijk omhoog.
    'Jammer dat het niet werkte...' zeg ik sip en wrijf over mijn nog niet geheelde wond in mijn nek. Pas dan realiseer ik me dat mijn wonden horen te genezen... Ik ben geen vampier meer...
    Mijn lichaam begint te schokken alsof ik een epileptische aanval krijg en Ethan moet mijn benen vasthouden zodat ik hem niet trap. Ik gil, het voelt alsof er een zuur door mijn aders loopt. Een heel heet zuur, dat wel, en ik gil nog harder. De transformatie van mens naar vampier was pijnlijk, maar dit is duizend keer erger. Ik krul me in de tegengestelde richting op en mijn ogen draaien in hun kassen. Als ik na een half uur de pijn voel verminderen ben ik weer normaal. Een normaal meisje van veertien, met een gezonde glans over haar ogen en haar. Eindelijk zal ik weer in staat zijn om vast voedsel te eten... Eindelijk zal ik weer warm zijn en zal Ethan niet rillen als ik hem aanraak. Ik voel aan mijn gezicht, mijn wimpers zijn weer vol zoals ze waren toen ik nog mens was. Mijn haren ruiken weer naar lavendel in plaats van de enorm zoete geur die het had toen ik een vampier was. Mijn lippen worden weer rood. Ik lééf.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ethan
    Eloise deed rare trekkingen dus hield ethan haar vast bij de voeten.
    'eloise wat is er, praat!' zei ethan ongeduldig. Hij liet haar los en ging zitten want eloise deed weer rustig.
    Ze kreeg een blos toen ze naar hem keek.
    'eloise wat ruik je lekker, en en...' hij liep naar haar toe en eloise kuste hem.
    *wat is ze warm! Ze voelt anders aan, wat heb ik gedaan!*
    'wat heb ik met jou gedaan eloise!? Zeg het me alsjeblieft' zei hij gestrest en hij keek haar aan.
    Haar ogen veranderen naar bloed rood naar... *wat een mooie grijs-blauwe Ogen!*

Madelise
    Ze lag te slapen maar werd wakker van de kamer naast haar. Madelise stond op en liep er heen en zag mary-jane op haar bed in haar tas te rommelen. Madelise ging de kamer in toen ze huilde.
    'mj, gaat het? Mag ik weten wat je bij je hebt?' ze liep naar mj toen en deed haar arm om jaar schouder om te troosten.
    Mj ging zitten en zegt dat het van haar broer is die al is overleden.
    Ze gingen allebij languit liggen en praatte nog wat.

-Éloise-

'Ik ben weer... mens...' stamel ik en kijk naar mijn huid die nog steeds wit is, maar wel menselijk lijkt. 'Dit... dit is een goed teken. Alleen iemand die echt van je houdt kan dit doen...' zeg ik en ik sla mijn armen om zijn hals. Mijn ademhaling gaat steeds sneller en dat merkt Ethan.
    'Breng ik je van je stuk?' vraagt hij, en ik knik hevig.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

WolfDreams schreef:
    pff ik moet wachten tot er word gereageerd..

ik ook...

Do it scared, but do it anyway.

Ethan
    Ethan zei wat tegen Eloise en ze knikte hevig.
    'Eloise , ik heb je GEBETEN!' zei hij duidelijk en hij keek naar de wond van Eloise die hij heeft gemaakt.
    Eloise keek weg en zei:'Zullen we dan naar je huis? daar kunnen we het dan helen.'
    'Nee, dat hoeft niet we kunnen het wel met water schoon maken bij het meer. Kunnen we nog genieten van de avond' zei hij las antwoord.
    Toen ze daar waren maakte Ethan De wond schoon, maar Eloise spetterde met het water op Ethan.
    Ethan schrok en liep een stuk achteruit. Hij nam een aanloop en maakte een bommetje in het meer waardoor Eloise nat werd. 'Hé, je maakt me nat, kóm hier Ethan! zei ze boos.
    'Eh, liever niet, ik wil niet te dichtbij een vampier komen. Kom maar hier heen.' zei hij voorzichtig.
    Eloise sprong in het water en zwom nar Ethan. 'Ik zie niks hoor?!' ze kon het niet zien met haar mensen ogen, maar Ethan wees in de verte bij de bomen. 'Het is Jura, Eloise.' en hij keek weer naar Eloise's ogen.

pom pom pom
    zo stel ik me Athan voor :P

wolfdreams vond die leuker xD

Athan is dan veels te lief. dat past niet bij het idee dat ik van Athan heb. :(

dubbel post

[ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 15:13 ]

-Athan (die met wit haar en een staartje)-
    Na een tijdje zie ik Jura weer naar buiten lopen. Ze zegt nog gedag en loopt het bos in. 'Doei,' zeg ik haar achterna. Als Leah weer in haar tekening is verdiept loop ik naar binnen. Ik ruim Jura's glas op en ga op de bank zitten. Door een scheef raampje zie ik Leah zitten.

[ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 15:23 ]

zoek dan een goed plaatje uit want ik vind hem eng
    een menselijk plaatje xD

xLaughing schreef:
    zoek dan een goed plaatje uit want ik vind hem eng
    een menselijk plaatje xD

nee, mag ik ook eens een leuk plaatje hebben:$ I like him:$ en waarom moet alles een menselijk plaatje zijn??

-Éloise-
    Ik kijk Ethan aan en pak zijn handen. We staan tot aan onze kniën in het water en ik sla mijn ene arm om zijn hals. 'Als er menselijk speeksel in de bloedbaan van een vampier komt zal deze terugveranderen naar zijn of haar oorspronkelijke vorm,' zeg ik en begin met hem te dansen. 'Snap je dat je me mijn leven terug hebt gegeven?' vraag ik en kijk hem dolverliefd aan. De warmte die we allebei uitstralen voelt veel beter en ik zoen hem twijfelend. Het is een stuk warmer aangezien ik weer leven in me heb en hij slaat zijn armen om mijn middel. Ik weet het zeker, zo wil ik verder gaan.