• Ik heb mijn moeder zo ver gekregen om de Hongerspelen te gaan lezen. Zei ze net:'Karli, weet je waar ik vannacht over gedroomd heb?' Ik zo:'Nee, hoezo?' 'De hongerspelen!' zei ze. Ik lag in een deuk :'D

    Dus, heeft je moeder ook al de Hongerspelen gelezen? Anders moet ze dat maar snel doen :'D

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 21:27 ]


    I'd rather die than be famous.

    Nee, die heb ik zelf niet eens gelezen x)
    Moet ik misschien maar eens een keer gaan doen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nee, mijn moeder las hele andere soort boeken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Muhaha!
    Coole moeder dat je hebt!
    Ik zou daar niet mee moeten afkomen; ze klaagt nu al dat ze te weinig tijd heeft om de krant te lezen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn vader wel:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Mijn moeder gaat ze ook binnenkort lezen en mijn beste vriendin heb ik zover gekregen door mindcommunicatie -ze wilde ze eerst niet lezen en toen stopte ik maar met vragen- vandaag te lenen van de bieb, omdat ze toch wel nieuwsgierig was :3


    SLOAN.

    Nope, maar mijn moeder vroeg wel of het een kinderboek was of niet (vanwegen die dode mensjes)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kyou schreef:
    Nee, die heb ik zelf niet eens gelezen x)
    Moet ik misschien maar eens een keer gaan doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kyou schreef:
    Nee, die heb ik zelf niet eens gelezen x)
    Moet ik misschien maar eens een keer gaan doen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Kyou schreef:
    Nee, die heb ik zelf niet eens gelezen x)
    Moet ik misschien maar eens een keer gaan doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    mijn oduers en broer haten twilght amar als ik het kijk zitten ze meetekijken heel geintreseerd en dan vraag ik is het spannend zegt mijn broer jaa ehm nee het is stomxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn oma wil het lezen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn moeder en ik lezen dezelfde boeken. *O*
    Ze heeft voor The Hunger Games alleen nog geen tijd gehad.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nope, ze leest wel Harry Potter en thrillers (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Kyou schreef:
    Nee, die heb ik zelf niet eens gelezen x)
    Moet ik misschien maar eens een keer gaan doen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nee, mijn moeder houdt niet van de boeken die ik lees, meer van detective en moordzaken en dat soort dingen en dat vind ik juist weer niets aan :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen