• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

(Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

The story:

Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    +Leah [meisje, 19 jaar]
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Athan [jongen, 20 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar] ~DOOD~
    +Dan [jongen, 18 jaar]

http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 16:41 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

Lykos je kan ook alles trg lezen want samenvatting is moeilijk:P
    Het is wel zo leuk als je weet waar het over gaat:)

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Naam: Athan Vasilios Zederhoorst
    Leeftijd: 20
    Familie: normaal
    Uiterlijk: een wit-blonde jongen met helder blauwe ogen. Zijn haar zit meestal in een staartje omdat het zo lang is. hij ziet er erg stoer uit, dat is hij ook wel maar lang niet altijd.
    Hobby's: Sporten, schrijven, buiten zijn,
    Geboortedatum: 4 mei 1925
    Karakter: een slimme jongen met een lief innerlijk. hij helpt graag en weet ook snel te handelen. Hij kan ook erg stoer en verbitterd zijn als iets hem niet aan staat. Op een slechte dag wil je hem niet tegen je hebben

sorry klein, en een beetje crap. is snel gemaakt

[ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:58 ]

Do it scared, but do it anyway.

:o een jongen met een staartje!! Whaaaaaaaaaaaaa!!
    maakt nie ut hoor ^^

[ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 20:08 ]

ja, ik kijk wel. voel me nu niet zo heel gewellig...

hihi oke

-Éloise-

Na een kwartier te twijfelen voor de spiegel loop ik naar buiten. Eerst steek ik mijn hoofd door het gordijntje van het pashokje en kijk ik waar Ethan staat. Als een verloren schaapje loopt hij door de kledingwinkel en hij lijkt heel erg opgelucht dat hij mij ziet. Met grote passen loopt hij mijn richting in.
    'Wat vind jij?' zeg ik en ga met mijn vingers over de gladde, zwarte stof van het jurkje. Mijn vormen komen er goed in uit en de stof valt erg mooi. 'Ik weet het niet namelijk...'
    Ik bloos een beetje als hij me bestudeert en merk dat Duco er ook is.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ethan
    hij stond met open mond te kijken en hield haar hand vst zodat Eloise een pirouetje (of hoe je het ook schrijft) kon doen. 'Het is prachtig, Eloise , echt heel mooi'zei hijoh oh oh wat moet ik nog meet zeggen?
    hij keek haar verbaast aan want ze keek niet naar hem maar naar iemand anders.

Duco
    Ik keek om en zag Ethan en Éloise bij de pashokjes staan. 'hoi, leuke jurk éloise,' zeg ik als ik bij hen ben. Niet dat ik echt veel van mode weet ofzo, ik zou het ook bij andere hebben gezegt.

-Éloise-

'DUCO!' roep ik blij en ren naar hem toe. 'Ik heb je echt lang niet gezien joh!'
    Onbewust van de mensen om ons heen vlieg ik hem om de hals. Ik dacht dat hij dood was en hij is een goede vriend.
    'Oh sorry Ethan,' zeg ik en loop weer terug. 'Dit is Duco, ken je hem nog?'
    Ethan slaat bezitterig zijn arm om mijn middel en is niet van plan om me nog los te laten.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

ethan
    'Ja tuurlijkken ik hem, hij is mn maatje'zei ethanen hij ga een schouderklop bij Duco. Hij nam hem mee en zei: 'He er is een nieuw meisje, die jij nog niet kent, ze heet Mary-Jane, misschien hehe? zei hij plagerig en hij liep weer naar Eloise en hij kuste haar op haar wang en keek nog aandachtig naar de jurk.

-Éloise-

Ethan keek naar de jurk terwijl Duco daar maar stond. Ik keek naar zijn hals, ik kon zijn hart horen kloppen en zijn bloed ruiken. Het was zoet, warm, en het rook heerlijk. Zonder dat ik het wilde liep ik naar Duco toe en zette mijn tanden diep in zijn hals.

Ethan
    Hin schrok enorm en Rukte Eloise van Duco af.' Eloise wat doe je, het is je vriend!' zei hij verward maar niet boos. OMG wat gebeurt er nu weer? waarom, ik dacht dat ze het wel beheerste? hij keek naar Duco die een beetje bloedde en zei: Ha HU , wat gebeurt er met me IIIII ben ik een vampier?! piepte hij
    Ethan liepnaar hem toe en zei: ' Nee er is niks aan de hand ik was er zo snel bij dat er niks is gebeurt. hij keek daarna naar Eloise die naar een pashokje rent. hij ging met Duco naar buiten en wachtte op haar.

-Éloise-

Mijn dorst neemt het van me over. Ik heb al een week niks gedronken en bijt Duco diep in zijn hals. Het bloed stroomt in mijn mond en gulzig begin ik te drinken. Het is precies zoals ik me voor had gesteld, warm, zoet bloed dat je mond in stroomt. Ik kan er maar heel kort van genieten want ik word door Ethan van hem af getrokken. Nu pas realiseer ik me wat ik aan het doen was.
    Ik kijk om me heen, mensen kijken bang naar me en ik ren een pashokje in. Ik begin heel hard te huilen en sla mijn handen voor mijn gezicht. Ik had het al heel lang in de hand, en nu gebeurt dit. Wat ben ik toch ook stom! Ik had nooit om moeten gaan met Duco, nu wil hij me vast nooit meer zien.
    Ik ga nog harder huilen als ik aan Ethan denk. Ik hou ontzettend veel van hem en nu heeft hij me zo gezien... Ik zit al heel lang in het pashokje als Ethan binnen komt.

Ethan
    Hij gaat maar naar binnen en zei tegen Duco dat hij zo komt.'Ik ga maar naar haar toe en haar troosten, wacht jij hier?' zei hij en hij knikte.
    Hij liep naar het pashokje maar werd tegen gehouden door een bewaker en hij zei:'je moet een kaartje hebben, hier heb je een kaartje'zei hij en Ethan rolde met zn ogen en lipe naar Eloise toe.
    'Het is niet erg, nou ja wel voor Duco maar niet voor onze relatie, want ik weet dat je het niet bij mij gaat doen'. zei hij trots

Madelise
    ze was nog ophet terrasje en keek nog steeds naar Den. 'Zullen we maar weer is gaan?' zei hij tegn haar. 'ja is goed het is al laat aan het worden' en ze liepen door de stadspoort naar Den's huis.
    'Zo dit is mijn huis, wat zullen we doen?' zei hij zenuwachtig want hij volede dat er iemand voor de deur stond en dat ze afgeluisterd werden. maar toch ging hij dichter naar madelise toe en ging op zn knieen zitten en keek Madelise aan met zn grijze ogen.
    'Madelise, we kennen elkaar al best wel lang, en ik wilde dit al eerder vragen maar wil je met me?' vroeg hij lief en verlegen.
    Madelise keek hem verliefd aan. Aw, hij is zooooo lief ik moet wel ja zeggen!
    'JAA!, natuurlijk wil ik met je!.' zei ze.
    En Den kuste haar.