• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

(Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

The story:

Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    +Leah [meisje, 19 jaar]
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Athan [jongen, 20 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar] ~DOOD~
    +Dan [jongen, 18 jaar]

http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 16:41 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

Lykos schreef:
    ik ben niet goed in lange posts dus sorry

-Athan-
    'Hoe heet je?' vroeg ze. 'Je hebt nu het genoegen met Athan, Athan Vasilios Zederhoors.' zeg ik nonchalant. 'Zo nu ken je me, kom je wel gezellig wat drinken, Jura is er ook. Of ben je bang dat mijn mooie huisje inkrakt?' vraag ik plagerig en ik draai me uitnodigend een beetje om. 'En jij? hoe heet jij?'vraag ik zeer lieflijk. Ik weet ook wel dat het er hier allemaal niet zo geweldig uit ziet. Eigenlijk kan het me weinig schelen waar ik woon of hoe ik er voor andere uitzie. Het enigste wat ik nu probeer is wat mensen leren kennen. Ik hoop dat Jura het niet te veel aantrekt dat ik ook met andere ga praten, ze bloosde nogal een beetje toen ik haar aansprak. De zon schijnt helder tussen de bomen. Mijn -al zo- witte haar lijkt nu nog witter. De wind speelt gezellig met mijn staartje. Alles bij elkaar kan ik er voor sommige een beetje raar uitzien, maar daar moeten ze dan maar mee leven of me niet lastig gaan vallen met de woorden dat ik eng ben.

ik krijg hem niet langer, ik ben leeg.....

Sorry knorry. Trouwens, zijn er nog mensen dei willen joinen bij bittersweet als vampier? (:

Sky Leah Morgan.
    Het genoegen nog wel, dacht ze, maar zei er niks over. "Ik heet Sky Leah Morgan, maar zeg maar Leah," ze keek 'm aan met een blik die duidelijk maakte dat hij haar ook zo moest noemen en niet anders. "En ik ben niet bang," voegde ze er nog koppig aan toe en stond op. Mooi niet dat iemand haar bang zou noemen. Ze propte haar spullen terug in haar tas en hing die voer haar schouder. "Laat maar eens zien hoe krakkemikkig dat huisje is van binnen," zei ze met een utidagend grijnsje terwijl ze naar hem toeliep. Iets in haar zei dat ze toch niet naar binnen moest, het huisje zag er nou niet erg uitnodigend uit, maar ze voelde zich uitgedaagd en niemand noemde Sky Leah Morgan bang. Ze was benieuwd wie die Jura was waar hij het over had.

Moet gaan, leren Ö

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

sorry ik vind het idee van Bittersweet niet zo'n leuk plan hebben
    En je weet dat Athan ook niet de aardigste is dus hij kan haar misschien nog eens Sky gaan noemen :P

-Athan-
    'Ach toch niet bang? Stel je niet zoveel van mijn mooie huisje voor hoor,' zeg ik plagerig. Ze gaat nog wat krijgen zo koppig als ze lijkt. Ik laat haar binnen en leid haar naar de woon kamer. Een klein kamertje met een scheef raam en een bank en een stoel. De muren zijn kleurrijk zelf geverfd. De meeste geloven niet dat ik zo creatief ben. Ik haal wat zooi van de bijzettafel zodat daar glazen op kunnen. 'Moet je wat te drinken,' vraag ik aardig. Onder de stapel zooi ligt een notitieblok. Hmm het is lang geleden dat ik dat notitieblok heb gezien, ach daar zal wel wat oude stukjes tekst in staan

[ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 19:13 ]

Do it scared, but do it anyway.

WAAAAAAAHaaaaaaaaa (huil)(huil)
    oke ik denkt wel een andere athan in mn gedachten ;)

(flower)

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

-Duco-
    Nog steeds zit ik in de boom. Mijn gedachten zijn nog steeds een zooitje. Alle emoties lopen door elkaar. Wat moet ik doen? hoe moet ik dit nu regelen. Ethan zal me wel een klootzak (sorry voor woordkeuze) vinden. Eigenlijk ben ik dat ook. ik heb gewoon voor zijn ogen zijn vriendin van me laten drinken en nog wel 2 keer. Mijn gedachten willen ook niet meewerken hé. Wat moet ik zeggen als ik hem tegen kom. Ik hoop dat ik hem maar niet tegenkom.

ik ga nog niet reageren want ik moet nu hockeyen xD

Wil je niet voor Leah beslissen?
    Dingen zoals; wat wil je drinken? Leah antwoordde dat ze sinas wou ofzo vind ik geen probleem, maar geen acties laten ondernemen, doe ik liever zelf.
    Ze is namelijk onge"interesseerd persoon en gaat dus niet zomaar in kladblok
    kijken, juist niet..

En dat is ok'e, ieder zijn ding/.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

oke sorry:$
    post is aangepast, leah pakt het notitieblok niet meer.

[ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 19:37 ]

-Duco-
    Door alle verwarring verander ik langzaam in een wolf, zonder dat ik daar erg in heb. Een ligt gehuil komt uit mijn bek. Mijn gedachten lopen nog steeds door elkaar. Het is niet meer de vraag wie ze leest, maar wanneer. Met mijn poten over mijn kop lig ik daar. Ik wordt nog eens gek van mezelf. Alles wat ik niet weet, alles wat ik wil weten, alles wat ik hoop dat niet gebeurt.

Ethan
    Hij slaat zn armen om Eloises middel en geeft een kusje op haar kruin. Ethan gaf een tikje tegen aan enkels en ze viel om en Ethan ook. Ze lagen nu op de grond en Ethan keek omhoog en zag wat in de bomen.
    waarom zwaait duco naar me? ow! hij wilt wat zeggen! Omg, oke
    'Eloise ik ga even praten met Duco, ben zo terug, oke?' Ethan liep rustig achter een boom en veranderde.
    *wat is er* zei hij kortaf tegen Duco.

Duco
    'wat is er' zegt Ethan kortaf. Ik weet niet goed hoe ik moet reageren. 'ik weet niet goed wat ik allemaal moet zeggen dus dit is wat ik op het moment denk, het legt beter uit dan mijn uitleg:' zeg ik en ik roep als het ware mijn gedachtes weer op: Alle emoties tollen door mijn hooft, verdriet om wat ik Ethan heb aangedaan, blijdschap omdat Éloise eindelijk van me heeft mogen drinken wat ze al zo lang wil, Verwarring van wat ik nu moet doen, boosheid omdat ik zo'n eikel ben door dat voor de ogen van Ethan te doen, bang wat er nu gaat gebeuren en of de vriendschap met Ethan nog goed komt. - Wat moet ik doen? hoe moet ik dit nu regelen. Ethan zal me wel een klootzak (sorry voor woordkeuze) vinden. Eigenlijk ben ik dat ook. ik heb gewoon voor zijn ogen zijn vriendin van me laten drinken en nog wel 2 keer. Mijn gedachten willen ook niet meewerken hé. Wat moet ik zeggen als ik hem tegen kom. Ik hoop dat ik hem maar niet tegenkom omdat ik niet weet wat ik moet doen.;zo nu weet je wat ik denk, dat is de uitleg die ik wilde geven,' zeg ik moeizaam en lef mijn Hooft weer op mijn poten.

-Éloise-

'Het was ook niet uit liefde,' zeg ik en ik loop naar de twee wolven toe. 'Ik had alleen zo'n vreselijke dorst... Ik ben zo blij dat ik weer menselijk ben, echt, ik vind het een stuk prettiger dat ik niet meer hoef te drinken...'
    Ik strijk door mijn haar dat heel snel weer de normale dikte heeft die het vroeger had. Lange, donkerbruine en glanzende lokken golven over mijn schouders.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Oke ik ben melig xD dus dit moet je niet serieus nemen oke?
    Echt niet!!!!!

Ethan
    Hij keek naar eloise en begreep het. Ethan was rustig aan het worden en keek weer naar duco.
    *ik heb zn honger wis je dat?! jij ook?*
    duco knikte en ze rende op eloise af en ze viel.
    'zo jongens ,zijn jullie weer maten? Ze glimlachtte maar keek raar toen Duco en ethan naar elkaar keken en hun tongen over hun lippen smeerde.
    'NEeee!' gilde eloise en ze werd doormidden gebetwn en opgeknabbelt.
    Toen ze het uiteindelijk op jadden veranderde ze weer naar mens en liepen saampjes naar het meer en gingen allebij bij een andrre boom tegen overelkaar zitten.
    'zo ons buikje is weer vol' zei ethan met een dikke buik en keek naar de dikke buik van duco.
    'Duco, ben je zwanger?' zei jij en hikte nog.

Niet serieus nemen ik lach helemaal dubbel
    Eloise ik maak jou niet belachelijk hoor ;) ze is gwn nog levend XD

Morgen ga ik verdr een wel serieus stukje schrijven xD

xLaughing schreef:
    Oke ik ben melig xD dus dit moet je niet serieus nemen oke?
    Echt niet!!!!!

Ethan
    Hij keek naar eloise en begreep het. Ethan was rustig aan het worden en keek weer naar duco.
    *ik heb zn honger wis je dat?! jij ook?*
    duco knikte en ze rende op eloise af en ze viel.
    'zo jongens ,zijn jullie weer maten? Ze glimlachtte maar keek raar toen Duco en ethan naar elkaar keken en hun tongen over hun lippen smeerde.
    'NEeee!' gilde eloise en ze werd doormidden gebetwn en opgeknabbelt.
    Toen ze het uiteindelijk op jadden veranderde ze weer naar mens en liepen saampjes naar het meer en gingen allebij bij een andrre boom tegen overelkaar zitten.
    'zo ons buikje is weer vol' zei ethan met een dikke buik en keek naar de dikke buik van duco.
    'Duco, ben je zwanger?' zei jij en hikte nog.

Niet serieus nemen ik lach helemaal dubbel
    Eloise ik maak jou niet belachelijk hoor ;) ze is gwn nog levend XD

Morgen ga ik verdr een wel serieus stukje schrijven xD

Ö Geschokt! xD

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Basecca schreef:
    (...)

Ö Geschokt! xD

ik vind hem geweldig bedacht. sorry hoor, wij hebben ook soms honger

Lykos schreef:
    (...)
    ik vind hem geweldig bedacht. sorry hoor, wij hebben ook soms honger

dus moet Élo maar dood...? Leuke vrienden zijn jullie zeg xD