• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

(Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

The story:

Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    +Leah [meisje, 19 jaar]
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Athan [jongen, 20 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar] ~DOOD~
    +Dan [jongen, 18 jaar]

http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 16:41 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

Basecca schreef:
    (...)

dus moet Élo maar dood...? Leuke vrienden zijn jullie zeg xD

je had duco ook leeg kunnen zuipen hoor. :P

Do it scared, but do it anyway.

dubbel post, sto internet

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 16:25 ]

sorry als ik een tijdje niet reageer... ten eerste ik heb het af en toe nogal druk of ik heb geen inspi om in te springen..

ik zeg toch dat je het niet serieus moet nemen en dat het niet bij het verhaal hoort omdat ik melig was (N)

xD

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Ethan
    *oke, het is weer goed* zei hij nog normaal tegen Duco en hij liep weer naar een boom en werd weer mens. Hij gaf duco zn box schouderklop jongens ding ofzo iets (ik weet niet hoe dat heet XD) en Ethan liep weer naar Eloise toe.
    Hij wist niks te zeggen dus pakte hij haar hand en ze liepen naar huis.

Er moet wer wat spannends komen jongen !!! @.@(lol)
    of mag ik wat bedenken? stuur maar via gastenboek bericht want Wolfdreams zei tegen mij dat ze het niet zo leuk vond xD

(flower)(flower)

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Aight, ik wil de leider wel spelen :] Dat wou ik eigenlijk ook in Bittersweet, maar ik kan geen twee personages spelen, dus solliciteer ik hier maar :Y). Ik heb het verhaal gelezen en ik hoop dat ik 't een beetje snap. Als ik fouten maak met dit personage die niet in de verhaallijn horen, feel free to report.

Naam: Loronto Miran
    Leeftijd: 28 mensenjaren.
    Familie: Zeer rijk.
    Uiterlijk: Lichtblond haar, dat hij veelal in een staart draagt, heel zelden los, redelijk brede schouders en een aristocratische kledingsmaak, waardoor hij macht, zakelijkheid en status uitstraalt. Het is eigenlijk meer een gewoonte van oudsher om zelfs in de meest informele partijtjes zulke sjieke kleding te dragen, dan om er autoriteit mee uit te stralen. Hij heeft een slanke, scherpe neus en lichtgrijze ogen die door je ziel kunnen kijken. Al met al is hij een best knappe vampier, die - ook al wil hij het absoluut niet - niet altijd kan voorkomen dat hij bloost wanneer vrouwen hem proberen te versieren.
    Hobby's: Loronto schrijft en leest graag. Ook houdt hij graag zijn kracht en conditie op pijl.
    Geboortedatum: 15-07-1692
    Karakter: Loronto is een man van weinig woorden die zich graag op de achtergrond houdt. Hij is vrijwel altijd beleefd tegen zijn soortgenoten en zelfs tegen zijn vijanden, omdat dat nu eenmaal iets is wat hij in zijn jeugd heeft meegekregen. Daar werd erg op etiquette genageld en hij kreeg een flink pak slaag te pakken als hij niet gehoorzaamde. De dood van zijn dochter vreet nog altijd aan zijn hart en hij heeft zichzelf als straf verboden om ooit nog lief te hebben. Zijn persoonlijkheid is te vergelijken met een koude, dode planeet. Zo nu en dan weet men een glimlachje bij hem lospeuteren. Consider yourself one lucky vampire if you can. Niet alleen blijdschap, maar vrijwel elke andere emotie is lastig bij hem te lezen en dat heeft een reden: De laatste keer dat hij zijn emoties echt goed liet gaan, kostte het 't leven van zijn dochter. In een poging dat verlies te compenseren, wijdt hij zijn leven aan de clan.
    Er zijn maar een paar dingen die Loronto echt kwaad kunnen maken, namelijk de wolvenkinderen en elke vampier die het in zijn hoofd haalt zijn dochters naam te noemen in zijn bijzijn.

Is dit een beetje Lorontowaardig?

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:16 ]

No growth of the heart is ever a waste

Jep helemaal..
    Zullen we doen dat hij nog niet weet dat hij een kleindochter heeft ^^

Ja, da's een goed idee :Y). Komt die shock nog groter aan, aangezien hij denkt dat naja, dochterlief dood is :'D
    Die kleindochter weet ook niet dat hij haar moeder heeft vermoord, right?

welkom, gezellig dat je mee komt doen:)
    ik vind het Loronto waardig, want ik heb ook geen idee hoe hij is.xD

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:10 ]

Uhh ze heeft de geschiedenis gelezen, maar ze weet verder niks van Lucia haar bestaan. Dat ze ooit überhaupt heeft bestaan en haar heeft gebaard.. :P

Ah, I see :]
    In het verhaal staat overigens dat Jura wel weet dat Loronto haar grootvader is, maar neem aan dat het in deze RPG dan niet zo is? :]
    @Lykos: Haha thank you ^^

Ja klopt..
    Ik zat zo diep in het verhaal met scrijven.. dat ik gewoon nie meer kon stoppen xD
    [:

Aight :Y).
    Zou iemand me even een quick intro willen geven over het hoe en wat enzo? :] Hoe wonen de clanleden van de vampiers btw? Wel in stenen huizen, of een heel ondergronds complex (da's makkelijker te verbergen voor de wolven, neem ik aan x'D).

we leven als het ware met z'n alle in een bos. vampiers en wolven gaan ook met elkaar om, en met mensen. we leven heel vredig en helpen elkaar:Y)

Oeh nice, een leider die ook werkelijk gespeeld wordt -grin-
    Ikl zal even gaan schrijven Lykos.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.