• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

(Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

The story:

Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    +Leah [meisje, 19 jaar]
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Athan [jongen, 20 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar] ~DOOD~
    +Dan [jongen, 18 jaar]

http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 16:41 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

Athan met kort haar en zonder kleren, haha. Zoals ik hem zie.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

mijn plaatje is uit het topic, dus iedereen mag hem zien hou je wilt. als hij maar wit haar heeft

Do it scared, but do it anyway.

hihi oke :P

waarom allemaal zo'n lieve plaatjes, Athan is niet lief (hij doet alleen alsof) en mijn plaatje is fijn uit het topic dus iedereen mag voor zichzelf weten hoe hij eruit ziet xD

Lykos schreef:
    waarom allemaal zo'n lieve plaatjes, Athan is niet lief (hij doet alleen alsof) en mijn plaatje is fijn uit het topic dus iedereen mag voor zichzelf weten hoe hij eruit ziet xD

Waarom toch zo bang, Max?

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Basecca schreef:
    (...)

Waarom toch zo bang, Max?

jullie vinden mijn plaatje eng. Ik blijf hem er zoals eerst uit vinden zien.. en idd hij hoeft nog geen vriendin (ik heb scheit aan liefde op het moment (vooral als ik er (op de een of andere reden) zelf mee te maken heb))

Lykos schreef:
    (...)
    jullie vinden mijn plaatje eng. Ik blijf hem er zoals eerst uit vinden zien.. en idd hij hoeft nog geen vriendin (ik heb scheit aan liefde op het moment (vooral als ik er (op de een of andere reden) zelf mee te maken heb))

Nou, ik vind de liefde leuk ^_^, mijn vriend is véél enger dan dat plaatje :'D
    Ik vind het dus niet eng nee.

nee maar ik krijg wel commentaar dat hij eng is en dat het een ander plaatje moet worden, ja dan weet ik het ook niet meer.... En ik vind liefde maar ingewikkeld

Lykos schreef:
    nee maar ik krijg wel commentaar dat hij eng is en dat het een ander plaatje moet worden, ja dan weet ik het ook niet meer.... En ik vind liefde maar ingewikkeld

Is het ook, ik ben er vrienden door kwijtgeraakt en dat was geen pretje :(.

-Mary-Jane-

Madelise was bij me komen zitten en we zaten nu over allerlei dingen te praten. Ik vertelde haar uitgebreid over mijn broer. "Zijn dat echte muziekplaten?" Zei ze ineens opgewekt. Ik keek haar even raar aan maar herinnerde me dat ze natuurlijk veel jonger dan mij was. "ja." Zei ik ietwat droog."Jullie hebben hier waarschijnlijk geen platenspelers?" Vervolgde ik. "Euh nee... denk het niet... Oh jawel!" Madelise liep de kamer uit en kwam even later terug terwijl ze een enorme platenspeler naar binnen sjouwde. Ik stond snel op om haar te helpen. "Hoe komen jullie hier in hemelsnaam aan?" Zei ik terwijl ik et ding op een tafel neerzette. "Oh, heb geen idee. Ik liep gewoon een keer door het huis en zag dit er staan." Zei Madelise terwijl ze de platen oppakte en ze 1 voor 1 bekeek."Ok, zeg jij maar welke de beste is want ik ken hier geen 1 van." Zei ze lacherig. Ik pakte lachend de platen aan en koos uiteindelijk "It's a good day" van Peggy Lee uit. Ik zette de plaat op de platenspeler en hij begon de vrolijke muziek te draaien. Ik begon er al snel op te dansen maar Madelise keek nog even twijfelend toe totdat ik haar meesleurde en ze de pasjes aardig snel oppikte.

ik vond um nie eng hoor.. ik vond um prima zo..:X

wie hem nog eng vind heeft pech. dit is Athan punt uit!

Ik vind um goed zo hoor ^^