• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:48 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Vladimir
    'Stefan, nu in mod normal. Elena si eu sunt doar... prieteni, sau ceva,' snauwde ik naar Stefan, nu in het Roemeens. Stefan, doe normaal. Ik en Elena zijn gewoon... vrienden, of zoiets.

bella
    ik keek hoe stefan met Jane praaten over haar leven.Mijn gedachtes dwaalde af naar Edward. Ik keek rond en voelde me alleen. Ik besloot weg te gaannaar het huis. Langzaam stond ik op keek ze nog even aan en liep weg enop het grasveld ging ik weer zitetn

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Stefan.
    Ik zag haar zielig kijken, maar ik wist dat ze toneel zat te spelen. Als ik haar los zou laten zou ze me vermoorden en de grootste pijn ooit geven.

I'm finally back, Finally after a Year break

Jane
    Stefan was niet alleen enorm sterk, maar ook nog eens heel slim. Hij liet me niet zomaar gaan.
    'Stefan... alsjeblieft. Ik doe alles voor je. Alles,' ik maakte mijn stem zo klein en zwak mogelijk. Alsof ik nog een heel jong kind was. Ik stelde mezelf kwetsbaar op en stribbelde niet langer tegen.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Vladimir
    'Stefan, als je haar los laat kunnen we nog altijd met haar dollen. Dat weet je,' siste ik.

Elena
    Ik chud aan Vladimirs arm, en bijt op mijn onderlip. ''De bleude moi, Vladimir.'' Fluisterde ik zacht. Ik bloed, Vladimir.

Emily
    Ik ben even overvallen door Carlisle, maar glimlach dan schaapachtig. ''Ik ben heel blij.'' Glimlach ik, terwijl ik zacht over mijn buik aai.

Feel the fire, but do not succumb to it.

'Jane ik weet dat je liegt.' Zei ik emotieloos. Ze hpzou zich niet aan haar woord jouen ze zou wraak krijgen hoe dan ook. 'Als je straks dood bent en Alec komt erachter wordt het pas leuk dan vermoorden we die ook meteen.' Zei ik grijnsend.

bella
    Op het grasveld speelde ik met het gras. Ik pakte mijn hand. Langzaam trok ik mijntrouwring af. Ik zou het opzijn kamer leggen want het was wel vanzijn echtte ouders. Ook deed ik het kristallen hartje eraf. Verdrietig staardei k naar de sieraden. We beloovden voor in de eeuwigheid liefde te hebbenen door mij is alles naa rde klote gegaan

Stefan.
    Ik rook Elena 's bloeden Jane oog want ze snoof extreem hard. Ik wou niet dollen met Jane ik wou haar dood.
    'Ik wil niet dollen Vladimir ik wil haar dood hebben.' Snauwde ik in het Roemeens terwijl ik zonder mijn greep te verzwakken keek naar het bloed van Elena.

[Ik weet echt niks meer voor Sam & Emily D:]

Jane
    Ik verstijfde toen ik hoorde hoe hij Alec bedreigde en mijn kleine meisjes houding verdween meteen.
    'Van Alec blijf je af!' siste ik met de meest kille stem die ik had.
    'Mij mag je afmaken, maar hem laat je met rust!'

Stefan.
    Ik stelde Vald gerust omdat ik van te voren al ruim genoeg gedronken had en dus niet aangetrokken werd door haar bloed.

Stefan.
    Ik grijnsde naar Jane. 'Lieve heks ik vroeg echt niet voor jou toestemming. Branden zal hij.' Zei ik bijna bulderend van het lachen.

bella
    Langzaam stond ik op. Met de sieraden in mijn hand liep ikhet huisi n. Ik liep naar zijn kamer en legde ze op zijn bed neer. Ik bleef eeven kijken maar draaide me om. Ik liep wer nar het grasveld en plofte weer neer.

Vladimir
    'De bleude moi, Vladimir.' Nu rook ik het. Elena bloedde. Ik hield mezelf in. Ze móést naar Carlisle. En wel nu. Anders zou ze nog dood gaan. Ik tilde Elena nu op mijn rug. Stefan ging helemaal weg uit mijn gedachten. Elena ging voor, ik wist niet waarom. Ik rende naar villa Cullen en riep Carlisle.
    'Carlisle!'

Renesmee
    Ik rende naar buiten en nu stond ik tegenover Stefan en Jane. Ik keek eerst bang naar Jane, en daarna naar Stefan. Ik rook voor hun allebei verukkelijk.

Jane
    'En je denkt dat je daar mee wég komt?' gilde ik, buiten zinnen van angst en woede.
    'Je zult iedereen van de Volturi achter je aan krijgen! Je zult persoonlijk vermoord worden door Aro, Caius en Marcus! Ze maken je áf!'

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 16:18 ]