• Ik moet over een kwartier naar school en ik ben echt ontzettend moe o.o' En ik heb een presentatie en we gaan iets met wiskunde doen op de computers, maar onze leraar wilde niet vertellen wat.
    Gisteren was ik al de hele dag thuis gebleven vanwege stekende hoofdpijn en vermoeidheid, maar ik wil niet dagen lang thuis blijven.
    Binnen 5 dagen zou zo'n mens van het ziekenhuis contact met ons opnemen, want we hebben nu eindelijk een verwijsbrief gekregen van de huisarts en die gaat kijken of verder onderzoek nodig is. Maar ik mag nu wel mooi naar school >.< Dus wens me succes.

    Is er iemand die ook slaapproblemen heeft of zo'n hoofdpijn?


    To live would be an awfully big adventure

    Succes en beterschap!
    Ik moet zo ook naar school, geen zin >.<


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb pas 11 uur les yay.
    En ik ben heel vaak vermoeid.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    jup dat heb ik ook o.O
    bij mij was het een voorhoofdholte ontsteking maar ook stress...
    mischien moet je wat meer gaan ontspannen en sporten enzo?
    veel sterkte!(flower)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    jup dat heb ik ook o.O
    bij mij was het een voorhoofdholte ontsteking maar ook stress...
    mischien moet je wat meer gaan ontspannen en sporten enzo?
    veel sterkte!(flower)

    Dat heb ik ook gehad, vreselijk >.<
    Nah, dat gaat niet helpen. Ik heb bijna nooit huiswerk en ik haal bijna geen onvoldoendes, dus daar kan ik niet bij stressen. Ik heb geen ruzie ofzo. En ik sport elke dag minstens 2 uur. Dus ik heb niet het idee dat het daar aan kan liggen, maar bedankt voor de tip!
    Ik ben na 2 lesuren naar huis gegaan, ik stortte echt helemaal in en heb daarna 2 uur in bed gelegen om uit te rusten. Ik hoop eigenlijk dat die kinderarts van het AMC snel belt. We hebben namelijk een erfelijke ziekte in de familie zitten, waarbij afwijkingen ontstaan zoals ongelijke voeten, kleine vingers e.d. En ademen gaat ook niet helemaal goed bij mij en we vermoeden dat er iets in mijn ademhalingsstelsel te klein is of dat er iets niet goed gaat.


    To live would be an awfully big adventure

    Beterschap!
    Ik ben nu hartstikke ziek. Terwijl ik geen tijd heb om ziek te zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Yep, ik heb zo veel dingen waar ik nu last van heb & voor bij het ziekenhuis loopt. Ik zit nu al een paar weken bijna iedere dag thuis, vandaag weer bloedgeprikt. Morgen ook maar weer naar school.
    Succes! En hopelijk vinden ze iets. Het klinkt misschien vervelend als je dadelijk echt ziek bent, maar het is toch wel fijner om te weten wat je hebt i.p.v de hele tijd rond te lopen met klachten. :3


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    AIME schreef:
    Yep, ik heb zo veel dingen waar ik nu last van heb & voor bij het ziekenhuis loopt. Ik zit nu al een paar weken bijna iedere dag thuis, vandaag weer bloedgeprikt. Morgen ook maar weer naar school.
    Succes! En hopelijk vinden ze iets. Het klinkt misschien vervelend als je dadelijk echt ziek bent, maar het is toch wel fijner om te weten wat je hebt i.p.v de hele tijd rond te lopen met klachten. :3

    Op dat punt zit ik ondertussen al. Ik heb sinds mijn babytijd al last van slaapproblemen en ik krijg nu ook ademhalingsproblemen (in de zin dat ik soms stop met ademen en dat ik dan zuurstoftekort krijg enzo) en als baby had ik al hartslagen onder de 60 en boven de 200. En nu ik bijna niets meer kan doen van vermoeidheid begin ik het zat te worden. Normaal sport ik elke dag 2 uur en dan is dit echt frustrerend, wat niet echt helpt.
    Ik heb een polsblessure gehad en niks hielp. Het kwam elke keer terug. En toen hoopte ik echt dat er iets gebroken was ofzo x'D En dat was na een maand blessure al.


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    (...)
    Op dat punt zit ik ondertussen al. Ik heb sinds mijn babytijd al last van slaapproblemen en ik krijg nu ook ademhalingsproblemen (in de zin dat ik soms stop met ademen en dat ik dan zuurstoftekort krijg enzo) en als baby had ik al hartslagen onder de 60 en boven de 200. En nu ik bijna niets meer kan doen van vermoeidheid begin ik het zat te worden. Normaal sport ik elke dag 2 uur en dan is dit echt frustrerend, wat niet echt helpt.
    Ik heb een polsblessure gehad en niks hielp. Het kwam elke keer terug. En toen hoopte ik echt dat er iets gebroken was ofzo x'D En dat was na een maand blessure al.


    Tegenwoordig slaap ik vooral erg slecht door mijn buikpijn, dus ik ben nu weer de hele tijd allergietesten aan het doen om te kijken waar mijn darmen last van hebben.
    'T is echt slopend, want je wordt er ontzettend moe van de hele dag tegen die buikpijn te strijden, en als je dan eindelijk aan het eind van de dag naar bed kan, kan je niet slapen.
    Verder ben ik sowieso al snel moe, en heb soms periodes veel last van hyperventilatie en duizeligheid, waar ik ook al vaak bloedonderzoek voor heb gehad, maar waar ook niets uitkwam.

    Zoiets als jij zei met die blessure heb ik ook al eens gehad, steeds weer terug naar de dokter, en na een maand gingen ze eindelijk foto's maken. Bleek ik dus wel mooi een scheur te hebben, wat nog meer pijn doet dan breken.

    Maarja, tegenwoordig kijk ik nergens meer van op bij dokters, ik heb nu al aardig veel meegemaakt. ;$


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    AIME schreef:
    (...)

    Tegenwoordig slaap ik vooral erg slecht door mijn buikpijn, dus ik ben nu weer de hele tijd allergietesten aan het doen om te kijken waar mijn darmen last van hebben.
    'T is echt slopend, want je wordt er ontzettend moe van de hele dag tegen die buikpijn te strijden, en als je dan eindelijk aan het eind van de dag naar bed kan, kan je niet slapen.
    Verder ben ik sowieso al snel moe, en heb soms periodes veel last van hyperventilatie en duizeligheid, waar ik ook al vaak bloedonderzoek voor heb gehad, maar waar ook niets uitkwam.

    Zoiets als jij zei met die blessure heb ik ook al eens gehad, steeds weer terug naar de dokter, en na een maand gingen ze eindelijk foto's maken. Bleek ik dus wel mooi een scheur te hebben, wat nog meer pijn doet dan breken.

    Maarja, tegenwoordig kijk ik nergens meer van op bij dokters, ik heb nu al aardig veel meegemaakt. ;$

    Zo'n scheur valt toch wel op? o.o' Ik bedoel, als het zoveel pijn doet, dan mag ik hopen dat ze wel aan meer denken dan iets van een overbelastig ofzo.

    Het is inderdaad in heel vermoeiend. En op het laatst heb je nergens meer zin in en wil je op geve moment niet eens meer iets doen. Ik heb al zo lang als ik me kan herinneren hoofdpijn. Ik heb periodes dat ik duizelig ben en het niet kan opbrengen om iets te doen. Maar als het een beetje afzakt, is die hoofdpijn gewoon normaal geworden. En dan heb ik soms echt zoiets van: rot op met die dokters, ik vind het wel best zo. Maar dan krijg ik weer een periode dat ik van de hoofdpijn en duizeligheid in bed blijf liggen en dan wil ik weer zo graag dat er eens iets uitkomt.

    Die allergietesten werken toch niet zo goed? Want een diëtiste zei tegen mij dat er maar een paar allergieën getest konden worden en dat het verder een kwestie van uitproberen was aan diëten. Bij mij was daar namelijk ook sprake van, maar ik heb dat even aan de kant geschoven vanwege die toesten met die erfelijke ziekte.


    To live would be an awfully big adventure

    Horan schreef:
    Succes en beterschap!
    Ik moet zo ook naar school, geen zin >.<


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Infinitum schreef:
    (...)
    Zo'n scheur valt toch wel op? o.o' Ik bedoel, als het zoveel pijn doet, dan mag ik hopen dat ze wel aan meer denken dan iets van een overbelastig ofzo.

    Het is inderdaad in heel vermoeiend. En op het laatst heb je nergens meer zin in en wil je op geve moment niet eens meer iets doen. Ik heb al zo lang als ik me kan herinneren hoofdpijn. Ik heb periodes dat ik duizelig ben en het niet kan opbrengen om iets te doen. Maar als het een beetje afzakt, is die hoofdpijn gewoon normaal geworden. En dan heb ik soms echt zoiets van: rot op met die dokters, ik vind het wel best zo. Maar dan krijg ik weer een periode dat ik van de hoofdpijn en duizeligheid in bed blijf liggen en dan wil ik weer zo graag dat er eens iets uitkomt.

    Die allergietesten werken toch niet zo goed? Want een diëtiste zei tegen mij dat er maar een paar allergieën getest konden worden en dat het verder een kwestie van uitproberen was aan diëten. Bij mij was daar namelijk ook sprake van, maar ik heb dat even aan de kant geschoven vanwege die toesten met die erfelijke ziekte.


    Nouja, schijnbaar niet, want ze dachten dat ik hem 'gewoon verstuikt' had.
    Ik heb geen idee hoe goed ze werken. Maar ik heb nu bloed geprikt en ik kijk wel wat eruit komt. Daarna wordt ik waarschijnlijk toch doorwerwezen naar een diëtist.
    Het is allemaal gewoon zo frustrerend.
    nouja, sterkte he!


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Ja ik. Ik heb een inslaapprobleem. Overdag loop ik dan altijd moe.
    Ik kan dan niet echt opletten.
    Ik droom ook veel in de lessen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,