• ik ben terug nadat mijn laptop kapot was.
    Sorry voor het ongemak.

    Wat er aan de hand was; mijn laptop was gewoon oud. De harddisk was gecrashed of zo? In ieder geval ik heb er nu een nieuwe -tweedehands- harddisk in, al mijn gegevens zijn foetsjie en een nieuwere versie van het besturingssysteem, maar verder doet hij het weer. ^^

    Dus, hoi.

    Is jullie laptop ook recent kapot gegaan? Of is kapot of gaat nog kapot gaan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ja :)
    Ik kan hem als het goed is morgen ophalen :)


    •*• Lululu •*•

    Interceptor schreef:
    ja :)
    Ik kan hem als het goed is morgen ophalen :)


    Super fijn voor je!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bij mij is het verkoelingssysteem kapot hij gaat na veel moeite nog wel aan, maar daarmee is ook alles gezegd. Ik werk nu op een oude laptop van mijn zus die soms irritant sloom is:(


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Maak altijd back-ups op usb-sticks ;)
    Heb ik ook.
    Ik wacht nog altijd op het moment dat deze pc zal crashen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nope, mijn pc is mijn held(;
    Hij is nog niet stuk gegaan(:

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 17:16 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Patholoog schreef:
    (...)

    Super fijn voor je!

    inderdaad! Nu moet ik op de computer in de woonkamer, waar iedereen op je nek zit, vraagt wat je doet enz.


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    Nope, mijn pc is mijn held(;
    Hij is nog niet stuk gegaan(:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Memoria schreef:
    Nope, mijn pc is mijn held(;
    Hij is nog niet stuk gegaan(:


    26 - 02 - '16

    Nope, ik heb al een paar jaar een Compaq die het prima doet en ook vrij snel is, vind ik. Fijn dat je laptop weer gemaakt is & je weer terug bent op Q! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, in de zomervakantie. En toen ging ik helemaal huilen en paniekerig doen enzo en mocht ik mams laptop lenen. En een week later wilde mam haar laptop terug en kreeg ik een nieuwe. :Y)


    He's a lion. Who Can Talk.

    Fijn dat je in ieder geval weer een laptop hebt. ^^

    De mijne vertoont al enige tijd verschillende vreemde trekjes, en ik ben bang dat dat op niets goeds kan uitlopen. Tot nu toe doet hij het echter na een tijdje steeds weer gewoon. Mijn vader heeft geen flauw idee wat eraan te doen valt en om het is nog niet erg genoeg om er een expert bij te moeten roepen, dus ik hoop voorlopig maar op het beste. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan